آیا ETF بلک راک در برزیل راه اندازی شده است؟

  • 01:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

توجه داشته باشید که ETF بلک راک در برزیل راه اندازی شده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ETF چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارد؟ رسانه های محلی برزیل در مورد ETF بلک راک چه چیزی می گویند؟ چرا کارشناسان بازار نسبت به آینده ETF خوش بین هستند؟
سالیان زیادی است که بازار ارزهای دیجیتال راه اندازی شده است و روز به روز به تعداد دارایی های این بازار اضافی می شود. ETF بیت کوین یکی از موضوعات داغ در بازار کریپتو است که این مسئله می تواند تاثیر زیادی روی قیمت بیت کوین بگذارد. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت داشته باشید، باید ETF بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا از نوسانات به وجود آمده سود به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم توضیحاتی در مورد شرکت بلک راک(BlackRock) برای شما ارائه کنیم و به بررسی راه اندازی ETF بیت کوین بلک راک در برزیل بپردازیم.

آشنایی با شرکت بلک راک(BlackRock)

بلک راک(BlackRock) یک غول مالی است که به سنگ بنای چشم انداز سرمایه گذاری در دنیا تبدیل شده است. این شرکت که در سال 1988 راه اندازی شد، دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک است و به بزرگ ترین شرکت مدیریت دارایی در دنیا تبدیل شده است. شرکت بلک راک با مجموعه گسترده ای از خدمات، شبکه گسترده دفاتر در سراسر دنیا و تعهد به نوآوری، نقش مهمی در شکل دادن به صنعت مالی و بازارهای جهانی ایفا می کند. این شرکت اخیرا در بازار ارزهای دیجیتال در زمینه ETF بیت کوین فعالیت قابل توجهی انجام داده است.
جالب است بدانید، امروزه شرکت بلک راک در سطح دنیا فعالیت می کند و دارایی های مشتریان خودش را در سراسر دنیا مدیریت و کنترل می کند. از آنجایی که این شرکت در زمینه صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس فعالیت می کند، نظرات و اقدامات این شرکت تاثیر زیادی روی ETF بیت کوین می گذارد. به همین دلیل کارشناسان و تحلیلگران بازار ارز دیجیتال هرگونه اقدامات و فعالیت های شرکت بلک راک در زمینه ETF بیت کوین را زیر نظر می گیرند تا از هرگونه نوسانات احتمالی در قیمت ارز بیت کوین سود به دست آورند.

راه اندازی ETF بیت کوین بلک راک در برزیل

توجه داشته باشید که شرکت بلک راک(BlackRock) بزرگ ترین مدیر دارایی در دنیا روز پنجشبه ETF بیت کوین را در کشور برزیل راه اندازی کرد. از روز جمعه 1 مارس سهام این صندوق شاخص که قیمت بیت کوین را دنبال می کند، در بورس کالا و آتی برزیل موسوم به B3 خرید و فروش می شود. سرپرست محصولات بهره و ارز دیجیتال در B3 در مورد رشد بازار کریپتو لیست شده در برزیل بحث کرد. او اشاره کرد که این بازار که از سال 2021 شروع شد، اکنون دارای 13 ETF با مجموع دارایی های 505 میلیون دلار است.
بلک راک به عنوان یک بازیکن قابل توجه در رقابت ETF ایالات متحده ظاهر شده است و با خروج مقدار زیادی از بیت کوین تراست مقابله می کند. داده های تحقیقاتی BitMEX نشان می دهد که در 29 فوریه 2024 جریان مثبت به 92 میلیون دلار در روز بالغ شد. نکته قابل توجه این است که بلک راک و GBTC یکدیگر را جبران کردند و 600 میلیون دلار را در جهت مخالف تجربه کردند. داده ها نشان می دهد که از زمان شروع معاملات ETFها در 11 ژانویه 2024 جریان خالص چشمگیر 7.5 ملیارد دلاری وجود داشته است. با توجه به تحقیقات بیت مکس، دارایی کلی صندوق های نقدی که مستقیما بیت کوین را نگه می دارند، در صبح جمعه به 776.464 بیت کوین رسید. در اینجا این سوال پیش می آید که که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شرکت بلک راک(BlackRock) برای شما ارائه کنیم و به بررسی راه اندازی ETF بیت کوین بلک راک در برزیل بپردازیم. همانطور که گفته شد، بلک راک یکی از شرکت های بزرگی است که اخیرا فعالیت های بزرگی در زمینه ETF بیت کوین انجام داده است. ETF بیت کوین بلک راک در کشور برزیل راه اندازی شد و این خبر می تواند تقاضا برای خرید بیت کوین را افزایش دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا ETF بلک راک در برزیل راه اندازی شده است؟

در مورد آیا ETF بلک راک در برزیل راه اندازی شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+67 = ?