آیا بیت کوین می تواند مقاومت 43500 دلاری را رد کند؟

  • 11:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

احتمال رد شدن بیت کوین از مقاومت 43500 دلاری؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا بیت کوین دوباره 5 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ اگر بیت کوین نتواند از مقاومت 43500 دلاری عبور کند، تا چه سطحی سقوط می کند؟ چرا خرس ها و فروشندگان در سطح 43500 دلاری فعال هستند؟
بیت کوین(BTC) یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با خرید و فروش این رمز ارز از نوسانات قیمتی بیت کوین سود زیادی کسب کنید. شما باید قیمت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید تا معاملات پرسودی انجام دهید. اخیرا قیمت بیت کوین یک افزایش 5 درصدی را تجربه کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و افزایش 5 درصد قیمت بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 41200 دلار معامله می شود و به نظر می رسد تمایلی به افزایش قیمت ندارد. با این حال، تاکنون دو بار ناحیه مقاومتی 43500 دلاری را تست کرده، ولی نتوانسته این مقاومت را به سمت بالا بشکند. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که به این سطوح در نمودار واکنش نشان می دهد.  حمایت اصلی بیت کوین در ناحیه 41200 دلار قرار دارد. اگر نتواند این ناحیه را حفظ کند، به سطوح پایین تری ریزش کرده و به سطح 40 هزار دلار می رسد.
بیت کوین برای شکست مقاومت های پیش روی خود و ادامه روند صعودی، به قدرت بیشتری نیاز دارد. طبق بررسی های انجام شده، قدرت فروشندگان در ناحیه 43500 دلار بیشتر از قدرت خریداران است. بنابراین، گاوهای بیت کوین باید خودشان را قوی تر کرده و خرس های بیت کوین را شکست دهند. انتظار می رود با خبرهای مثبتی که درباره ETF بیت کوین منتشر می شود، تقاضا برای خرید بیت کوین افزایش پیدا کرده و قدرت گاوهای بیت کوین بیشتر شود. در این حالت، بیت کوین می تواند ناحیه مقاومت 43500 دلاری خود را بشکند.

افزایش 5 درصدی قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید، قیمت بیت کوین در چند روز گذشته بیش از 5 درصد افزایش یافت و به سطح 43400 دلار رسید. بیت کوین می خواست تا ناحیه مقاومتی 43500 دلار را به سمت بالا بشکند، ولی نتواند و در زیر این ناحیه باقی ماند. اکنون در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت 41200 دلار خرید و فروش می شود و به نظر می رسد وارد یک روند نزولی جدیدی شده است و حمایت های مهمی که در سر راه بیت کوین وجود دارند از ریزش بیشتر قیمت بیت کوین جلوگیری می کنند.
قیمت بیت کوین کاهش خودش را به زیر سطح حمایت 41200 دلار افزایش داد. در واقع ناحیه 41200 دلار به عنوان حمایت اصلی بیت کوین شناخته می شود و اگر نتواند بالای این ناحیه باقی بماند، ریزش بیشتری را تجربه خواهد کرد و به سطح 40 هزار دلار می رسد. بیت کوین بالاتر از سطوح 41200 دلار و 42000 دلار افزایش قیمت پیوسته ای دارد و می تواند به سطوح بالاتری برسد. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین(BTC) در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و افزایش 5 درصد قیمت بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین هم اکنون با قیمت 41200 دلار معامله می شود و در ناحیه حمایتی مهمی قرار دارد. بیت کوین چند روز گذشته یک افزایش 5 درصدی را تجربه کرده و خودش را به نزدیکی سطح مقاومت 43500 دلار رسانده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند مقاومت 43500 دلاری را رد کند؟

در مورد آیا بیت کوین می تواند مقاومت 43500 دلاری را رد کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+53 = ?