چرا قیمت بیت کوین(BTC) دوباره عقب نشینی کرد؟

  • 17:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

عقب نشینی قیمت بیت کوین(BTC)؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ دلیل ریزش اخیر بیت کوین چه بود؟ بیت کوین در سطحی می تواند حمایت شود؟ آیا قیمت بیت کوین می تواند دوباره افزایش یابد؟ بیت کوین اکنون با چه قیمتی معامله می شود؟ مهم ترین سطوح حمایتی بیت کوین کدامند؟ کدام سطوح مانع افزایش قیمت بیت کوین می شوند؟ آیا حمایت 39500 دلاری می تواند قیمت بیت کوین را به سمت بالا ببرد؟
بازار ارزهای دیجیتال اخیرا مورد توجه خیلی از سرمایه گذاران و تریدرها قرار گرفته است. بیت کوین(BTC) نیز که به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می شود، در یک روند صعودی قرار دارد و قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. بیت کوین که مدتی است در یک روند صعودی قرار دارد، اخیرا یک اصلاح قیمتی انجام داده و قیمت آن به سطح 40 هزار دلاری سقوط کرده است. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از نوسانات قیمت بیت کوین سود کسب کنید. تحلیلگران می گویند که قیمت بیت کوین عقب نشینی کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره آینده ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی عقب نشینی قیمت بیت کوین بپردازیم.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

عقب نشینی قیمت بیت کوین

ممکن است خیلی از شما ها بپرسید که آینده بیت کوین چگونه خواهد شد؟ بهتر است بدانید پیش بینی آینده بیت کوین همیشه یکی از جذاب ترین کارها در بازار کریپتو است. ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) نوسانات شدیدی دارد که این مسئله باعث می شود تا هر کسی به دنبال پیدا کردن روشی برای پیش بینی آینده بیت کوین باشد و کسی هم که به تحلیل تکنیکال آشنایی داشته باشد، بدش نمی آید که پیش بینی خودش را ارائه نکند. تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند و انتظار دارند که بیت کوین بتواند رشد چشمگیری را تجربه کند.
شما اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت آینده بیت کوین را بررسی کنید. بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال شماره یک دنیا شناخته می شود و هم اکنون از تمامی رمز ارزهای موجود در بازار با ارزش تر است و در طور عمر خود بیشترین قیمت را بین ارزهای دیجیتال داشته است. بیت کوین همچنین در کنار سایر کریپتو ها، به عنوان ارزی محسوب می شود که بر چالش و رکودی در بازار غلبه می کند و در آخر با قدرت برمی گردد. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 40900 دلار معامله می شود و حمایت نزدیک آن سطح 39500 دلار است.

آیا بیت کوین(BTC) عقب نشینی می کند؟

عقب نشینی قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید، بیت کوین مدتی پیش یک رشد قابل توجهی را تجربه کرد و توانست تا نزدیکی سطح 45000 دلار افزایش پیدا کند. ولی زیاد نتوانست در این سطح باقی بماند و ریزش کرد. اکنون بیت کوین با قیمت 40900 دلار معامله می شود و تحلیلگران پیش بینی کردند که نزدیک ترین حمایت فوری بیت کوین، سطح 39500 دلار است که اگر نتواند این حمایت خودش را حفظ کند، به قیمت های پایین ترین سقوط می کند.
در واقع، قیمت بیت کوین افزایش جدیدی را از سطح حمایت 40 هزار دلاری شروع کرد. بیت کوین به بالای منطقه مقاومت 41500 دلاری صعود کرد، ولی نتوانست به بالاترین سطح خود ادامه دهد. همچنین همچنین زیر 41500 دلار خرید و فروش می شود. در جهت صعودی، مقاومت فوری نزدیک به سطح 41200 دلار است. علاوه بر این، یک خطروند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به 41250 دلار در نمودار بیت کوین شکل می گیرد. اولین مقاومت اصلی نزدیک به 41450 دلار در حال تشکیل است. معاملات روزانه ارز دیجیتال یکی از راه هایی است که میتواند شما را در کسب سود بیشتر در بازار ارز دیجیتال کمک کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره آینده ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی عقب نشینی قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین به بالای 44 هزار دلار صعود کرد، ولی خیلی نتوانست بالای این ناحیه باقی بماند و وارد روند نزولی شد. بیت کوین اکنون در نزدیکی حمایت 39500 دلار قرار دارد که باید بتواند این حمایت خودش را حفظ کند تا دوباره به سمت بالا برگردد. تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین عقب نشینی می کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت بیت کوین(BTC) دوباره عقب نشینی کرد؟

در مورد چرا قیمت بیت کوین(BTC) دوباره عقب نشینی کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+40 = ?