چرا قیمت چین لینک(Chainlink) 6 درصد کاهش یافته است؟

  • 00:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاهش 6 درصدی قیمت چین لینک(Chainlink)؛ آیا رالی قیمت چین لینک به پایان رسیده است؟ به نظر شما چین لینک می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ تحلیلگران چه پیش بینی درباره قیمت چین لینک ارائه می دهند؟ آیا می توان به آینده Chainlink امیدوار بود؟ چرا قیمت چین لینک در چند روز گذشته کاهش یافته است؟ آیا این کاهش می تواند نشان دهنده پایان رالی صعودی باشد؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که نوسانات قیمتی زیادی دارند که شما می توانید از این نوسانات قیمتی به عنوان فرصتی برای کسب سود بهره ببرید. برای اینکه بتوانید از تغییرات قیمت رمز ارزها سود کسب کنید، باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید. چین لینک نیز یکی از ارزهای دیجیتال معروف در بازار کریپتو است که در چند روز گذشته 6 درصد کاهش قیمت داشته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال چین لینک(Chainlink) را تجزیه و تحلیل کرده و کاهش قیمت 6 درصدی قیمت چین لینک را مورد بررسی قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال چین لینک(Chainlink)

قیمت چین لینک

ارز دیجیتال چین لینک که یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار کریپتو است، اکنون در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 14.56 دلار معامله می شود. این رمز ارز نسبت به 24 ساعت گذشته 1.45 درصد ریزش داشته است که سعی می کند تا این ریزش را جبران کند. ارز چین لینک نیز در یک روند صعودی قرار دارد و انتظار می رود به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. ولی در چند روز گذشته یک اصلاح قیمت انجام داد و حدود 6 درصد ریزش کرد. برخی از افراد با دیدن این ریزش قیمت، فکر کردند رالی صعودی چین لینک به پایان رسیده است و دارایی های خودشان را فروختند. در حالی که این رمز ارز خیلی سریع قیمت خود را پس گرفت و توانست دوباره صعود کند.
قیمت ارز دیجیتال چین لینک(Chainlink) به عرضه و تقاضا بستگی دارد. هرچقدر تقاضا برای چین لینک بیشتر شود، قیمت این رمز ارز بالا می رود. همچنین هرچقدر چین لینک های بیشتری فروخته شوند، قیمت LINK کاهش پیدا می کند و دارندگان آن ضرر می کنند. چین لینک اکنون در سطح مقاومتی مهمی قرار دارد که اگر بتواند این مقاومت را به سمت بالا بشکند، می تواند به سمت قیمت های بالاتری حرکت کند.

کاهش 6 درصدی قیمت چین لینک(LINK) 

قیمت چین لینک

در چند روز گذشته، قیمت چین لینک(LINK) 6 درصد کاهش کرد. این کاهش قیمت باعث ترس برخی از معامله گران و تریدرها از آینده ارز های دیجیتال شد، چون آنها احساس می کردند این کاهش قیمت به معنی پایان یافتن رالی صعودی چین لینک است. در حالی که با بررسی ها و تحلیل هایی که انجام شد، مشخص شد که کاهش 6 درصدی قیمت چین لینک یک اصلاح قیمتی بود و چین لینک می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. البته عوامل زیادی روی قیمت چین لینک و سایر رمز ارزها تاثیر می گذارند که باید آنها را نیز زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال چین لینک در آخر هفته گذشته بالای 16 دلار معامله میشد، ولی قیمت آن ریزش کرد و به پایین 14 دلار رسید. اکنون نیز توانسته ریزش قیمتی خود را جبران کند و دوباره به بالای قیمت 14 دلار برسد. چین لینک با مقاومت های مهمی روبرو است که برای شکست این مقاومت ها به قدرت بالایی نیاز دارد. قدرت خریداران چین لینک در حال افزایش است که اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند، چین لینک می تواند مقاومت های خود را به سمت بالا بشکند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال چین لینک(Chainlink) را تجزیه و تحلیل کرده و کاهش قیمت 6 درصدی قیمت چین لینک را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، چین لینک یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 14.56 دلار معامله می شود. این رمز ارز در چند روز گذشته 6 درصد کاهش قیمت داشت که باعث ترس معامله گران شد. این کاهش قیمت باعث شد تا معامله گران احساس کنند رالی صعودی چین لینک تمام شده است و دارایی های خودشان را فروختند. در حالی که چین لینک دوباره به بالا برگشت و انتظار می رود چین لینک می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت چین لینک(Chainlink) 6 درصد کاهش یافته است؟

در مورد چرا قیمت چین لینک(Chainlink) 6 درصد کاهش یافته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+72 = ?