معرفی 3 ارز دیجیتال برتر دیفای(DeFi) برای سرمایه گذاری

  • 06:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

3 ارز دیجیتال برتر حوزه دیفای برای سرمایه گذاری؛ آیا می خواهید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ ارزهای دیجیتال در حوزه دیفای(DeFi) چه عملکردی دارند؟ کدام رمز ارزها می توانند رشد قابل توجهی را تجربه کنند؟ سرمایه گذاری روی کدام ارزها پیشنهاد می کند؟ کدام ارزهای دیجیتال برتر حوزه دیفای برای خرید مناسب هستند؟ آیا اتریوم و سولانا می توانند رشد چشمگیری را تجربه کنند؟ در این بخش از آموزش ارز دیجیتال پاسخ داده خواهد شد.
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که برخی از آنها برای سرمایه گذاری مناسب هستند و قیمت آنها می تواند افزایش پیدا کند. رمز ارزهای موجود در بازار در حوزه ها و صنایع مختلفی فعالیت دارند که یکی از این حوزه ها، امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای است. تحلیلگران و کارشناسان بازار اخیرا سه ارز دیجیتال را که پتانسیل رشد قیمت دارند، به سرمایه گذاران معرفی کردند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، سرمایه گذاری روی توکن های حوزه دیفای بپردازیم و به معرفی 3 ارز دیجیتال برتر دیفای برای خرید بپردازیم.

سرمایه گذاری روی توکن های حوزه دیفای(DeFi)

ارزهای دیجیتال حوزه دیفای

دیفای(DeFi) یکی از حوزه های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که شما می توانید در این حوزه به راحتی رمز ارزهای خودتان را به عنوان وثیقه قرار داده و وام بگیرید. دیفای همچنان در حال رشد و توسعه است و سرمایه گذاری روی توکن های حوزه دیفای می تواند جذاب به نظر برسد. توکن های دیفای به رمز ارزهایی گفته می شوند که در فضای امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای مورد استفاده قرار می گیرند و از بیشتر آنها معمولا برای پروژه های اعطای وام و پاداش در ییلد فارمینگ استفاده می شود.
البته توکن های حوزه دیفای(DeFi) موارد استفاده مهم دیگری نیز دارند که می توانیم به نقش حاکمیتی آنها در پروژه های خود اشاره کنیم که به این معنی است، افرای که مالک یا دارنده این توکن ها هستند، دارای حق رای در تصمیم گیری های پروژه مربوطه خواهند بود.
ارزهای دیجیتال حوزه دیفای DeFi که اهداف خیلی خوب و کاربردهای زیادی دارند، به راحتی به عنوان گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری انتخاب خواهند شد. توجه داشته باشید که کاربردها و اهدف تنها یکی از عوامل موثر بر خوب بودن یک ارز دیجیتال است و عوامل دیگری نیز وجود دارند که حتما باید آنها را نیز برای سرمایه خود در توکن مورد نظر خودتان تجزیه و تحلیل کنید. از آنجایی که حوزه دیفای در حال رشد و توسعه است، می توان انتظار داشت که توکن های حوزه دیفای DeFi نیز آینده خوبی خواهند داشت.

معرفی 3 ارز دیجیتال برتر دیفای برای خرید

ارزهای دیجیتال حوزه دیفای

توجه داشته باشید، حوزه دیفای(DeFi) و شبکه دیفای چین یکی از حوزه های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که توکن های کاربردی در این حوزه پتانسیل رشد قیمتی زیادی دارند و سرمایه گذاری روی این رمز ارزها کار خوبی محسوب می شود. ارزهای دیجیتال زیادی در حوزه امور مالی غیرمتمرکز کاربرد دارند و سرمایه گذاری روی تمامی این رمز ارزها خوب نیست. تحلیلگران و کارشناسان بازار اخیرا 3 ارز دیجیتال برتر دیفای را برای سرمایه گذاری معرفی کردند که شما می توانید با خرید این توکن ها سود زیادی کسب کنید این رمز ارزها عبارت هستند از:

•    اتریوم(ETH)

اتریوم یکی از رمز ارزهای حوزه دیفای است که کارشناسان بازار توصیه کردند تا این رمز ارز را بخرید. ارز دیجیتال اتریوم(ETH) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2190 دلار معامله می شود و می توان انتظار داشت که این رمز ارز همچنان می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. شما می توانید با خرید ارز اتریوم، سود زیادی به دست آورید.

•    سولانا(SOL)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتر دیفای برای خرید، سولانا یا SOL است. اخیرا سولانا با نزدیک به 1 میلیارد دلار TVL به 5 پروژه برتر اکوسیستم دیفای پیوست. با این اکوسیستم رو به رشد، ارز دیجیتال سولانا به خرید جالبی برای سفته بازان مالی غیرمتمرکز تبدیل می شود. سولانا در زمان نوشن این مطلب با قیمت 64.26 دلار معامله می شود که نسبت به سال گذشته 575 درصد رشد کرده است.

•    آوالانچ(AVAX)

درست است بعد از سولانا، ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) از نظر ارزش کل قفل شده در جایگاه ششم قرار دارد و یک شرط امیدوارکننده برای سرمایه گذاران بازار کریپتو است. اکوسیستم آوالانچ دیفای به طور مداوم رشد کرده است، در حالی که توکن AVAX آن در قیمت گذاری عقب مانده است. به طور کلی، آوالانچ می تواند در آینده رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، سرمایه گذاری روی توکن های حوزه دیفای بپردازیم و به معرفی 3 ارز دیجیتال برتر دیفای برای خرید بپردازیم. همانطور که گفته شد، دیفای(DeFi) یکی از اکوسیستم ها رو به رشدی است که رمز ارزهای زیادی در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرند. ارزش توکن های اکوسیستم دیفای با رشد امور مالی غیرمتمرکز، افزایش پیدا می کند. از جمله از رمز ارزهای حوزه دیفای که خرید آنها توصیه شده است، می توان به ارز دیجیتال اتریوم(ETH) ارز سولانا(SOL) و آوالانچ(AVAX) اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی 3 ارز دیجیتال برتر دیفای(DeFi) برای سرمایه گذاری

در مورد معرفی 3 ارز دیجیتال برتر دیفای(DeFi) برای سرمایه گذاری نظر دهید
سوال امنیتی :3+58 = ?