چرا شرکت تحقیقاتی کرونوس 26 میلیون دلار ارز دیجیتال خود را از دست داد؟

  • 03:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

کرونوس 26 میلیون دلار ارز دیجیتال را از دست داد؛ این شرکت از یک حادثه امنیتی خبر داد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید حادثه امنیتی کرونوس شامل چه بود؟ این شرکت چه توضیحاتی درباره حادثه امنیتی اخیر خود ارائه کرده است؟ به نظر شما کرونوس می تواند رمز ارزهای از دست رفته خود را برگرداند؟ آیا شریک های شرکت کرونوس نیز ضرر می کنند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که ارزهای دیجیتال و دارایی های رمزنگاری شده سطح امنیت بالایی دارند، با این حال هکرها و افراد سودجو می توانند با روش ها و تکنیک های مختلفی، حساب های دارندگان ارز دیجیتال را هک کرده و دارایی های آنها را سرقت کنند. هک در بازار رمز ارزها به دلیل وجود مشکلات امنیتی در حساب های کاربران یا شرکت ها اتفاق می افتد. اخیرا حساب معاملاتی شرک کرونوس هک شده است و 26 میلیون دلار دارایی به سرقت رفته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره هک در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی از دست رفتن 26 میلیون دلار دارایی شرکت تحقیقاتی کرونوس بپردازیم.

هک در بازار ارزهای دیجیتال چگونه است؟

هک در بازار ارزهای دیجیتال

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، هکرها نیز روش و تکنیک های جدیدی برای هک و نفوذ به حساب کاربری افراد پیدا کردند که می توانند ارزهای دیجیتال و دارایی های کاربران بازار کریپتو را به سرقت ببرند. برای اینکه از دام هکرها در امان باشید، باید راه های حفظ امنیت ارزهای دیجیتال را بلد باشید و بتوانید امنیت ارزهای دیجیتال و دارایی های خودتان را تامین کنید. امروزه هک ها و سرقت های زیادی در بازار کریپتو انجام می شود که به دنبال آن کاربران رمز ارزهای زیادی را از دست می دهند و نمی توانند آن را پس بگیرند.
جالب است بدانید، روش ها و ترفندهای زیادی برای هک در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که یکی از این روش سوء استفاده از مشکلات یا نقص های امنیتی در پلتفرم ها و شرکت های تجاری است. شرکت های زیادی روی بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردند که هر کدام از آنها دارای برخی مشکلات امنیتی هستند که هکرها از این مشکلات سوء استفاده کرده و حساب کاربری آنان را هک می کنند. به این ترتیب، شرکت های سرمایه گذاری مانند شرکت تحقیقاتی کرونوس، مقدار قابل توجهی از ارزهای دیجیتال و دارایی های خودشان را از دست می دهند.
از آنجایی که ارزهای دیجیتال به صورت ناشناس خرید و فروش می شوند و تراکنش آنها به صورت ناشناس و غیرمتمرکز انجام می شود، فرصت های خیلی خوبی را برای هکرها ایجاد کردند. هکرها نیز سعی می کنند تا با هک حساب کاربری افراد، درآمد زیادی از این طریق کسب کنند. در سال های گذشته هک های بزرگی در بازار رمز ارزها رخ داده است که هک صرافی کوکوین نمونه ای از این هک ها است.

از دست رفتن 26 میلیون دلار دارایی شرکت تحقیقاتی کرونوس

هک در بازار ارزهای دیجیتال

توجه داشته باشید که شرکت تحقیقاتی کرونوس(Kronos Research) یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذار در بازار ارزهای دیجیتال است که اخیرا به دلیل وجود مشکل امنیتی، توسط هکرها یا افراد سودجو هک شد و بیش از 26 میلیون ارز دیجیتال و دارایی های خودش را از دست داد. این شرکت اعلام کرد که با جبران رمز ارزهای به سرقت رفته، نمی گذارد هیچ کدام از شرکای خود متضرر شوند.
شرکت کرونوس در شبکه رسانه های X پستی را منتشر کرد و خطاب به کاربران بازار ارزهای دیجیتال گفت در این هک هکرها توانستند به صورت غیرمجاز به کلیدهای API آن دسترسی پیدا کرده و دارایی های این شرکت را به سرقت ببرند. این شرکت که در حال فعالیت بود، بعد از از دست دادن 26 میلیون دلار دارایی، فعالیت های خودش را متوقف کرد و سعی می کند تا چاره ای برای خود بیاندیشد. یکی از روش های مهم در جلوگیری در هک ارز دیجیتال شناخت انواع حملات ارزهای دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه: 

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره هک در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی از دست رفتن 26 میلیون دلار دارایی شرکت تحقیقاتی کرونوس بپردازیم. همانطور که گفته شد، شرکت تحقیقاتی کرونوس یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذار در بازار ارزهای دیجیتال است که اخیرا به دلیل یک نقص امنیتی، هک شده و بیش از 26 میلیون دلار ارز دیجیتال خود را از دست داده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا شرکت تحقیقاتی کرونوس 26 میلیون دلار ارز دیجیتال خود را از دست داد؟

در مورد چرا شرکت تحقیقاتی کرونوس 26 میلیون دلار ارز دیجیتال خود را از دست داد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+32 = ?