چرا احتیاط در بازار بیت کوین(BTC) افزایش یافته است؟

  • 18:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش احتیاط در بازار خرید و فروش بیت کوین(BTC)؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا احتیاط در بازار بیت کوین بیشتر شده است؟ آیا احتمال ریزش بیت کوین وجود دارد؟ چرا تریدرها و تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند؟ آیا بیت کوین می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند؟ سطوح مهمی که بیت کوین نسبت به آنها عکس العمل نشان می دهد کدامند؟
بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار است که سالیان سال است که مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها قرار گرفته است. شما می توانید با خرید و فروش بیت کوین، سود زیادی از معاملات کسب کنید. البته باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید و وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید. یکی از تحلیلگران بازار گفته است که احتیاط در بازار بیت کوین افزایش پیدا کرده. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی افزایش احتیاط در بازار بیت کوین بپردازیم.

بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟

اگر نمودار قیمت بیت کوین را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که این رمز ارز نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات سود زیادی کسب کنید. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43600 دلار معامله می شود که تقریبا 5 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. به نظر می رسد قدرت خریداران بیت کوین در حال افزایش است و بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و مقاومت های اصلی خودش را به سمت بالا بشکند. سطح 43500 دلار یکی از مقاومت های بیت کوین است که فعلا در بالای این ناحیه قرار دارد. اگر بتواند بالای این ناحیه تثبیت دهد، می تواند به سمت مقاومت 44 هزار دلاری حمله کند.
بیت کوین در حال حاضر با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که باید ادامه روند صعودی خود باید بتواند مقاومت های خودش را به سمت بالا بشکند. در غیر این صورت دوباره ریزش کرده و وارد روند نزولی می شود. مقاومت اصلی بیت کوین، ناحیه 44500 دلار است که اگر بتواند از این سطح عبور کند و تثبیت بدهد، می تواند رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.

افزایش احتیاط در بازار بیت کوین

توجه داشته باشید، بیت کوین در هفته گذشته عملکرد مثبتی داشته است و قیمت آن 3.45 درصد افزایش یافت. این افزایش قیمت به شکل صعودی بیت کوین در 30 روز گذشته می افزاید که طی آن اولین ارز دیجیتال 16.78 درصد افزایش یافته است. ولی همانطور که در جریان هستید، با افزایش قیمت بیت کوین، روند رو به رشد احتیاط در میان تریدرهای بیت کوین وجود دارد که نشان دهنده ترس از کاهش احتمالی قیمت است. در واقع، تریدرها می ترسند بیت کوین نتواند از مقاومت های پیش روی خود عبور کند و وارد روند ریزشی شود.
در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین با افزایش 0.63 درصدی در روز گذشته، با قیمت 43625 دلار خرید و فروش می شود. در همین حال، حجم معاملات روزانه این توکن به میزان قابل توجهی 29.63 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر 17.22 میلیارد دلار ارزش دارد. در حال حاض هیچ خطر مشخصی برای روند صعودی بیت کوین وجود ندارد. با اینکه قیمت بیت کوین می تواند با تایید ETF بیت کوین وارد روند صعودی قدرتمندی شود. سوالی که با توجه به وضعیت احتیاطی بازار بیت کوین پیش می آید این است که آیا بیت کوین می تواند به سطح 50 هزار دلار برسد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی افزایش احتیاط در بازار بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، با اینکه قیمت بیت کوین در حال افزایش است، ولی تریدرها و معامله گران می ترسند که بیت کوین نتواند به روند صعودی خود ادامه دهد و وارد یک روند نزولی شود. اگر بیت کوین ریزش کند، با حمایت های مهمی روبرو می شود که این حمایت ها از ریزش بیشتر جلوگیری می کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا احتیاط در بازار بیت کوین(BTC) افزایش یافته است؟

در مورد چرا احتیاط در بازار بیت کوین(BTC) افزایش یافته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+95 = ?