چرا کیف پول های صرافی OKX با مشکل مواجه شدند؟

  • 22:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

کیف پول های صرافی OKX با مشکل بزرگی روبرو شدند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا تا الان با صرافی ارز دیجیتال OKX کار کرده اید؟ این صرافی چه توصیه ای به کاربران خود کرده است؟ به نظر شما چرا کیف پول های صرافی OKX با مشکل بزرگی روبرو شدند؟ آیا کاربران در این باگ آسیب دیده اند؟ صرافی OKX چگونه باگ کیف پول های خودش را برطرف می کند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که صرافی OKX یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال است که شما می توانید معاملات ارز دیجیتال خودتان را در این صرافی انجام دهید. این صرافی کیف پول های مخصوص خودش را دارد که کاربران می توانند دارایی های خودشان را در این ولت های رمزنگاری شده ذخیره و نگهداری کنند. اخیرا کیف پول های صرافی OKX با مشکل بزرگی روبرو شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی ارز دیجیتال OKX برای شما ارائه کنیم و به بررسی باگ کیف پول های صرافی OKX بپردازیم.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال OKX

بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید از پلتفرم های معاملاتی استفاده کنید. OKX یکی از صرافی های ارز دیجیتال مشهوری است که در سال 2017 راه اندازی شده و تعداد بسیار زیادی از رمز ارزها مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و..... را پشتیبانی می کند. شما می توانید رمز ارزهای مورد نظر خودتان را از طریق این صرافی معامله کنید. این صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات جزو 5 صرافی برتر دنیا است و بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد.

امنیت صرافی OKS چگونه است؟

جالب است بدانید، صرافی OKX از کیف پول های سرد یا آفلاین برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال و دارایی های کاربران استفاده می کند. همچنین قابلیت هایی مانند رمز عبور برداشت، احراز هویت دو عاملی، کد دو عاملی دائمی، تاییدیه با موبایل، استفاده از گوگل آتنتیکیتور و کدهای ضد فیشینگ را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این صرافی سطح امنیت بالایی دارد و شما می توانید با خیال راحت معاملات ارز دیجیتال خودتان را در این صرافی انجام دهید و دارایی های رمزنگاری خودتان را در ولت های این صرافی نگه دارید.

باگ کیف پول های صرافی OKX

توجه داشته باشید، OKX که یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است، با استفاده از کیف پول های سرد از دارایی ها و رمز ارزهای کاربران نگهداری می کند و سعی می کند تا با روش هایی امنیت دارایی های کاربران را تامین کند. اخیرا به نظر می رسد کیف پول های صرافی OKX با مشکل بزرگی روبرو شده اند. البته این مشکل به دارایی ها و ارزهای دیجیتال کاربران هیچ آسیبی وارد نکرده است. در واقع، کاربران ضرر نکردند، ولی این مسئله باعث شد تا کاربران کیف پول های صرافی OKX نگرانی هایی داشته باشند.
صرافی ارز دیجیتال OKX و شرکت امنیت بلاک چین Certik یک آسیب پذیری مهم را در کیف پول های صرافی OKS در گوشی های ios فاش کرده اند که تماس های فوری را برای کاربران برای بروزرسانی برنامه هایشان ایجاد می کند. اعلامیه 19 دسامبر جنجال هایی را درباره زمان افشای آن به راه انداخته است، چون نگرانی ها در مورد به خطر افتادن بالقوه داده های کاربران و دارایی های دیجیتال افزایش پیدا کرده است. همچنین در یک اطلاعیه جداگانه، صرافی OKX تایید کرد که بروزرسانی را نصب کرده است که این مشکل را حل کند. این صرافی ادعا کرد که این اشکل بر سرمایه و دارایی های مشتریان تاثیری نداشته است. شاخت بهترین صرافی های فیوچرز برای معاملات فیوچرز یکی از پیشنیازهای این نوع معاملات است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی ارز دیجیتال OKX برای شما ارائه کنیم و به بررسی باگ کیف پول های صرافی OKX بپردازیم. همانطور که گفته شد، OKX یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال است که با استفاده از ولت هایی از دارایی های کاربران خود نگهداری می کند. اخیرا کیف پول های صرافی OKX با مشکلاتی روبرو شدند که هیچ تاثیری بر دارایی ها و سرمایه کاربران نگذاشته اند، ولی این مشکلات نگرانی های کاربران به دنبال دارد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا کیف پول های صرافی OKX با مشکل مواجه شدند؟

در مورد چرا کیف پول های صرافی OKX با مشکل مواجه شدند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+65 = ?