پیش بینی فروپاشی بخش بانکی و CBDC توسط کارشناس اقتصاد

  • 04:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش بینی فروپاشی بخش بانکی و CBDC توسط کارشناس اقتصاد کلان؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا ممکن است پیوندهای ارز دیجیتال بانک مرکزی با بخش مرکزی از بین روند؟ جورج گامون چه اطلاعاتی درباره فروپاشی بخش بانکی به کاربران ارائه کرد؟ آیا فروپاشی بخش بانکی و پیوندهای CBDC، ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهد؟
همانطور در آموزش ارز دیجیتال نیز متوجه شده اید، ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین سیستم مالی و بانکی دنیا را متحول کرده است و کارشناسان اقتصاد در این باره پیش بینی های مختلفی انجام دادند. به نظر می رسد رمز ارزها در آینده بتوانند جایگاه پول و مبادلات بین بانکی را بگیرند و تراکنش ها و مبادلات بین المللی از طریق ارزهای دیجیتال انجام شود. با این حال یکی از کارشناسان اقتصادی کلان، تاریخ فروپاشی بخش بانکی و پیوندهای CBDC را پیش بینی کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ارز دیجیتال بانک مرکزی برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیش بینی تاریخ فروپاشی بخش بانکی و پیوندهای CBDC بپردازیم.

آشنایی با ارز دیجیتال بانکی مرکزی(CBDC)

ارز دیجیتال بانک مرکزی

ارز دیجیتال بانک مرکزی(CBDC) نوعی ارز رمزنگاری شده مانند ارزهای فیات است که به کاربران و افراد این امکان را می دهد تا به خدمات سیستم های بانکی دسترسی داشته باشند و تراکنش ها و عملیات خودشان را انجام دهند. کسب و کارها نیز می توانند با استفاده از ارز دیجیتال بانک مرکزی تراکنش ها و مبادلات بین بانکی یا بین المللی خودشان را انجام دهند. علاوه بر این، ارز دیجیتال بانک مرکزی وجود واسطه ای با اسم بانک های تجاری را از میان بر می دارد و به افراد اجازه می دهد تا به صورت مستقیم با بانک مرکزی ارتباط برقرار کنند.
با مطالعه قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال، متوجه می شوید که برخی از کشورها رمز ارزها را به رسمیت شناختند و ارز دیجیتالی ملی خود را ایجاد کردند. ارز دیجیتال بانک مرکزی در واقع رویکرد جدید دولت ها برای پرداخت های دیجیتالی و رمزنگاری شده است. CBDC مزیت های زیادی به همراه دارد که از جمله از این مزیت ها افزایش کارایی سیستم های پرداخت و کاهش هزینه های پرداخت برای تمامی افراد اشاره کرد. شما می توانید ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC را یک پول فیات در نظر بگیرید که مبتنی بر فناوری جدیدی است که از پیشرفت های فناوری بلاک چین بهره می برد. به نظر می رسد، ارز دیجیتال بانک مرکزی سیستم های مالی و بانکی جهانی را متحول کند.

پیش بینی تاریخ فروپاشی بخش بانکی و پیوندهای CBDC

ارز دیجیتال بانک مرکزی

توجه داشته باشید، جورج گامون که یکی از مشهورترین کارشناس های اقتصاد کلان است، تاریخ فروپاشی بخش بانکی و پیوندهای CBDC را پیش بینی کرده است و اکنون با مطالعه این پیش بینی، متوجه می شوید که ممکن است پیوند بین ارز دیجیتال بانک مرکزی و بخش بانکی از بین رود.
جورج گامون در پیش بینی خود خاطرنشان کرد که بحران بانکی می تواند فدرال رزرو را مجبور کند تا ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC را با پتانسیل آن برای رکود اقتصادی و پیامدهای گسترده تر معرفی کند. در این سناریو، ادغام تمامی بانک ها، احتمالا تحت نهاد مهمی مانند JP Morgan منجر به مالکیت متمرکز فدرال رزرو می شود. گامون با شناسایی فدرال رزرو به عنوان یک شرکت خصوصی و سهامداران آن بانک های موجود در شبکه آن، یک استراتژی قدرتمندی را پیشنهاد کرد.
کارشناس اقتصاد کلان تاکید کرد که مداخل موقت بانک مرکزی آمریکا قرار است در 11 مارس 2024 به پایان برسد و این ابتکاری در مقایسه با اوج بحران در مارس 2023 شاهد افزایش استفاده است که نشان دهنده خطرات مداوم و افزایش یافته در سیستم است. 

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ارز دیجیتال بانک مرکزی برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیش بینی تاریخ فروپاشی بخش بانکی و پیوندهای CBDC بپردازیم. همانطور که گفته شد، جورج گامون، یک کارشناس اقتصاد کلان تاریخ فروپاشی بخش بانکی و پیوندهای ارز دیجیتال بانک مرکزی(CBDC) را پیش بینی کرده است و در این پیش بینی تاکید کرد که ارز دیجیتال بانک مرکزی می تواند بحران بانکی کشور آمریکا را برطرف کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پیش بینی فروپاشی بخش بانکی و CBDC توسط کارشناس اقتصاد

در مورد پیش بینی فروپاشی بخش بانکی و CBDC توسط کارشناس اقتصاد نظر دهید
سوال امنیتی :9+65 = ?