آیا بیت کوین ممکن این یک سقوط قریب الوقوع 25 درصدی را تجربه کند؟

  • 18:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

داده های تاریخی نشان دهنده سقوط قریب الوقوع 25 درصدی قیمت بیت کوین است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین ممکن است یک ریزش بزرگی را تجربه کند؟ حمایت های اصلی بیت کوین کدام نواحی هستند؟ آیا بیت کوین می تواند حمایت های خودش را حفظ کند؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال مختلفی است که هر کدام از این ارزها نوسانات شدیدی دارند و شما باید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین(BTC) یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است قیمت بیت کوین یک سقوط بزرگی را تجربه کند و به سمت پایین بیاید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال سقوط قریب الوقوع قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار و پرنوسان در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 62 هزار دلار خرید و فروش می شود که نسبت به هفته گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته. به نظر می رسد اگر بیت کوین بتواند مقاومت های خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند همچنان به رشد خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. بیت کوین در روز چهارشنبه به بالاترین حد خود در سال 2024 یعنی 64100 دلار رسید. به گفته یکی از تحلیلگران مشهور بازار، بیش از 671 هزار عدد بیت کوین در این محدوده توسط یک میلیون آدرس خریداری شد.
جالب است بدانید، با افزایش قیمت بیت کوین(BTC) به 64 هزار دلار، بیش از 97 درصد از آدرس های مالک این رمز ارز در حال حاضر در سود هستند. همچنین تحلیلگران و کارشناسان بازار گفتند که آخرین باری که این چنین رکوردهایی ثبت شده بود، بیت کوین در قیمت 69 هزار دلار معامله می شد. علاوه بر این، با افزایش بیت کوین به سطوح بالاتر، تریدرها و معامله گران با احساسات صعودی روبرو شدند که این احساسات می تواند همچنان در بازار باقی بماند و به افزایش قیمت بیت کوین کمک کنند.

احتمال سقوط قریب الوقوع قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که داده های تاریخی نشان می دهد که هیچ چرخه بیت کوین بدون تجربه اصلاحات دو رقمی قابل توجه به اوج خود نرسیده است. این رکوردها اگرچه دلهره آور هستند، ولی از لحاظ تاریخی فرصت های سودآوری را برای تریدرها و معامله گران ارائه کرده اند. همانطور که ارز دیجیتال بیت کوین به روند صعودی خود ادامه می دهد و اکنون با قیمت 62 هزار دلار معامله می شود، یک روند نزولی یا سقوط قیمتی برای آن پیش بینی می شود. اگر بیت کوین نتواند حمایت های اصلی خودش را حفظ کند، ممکن است ریزش بزرگی را تجربه کند.
نکته قابل توجه این است که این دیدگاه در زمان بررسی کاهش شدت اصلاحات با بلوغ بازار اعتبار زیادی پیدا می کند. چرخه بیت کوین 2016 تا 2017 با هفت اصلاح اساسی تعیین شد، با میانگین عقب نشینی 32 درصد به طور قابل توجهی بر احساسات سرمایه گذاران و تریدرها و ارزش های پرتفوی تاثیر گذاشت. در چرخه بعدی که بیت کوین را به بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 69 هزار دلار رساند، شرایط بازار به طور قابل توجهی برای سرمایه گذاران صعودی ملایم تر بود. در اینجا سوالس که پیش می آید این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال سقوط قریب الوقوع قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون با قیمت 62 هزار دلار معامله می شود، با این حال ممکن است حمایت های خودش را بشکند و یک سقوط بزرگی را تجربه کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین ممکن این یک سقوط قریب الوقوع 25 درصدی را تجربه کند؟

در مورد آیا بیت کوین ممکن این یک سقوط قریب الوقوع 25 درصدی را تجربه کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+83 = ?