انتقال 781 میلیون دلار استیبل کوین به بایننس توسط نهنگ

  • 04:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

انتقال 781 میلیون دلار استیبل کوین به بایننس توسط نهنگ! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما این جابجایی چه تاثیری روی بازار رمز ارزها می گذارد؟ چرا نهنگ ها مقادیر زیادی استیبل کوین را جابجا کردند؟ این انتقال گسترده نهنگ ها چگونه شناسایی شد؟ آیا نهنگ ها قصد خرید ارز دیجیتال را دارند؟ هدف نهنگ در جابجایی مقدار زیادی استیبل کوین چیست؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از نوظهورترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید و سود زیادی از نوسانات قیمتی و سیگنال ارز دیجیتال ارزها کسب کنید. عوامل مختلفی روی قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر می گذارند که از جمله از این عوامل می توان به تحرکات نهنگ های کریپتو اشاره کرد. اخیرا معلوم شده است که نهنگی 781 میلیون دلار استیبل کوین را به صرافی بایننس منتقل کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، تاثیر رفتار نهنگ ها بر قیمت ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم و به بررسی انتقال 781 میلیون دلار استیبل کوین به بایننس توسط نهنگ بپردازیم.

تاثیر رفتار نهنگ ها بر قیمت رمز ارزها

انتقال سنگین استیبل کوین

جالب است بدانید، نهنگ در بازار کریپتو به سرمایه گذارانی گفته می شود که با خرید و فروش و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مقدار زیادی از یک ارز دیجیتال باعث افزایش یا کاهش شدید قیمت می شوند. با توجه به حجم پایین بازار رمز ارزها نسبت به سایر بازارهای مالی، حرکت های نهنگ های این حوزه می تواند سیگنال های قیمتی مهمی را برای هشدار دادن به سرمایه گذاران فراهم کند. شما می توانید با در نظر گرفتن حرکت نهنگ های بازار، قیمت رمز ارزها را پیش بینی کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. برای این کار باید داده های آن چین را تحلیل کنید.
نهنگ های ارز دیجیتال معمولا می توانند با گذاشتن سفارش هایی با حجم بالا، کنترل عرضه و تقاضا را در بازار کریپتو به دست بگیرند. این مسئله باعث می شود با گذاشتن یک سفارش فروش با حجم بالا قیمت ها کاهش و با گذاشتن سفارش خرید با حجم بالا قیمت ها افزایش قابل توجهی پیدا کنند. به طور کلی، وجود نهنگ ها در بازار ارز دیجیتال باعث می شود نظم موجود در این بازار مختل شود. بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال زمانی می تواند تثبیت شود که نهنگ ها سفارش های فروش بزرگ خودشان را لغو کنند.

نهنگی 781 میلیون دلار استیبل کوین را به بایننس منتقل کرد!

انتقال سنگین استیبل کوین

توجه داشته باشید، یکی از نهنگ های معروف بازار کریپتو، 781 میلیون دلار استیبل کوین را به صرافی بایننس منتقل کرد. انتقال نهنگ توجه کاربران مشتاق رمز ارزها را به خود جلب کرد، آنها همچنین خاطرنشان کردند که این انتقال به زودی با سپرده گذاری 99.95 میلیون FDUSD یک استیبل کوین که توسط صرافی ارز دیجیتال پشتیبانی می شود، دنبال شد. آدرس در حال جابجایی و انباشت مقادیر زیادی استیبل کوین است.
در زمان نوشتن این مطلب، قیمت بیت کوین و بالاترین آلت کوین نسبتا ثابت است. برای نشان دادن، بیت کوین بعد از عقب نشینی از بالاترین قیمت های سال 2023 یعنی حدود 44 هزار دلار، روند صعودی را طی می کند و بالاتر از سطح 42 هزار دلار معامله می شود. کاربران فعال در بازار کریپتو احساسات صعودی دارند و انتظار دارند قیمت بیت کوین در سال 2024 قبل از هاوینگ، به سطوح بالاتری دست یابد.
صرافی بایننس در سال 2024 پشتیبانی از BUSD را متوقف خواهد کرد. صرافی USDC را نیز از لیست خرید و فروش خود خارج کرده است. بر این اساس USDT و FUSD در بایننس محبوب هستند. با این حال، صرافی بایننس همچنان در هدف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار دارد. برای انجام معاملات موفق در بازار ارزهای دیجیتال داشتن یک استراتژی های مدیریت سرمایه در معاملات مهم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، تاثیر رفتار نهنگ ها بر قیمت ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم و به بررسی انتقال 781 میلیون دلار استیبل کوین به بایننس توسط نهنگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، یک نهنگ در بازار 781 میلیون دلار استیبل کوین را به صرافی بایننس منتقل کرد. این انتقال نشان می دهد که نهنگ تمایل به خرید ارز دیجیتال و تبدیل استیبل کوین خود به رمز ارزها را دارد. همچنین به این معنی می تواند باشد که قصد دارد استیبل کوین های ذخیره شده خودش را بفروشد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد انتقال 781 میلیون دلار استیبل کوین به بایننس توسط نهنگ

در مورد انتقال 781 میلیون دلار استیبل کوین به بایننس توسط نهنگ نظر دهید
سوال امنیتی :5+80 = ?