معرفی بازی بلاک چینی Nexus

  • 18:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی بازی بلاک چینی Nexus؛ یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های کریپتویی! آیا می خواهید با این بازی آشنا شوید؟ بازی کریپتویی Nexus چیست؟ چگونه می توان در این بازی شرکت کرد؟ نحوه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و بازی بلاک چینی Nexus چگونه است؟
امروزه افراد زیادی به شرکت در بازی های کریپتویی علاقه پیدا کرده اند و سعی می کنند تا با پیدا کردن محبوب ترین بازی های بلاک چینی و شرکت در آنها درآمد زیادی کسب کنند. در حال حاضر بازی های کریپتویی زیادی به وجود آمده اند که هر کدام از این بازی ها مزایا و معایب خاصی دارند. یکی از بهترین بازی ها کریپتویی، بازی Nexus است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با بازی بلاک چینی Nexus آشنا کنیم و نحوه کسب درآمد از بازی کریپتویی Nexus را به شما یاد دهیم.

بازی بلاک چینی Nexus چیست؟

بازار ارزهای دیجیتال دوباره به روند صعودی خود برگشته است و بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 62 هزار دلار معامله می شود. این مسئله باعث شده تا شور و شوق طرفداران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال نیز افزایش پیدا کند. همچنین افراد دوباره به سمت بازی های کریپتویی روی آورده اند. در این میان یکی از محبوب ترین بازی های بلاک چینی که شما می توانید با شرکت در آن درآمد زیادی به دست آورید، بازی بلاک چینی Nexus است. این بازی توسط تیم Play a Bull به وجود آمده است.
نکته قابل توجه این است که بازی بلاک چینی Nexus روی شبکه آوالانچ ساخته شده و عرضه بازار شده است. این بازی نوعی بازی شوتر MOBA سوم شخص است که سبک کلی آن شبیه بازی های Data و League Of Legends است. شما در این بازی باید از تاورها و Nexusهای خودتان در یک نبر 5 به 5 دفاع کنید تا در آخر بتوانید پیروز میدان شوید و توکن هایی را به عنوان پاداش دریافت کنید. شما می توانید توکن های به دست آمده در این بازی را در صرافی ها بفروشید و درآمد به دست آورید. یکی از کسائلی که در شناخت بازار و معاملات ارز دیجیتال مهم است این است که بدانیم اهرم در ارز دیجیتال چیست؟

نحوه کسب درآمد از بازی کریپتویی Nexus

همانطور که گفته شد، بازی Nexus یکی از پرطرفدارترین بازی های بلاک چینی است که شما باید نحوه کسب درآمد از این بازی را یاد بگیرید تا بتوانید توکن هایی را به عنوان پاداش دریافت کنید. شما برای اینکه بتوانید از این بازی بلاک چینی درآمد به دست آورید، باید از طریق شبکه آوالانچ کیف پول ارز دیجیتال خودتان را به این بازی وصل کنید. توجه داشته باشید که بازی Nexus بر روی PC ارائه می شود و شما نمی توانید با موبایل در این بازی شرکت کنید.
جالب است بدانید، کسب درآمد از بازی بلاک چینی Nexus سخت و دشوار نیست و تنها کافی است که مراحل مختلفی را طی کنید. یکی از این مراحل این است که لانچر Epic Games را از طریق سایت مربوطه دانلود کنید و شما برای این کار نیاز خواهید داشت تا IP خودتان را از ایران تغییر دهید. سپس باید یک اکانت بر روی Epic Store بسازید و از قیمت سرچ نام Nexus را جستجو کنید و روی گزینه Get کلیک کنید. سپس این بازی نصب می شود و شما می توانید کسب درآمد خودتان را شروع کنید. یکی از راه های کسب درآمد در ارزهای دیجیتال شناخت انواع سود در معاملات ارز های دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، شما را با بازی بلاک چینی Nexus آشنا کنیم و نحوه کسب درآمد از این بازی کریپتویی را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Nexus یکی از پرطرفدارترین بازی های بلاک چینی در دنیا است که شما می توانید این بازی را بر روی کامپیوتر نصب کرده و کسب درآمد خودتان را شروع کنید. اگر می خواهید نحوه شرکت در بازی Nexus را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا ویدیوی آموزشی این بخش را مشاهده کنید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بازی بلاک چینی Nexus

در مورد معرفی بازی بلاک چینی Nexus نظر دهید
سوال امنیتی :2+97 = ?