چرا برادر سام بنکمن فرید می گوید ممکن است زندگی او در زندان تلف شود؟

  • 19:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به گزارش های منتشر شده، برادر سام بنکمن فرید می گوید ممکن است زندگی سام بنکمن فرید، مدیر عامل صرافی FTX در زندان تلف شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قاضی فدرال چه تصمیمی را در مورد محاکمه سام بنکمن فرید خواهد گرفت؟ این شخص چه مدت در زندان می ماند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که پلتفرم های معاملاتی و صرافی های ارز دیجیتال مختلفی در بازار به وجود آمده اند که شما می توانید در این صرافی ها نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. FTX یکی از صرافی های مشهور در بازار بود که سال پیش اعلام ورشکستگی کرد و مدیر عامل او یعنی سام بنکمن فرید در حال پیگرد قانونی قرار دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد محاکمه مدیر عامل سابق صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی تلف شدن زندگی سام بنکمن فرید در زندان بپردازیم.

محاکمه مدیر عامل سابق صرافی FTX

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که عاقبت مدیر عامل سابق صرافی FTX چگونه خواهد شد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که سام بنکمن فرید که مدیر عامل صرافی ورشکست شده FTX است، نتوانست بازپرس دادگاه استیناف را متقاعد کند که او را از زندان آزاد کند. این شخص اکنون در زندان به سر می برد و تمامی کاربران صرافی ارز دیجیتال FTX منتظر اعلام نتیجه نهایی دادگاه هستند. دادگاه فدرال گفته است که سام بنکمن فرید باید تمامی خسارت های وارد شده به کاربران را به طور کامل جبران کند.
در حالی که تیم حقوقی سام بنکمن فرید نسبت به حکم زندان درخواست تجدیدنظر خواهد کرد، مدیر عامل سابق صرافی FTX همچنان باید در زندان بماند. دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده در تاریخ 21 نوامبر اعلام کرد که تلاش های قبلی سم بنکمن فرید برای دخالت در کار دو شاهد پرونده در زمان آزادی موقت قبل از دادگاه، یکی از دلایل اصلی رد درخواست آزادی او بوده است. همانطور که در خبرها نیز اعلام شد، سام بنکمن فرید در تاریخ 2 نوامبر به هفت اتهام مرتبط با کلاهبرداری و پولشویی مجرم شناخته شد و دادستان ها اعلام کردند که او 8 میلیارد دلار از وجوه مشتریان صرافی ارز دیجیتال FTX را به دلیل طمع به سرقت برده است.

چرا برادر سام بنکمن فرید می گوید که زندگی او در زندان تلف می شود؟

توجه داشته باشید که پدر، مادر و برادر مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX همگی نامه هایی به قاضی لوئیس کاپلان نوشتند که نشان می داد عدم آگاهی اجتماعی SBF می تواند منجر به مشکلاتی در زندان شود. وکلای مدیر عامل FTX شامل 29 نامه حمایت از عفو برای سام بنکمن فرید در حالی که یک قاضی فدرال برای تصمیم گیری در مورد حکم او آماده می شود، شامل توصیه هایی از خانواده نزدیکش بود. در پرونده 27 فوریه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک، وکلای SBF نامه هایی از باربارا فرید، جوزف بنکمن و گابریل بنکمن فرید، مادر، پدر و برادر مدیر عامل سابق صرافی FTX پیوست کردند.
تعدادی از کارشناسان معقتد هستند که ممکن است بین 15 تا 25 سال مجازات برای بانکمن فرید وجود داشته باشد، کسی که هیئت منصفه او را در نوامبر 2023 به اتهام کلاهبرداری از طریق سیم، کلاهبرداری اوراق بهادار، کلاهبرداری از کالاها و پولشویی محکوم کرد. با اینکه حداکثر مجازات ممکن است مدیر عامل سابق FTXرا محکوم کند. زندان برای تقریبا 110 سال این نتیجه بعید است مگر در شرایط فوق العاده! آشنایی با مزایا و معایب صرافی های متمرکز و غیر متمرکز یکی از پیشنیازهای شروع بازارهای ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد محاکمه مدیر عامل سابق صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی تلف شدن زندگی سام بنکمن فرید در زندان بپردازیم. همانطور که گفته شد، برادر سام بنکمن فرید مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX در نامه ای به دادگاه گفت که زندگی برادر او ممکن است در زندان تلف شود و خواستار آزادی سام بنکمن فرید از زندان شد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا برادر سام بنکمن فرید می گوید ممکن است زندگی او در زندان تلف شود؟

در مورد چرا برادر سام بنکمن فرید می گوید ممکن است زندگی او در زندان تلف شود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+53 = ?