لجر درباره سرقت 600 هزار دلار از دارایی های کاربران چه پاسخی داد؟

  • 01:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرقت 600 هزار دلار از دارایی های کاربران کیف پول لجر به دلیل نقص امنیتی! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ شرکت لجر درباره سرقت اخیر چه پاسخی به کاربران ارائه داد؟ آیا کاربران آسیب دیده می توانند دارایی های خودشان را پس بگیرند؟ چه کسی به کیف پول سخت افزاری لجر حمله کرده و از مشکل امنیتی آن سوء استفاده کرده است؟ چرا لجر مسئولیت سرقت اخیر را بر عهده گرفته است؟ در این بخش از آموزش ارز دیجیتال پاسخ داده خواهد شد.
شما برای انجام فعالیت بهتر در بازار ارزهای دیجیتال، باید ولت رمزنگاری مناسبی را برای خودتان تهیه کنید. کیف پول های مختلفی در بازار وجود دارند که می توانید از آنها بهره ببرید. یکی از این ولت ها لجر است که اخیرا به دلیل یک مشکل امنیتی با حمله ای روبرو شده است. در این حمله بیش از 600 هزار دلار از دارایی های کاربران به سرقت برده شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره کیف پول سخت افزاری لجر برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرقت 600 هزار دلار از دارایی های کاربران کیف پول لجر بپردازیم.

آشنایی با کیف پول لجر(Ledger)

کیف پول لجر یا Ledger که یک کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری موجود در بازار است که شما می توانید ارزهای دیجیتال خودتان را در این ولت ذخیره و نگهداری کنید. کیف پول لجر به صورت آفلاین فعالیت می کند و شما می توانید فقط در زمان انجام تراکنش به اینترنت متصل شوید. این مسئله باعث می شود تا هکرها نتوانند به راحتی به کیف پول لجر حمله کرده و به دارایی های کاربران دسترسی پیدا کنند. با این حال، ممکن است کیف پول لجر نیز مورد حمله هکری قرار بگیرد و کاربران بخشی از دارایی های خودشان را از دست بدهند.
جالب است بدانید، کیف پول لجر در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها مزیت ها و کاربردهای خاص خودشان را دارند. روی کیف پول های لجر سیستم عامل اختصاصی لجر نصب شده است که از دارایی های شما در برابر حملات و تهدیدهای مختلف محافظت می کند. همچنین کیف پول های لجر به شما اجازه می دهند که یک رمز ورود یا PIN هم برای دستگاه خودتان مشخص کنید تا در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن دستگاه، کسی نتواند به اطلاعات یا رمز ارزهای شما دسترسی پیدا کند.

سرقت 600 هزار دلار از دارایی های کاربران کیف پول لجر

توجه داشته باید، کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger) به دلیل یک نقص امنیتی دچار حمله هکری شده است و تقریبا 600 هزار دلار از دارایی های کاربران به سرقت برده شده است. کیف پول لجر درباره این سرقت انجام شده، توضیحاتی به کاربران ارائه داد.
شرکت سازنده کیف پول لجر متعهد شده است تا پروتکل های امنیتی خودش را با حذف Blind Signing فرایندی که در آن تراکنش هابه جای زبان ساده به صورت کد نمایش داده می شوند تا ژوئن 2024 افزایش دهد. لجر مسئولیت حمله ConnectKit را بر عهده می گیرد. لجر در بیانیه ای بر تمرکز خود بر رسیدگی به حادثه امنیتی اخیر و جلوگیری از اتفاقات مشابه در اینده تاکید کرد.
شرکت لجر(Ledger) تقریبا 600 هزار دلار ارزهای دیجیتال کاربران را که تحت تاثیر حمله ConnectKit قرار گرفته بود، تاکید کرد. علاوه بر این، لجر متعهد شد که مطمئن شود به قربانیان آسیب دیده از جمله مشتریان غیر لجر، غرامت کامل پرداخت می شود. همچنین ادعا کرد که به همراه مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره پاسکال گوتیه شخصا بر روند استرداد نظارت و بررسی می کند. یکی دیگر از مواردی که در ارزهای دیجیتال و کیف پول ارزهای دیجیتال مهم است شناخت روش های کلاهبرداری ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره کیف پول سخت افزاری لجر برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرقت 600 هزار دلار از دارایی های کاربران کیف پول لجر بپردازیم. همانطور که گفته شد، لجر یکی از معتبرترین کیف پول های سخت افزاری در بازار ارز دیجیتال است که اخیرا توسط ConnectKit مورد حمله قرار گرفته است و تقریبا 600 هزار دلار ارز دیجیتال کاربران به سرقت برده شده است. شرکت لجر متعهد شده است تا خسارت وارد شده به کاربران را جبران خواهد کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد لجر درباره سرقت 600 هزار دلار از دارایی های کاربران چه پاسخی داد؟

در مورد لجر درباره سرقت 600 هزار دلار از دارایی های کاربران چه پاسخی داد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+72 = ?