داعش چگونه از طریق ارزهای دیجیتال تامین مالی می کرد؟

  • 22:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تامین مالی داعش از طریق ارزهای دیجیتال؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا پلیس اسپانیا تعدادی از نیروهای داعشی را دستگیر کرده است؟ شبکه جهانی تامین مالی داعش از طریق کریپتو چگونه متلاشی شد؟ آیا می دانید داعش چگونه از طریق رمز ارزها تامین مالی می کرد؟ چند نفر در تامین مالی شبکه جهانی داعش با یکدیگر فعالیت می کردند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار تراکنش های ناشناسی را انجام دهید. شما می توانید به صورت ناشناس رمز ارزهایی را به دوستان و آدرس های دیگر ارسال کنید، طوری که کسی به تراکنش های شما دسترسی نداشته باشد. این مسئله باعث شده است تا داعش از طریق رمز ارزها تامین مالی انجام دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تامین مالی از طریق ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی متلاشی شدن شبکه تامین مالی داعش توسط پلیس اسپانیا بپردازیم.

تامین مالی از طریق ارزهای دیجیتال

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که تامین مالی از طریق رمز ارزها چگونه انجام می شود؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارزهای دیجیتال از زمان پیدایش پیشرفت های قابل توجهی داشته اند و صنایع مختلف تاثیر بالقوه آن را تشخیص داده اند. یکی از جدیدترین زمینه هایی که ارز دیجیتال را به کار گرفته است، تامین مالی است. تعداد زیادی از مردم در سراسر دنیا فاقد بانک یا بدون بانک هستند که مانع از توانایی آنها برای دسترسی به خدمات مالی و عدم توانایی انجام مبادلات مالی می شود. شما باید روش های حفظ امنیت ارزهای دیجیتال را در زمان تامین مالی بلد باشید.
جالب است بدانید، ارزهای دیجیتال می توانند دست به دست هم داده و به افراد کمک کنند تا نیازهای مالی خودشان را تامین کنند. افرادی که قبلا نمی توانستند به خدمات مالی دسترسی داشته باشند، اکنون می توانند با استفاده از رمز ارزها، نیازهای مالی خودشان را تامین کرده و فعالیت های مختلفی انجام دهند. چون تراکنش های ارز دیجیتال بدون مرز، سریع و امن است. تامین مالی از طریق ارزهای دیجیتال مزیت های زیادی دارد. از جمله از این مزیت ها می توان به هزینه های پایین تراکنش، زمان تسویه سریع تر و تراکنش های فرامرزی اشاره کرد.

متلاشی شدن شبکه تامین مالی داعش توسط پلیس اسپانیا

توجه داشته باشید، پلیس اسپانیا شبکه تامین مالی داعش را که از طریق ارزهای دیجیتال تامین مالی انجام می داد، متلاشی و سرکوب کرد. در این حادثه 5 مظنون دستگیر شدند. همچنین بر اساس بیانیه رسمی، اعضای شبکه تامین مالی داعش به تلقین، تلاش برای جذب نیروهای جدید برای اهداف جهادی و حمایت از افرادی که تمایل به انجام حملات تروریستی را ابراز می کردند، مشغول بودند. این تحقیقات شواهدی را کشف کرد که نشان می دهد این شبکه در برنامه ریزی حداقل دو حمله که در نهایت توسط سرویس های امنیتی خنثی شده اند، نقش داشته است. یکی از راه های در امان ماندن از حملات نفوذی ارز دیجیتال شناخت انواع حملات ارزهای دیجیتال است.
دستگیری های اخیر در اسپانیا نشان دهنده پایان تحقیقات است و 5 نفر بازداشت شدند. یکی از مظنون در ماه اخیر نشانه هایی از افراطگرایی را نشان داده و تمایل خودش را برای انجام یک حمله ابراز کرده بود. در بازرسی از محل سکونت این افراد، مقامات مهمات اسلحه، یک تبر، کتابچه راهنمای ساخت مواد منفجره، کتابچه راهنمای تلقین به خردسالان و تبلیغات جهادی را پیدا کردند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تامین مالی از طریق ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی متلاشی شدن شبکه تامین مالی داعش توسط پلیس اسپانیا بپردازیم. همانطور که گفته شد، داعش از طریق ارزهای دیجیتال تامین مالی انجام می داد و یک شبکه تامین مالی تشکیل داده بود. پلیس اسپانیا چند روز پیش شبکه تامین مالی داعش از طریق کریپتو را شناسایی و آن را متلاشی کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد داعش چگونه از طریق ارزهای دیجیتال تامین مالی می کرد؟

در مورد داعش چگونه از طریق ارزهای دیجیتال تامین مالی می کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+46 = ?