معرفی پلتفرم Venus و آموزش کار با آن

  • 06:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی و آموزش پلتفرم ونوس(Venus)؛ یکی از پلتفرم های کاربردی در بازار ارز دیجیال! آیا می خواهید با این پلتفرم آشنا شوید؟ پلتفرم ونوس چیست؟ چگونه می توان از پلتفرم Venus استفاده کرد؟ این پلتفرم چه کاربردی در بازار رمز ارزها دارد؟ پروتکل ونوس چه قابلیت هایی دارد؟
بازار ارز دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای سرمایه گذاری است که پروتکل ها و ابزارهای مختلفی در این زمینه به وجود آمده اند که شما می توانید از این پلتفرم ها استفاده کرده و کارهای مختلفی با آن انجام دهید. یکی از این پلتفرم ها، پروتکل ونوس است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم ونوس Venus برای شما ارائه کنیم و عملکرد پروتکل ونوس را مورد بررسی قرار دهیم.

پلتفرم ونوس چیست؟

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشید که پلتفرم ونوس چیست و چه تاثیری بر آینده ارز های دیجیتال دارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که پروتکل ونوس Venus یکی از پلتفرم های کاربردی در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید از این پلتفرم استفاده کرده و کارهای مختلفی با آن انجام دهید. توجه داشته باشید که پلتفرم ونوس روی شبکه بلاک چینی بایننس اسمارت چین به وجود آمده است و طبق ویژگی توکن BEP-20 گسترش یافته است. میزان لیکوییدیتی در پلتفرم Venus از طریق اتوماسیون تضمین می شود.
جالب است بدانید، پلتفرم ونوس(Venus) به یکی از بسترهای مناسب برای سرمایه گذاران و تریدرها در بازار تبدیل شده است. قابلیت های مختلفی از جمله وام دهی، وام گیری، ساخت استیبل کوین و امکانات دیگر در قالب زنجیره هوشمند بایننس رخ می دهد و می توان این پلتفرم را به یک بازار غیرمتمرکز تشبیه کرد از آنجایی که پلتفرم ونوس مزایای زیادی به همراه دارد، تعدادی از افراد آن را به سایر بسترهای دیفای در شبکه های دیگر ترجیح می دهند. شما می توانید با استفاده از پلتفرم ونوس کارهای مختلفی انجام دهید.

پلتفرم Venus چه قابلیت هایی دارد؟

توجه داشته باشید که پلتفرم ونوس(Venus) یک راه حل ساده و کاربردی برای وام و استقراض ارزهای دیجیتال را به اکوسیستم مالی غیرمتمرکز معرفی می کند که به کاربران کمک می کند تا به صورت مستقیم در برابر وثیقه با سرعت بالا وام بگیرند و در عین حال هزینه پایین تری برای کارمزد تراکنش های ارز دیجیتال پرداخت کنند. علاوه بر این، پلتفرم ونوس به کاربران کمک می کند تا با ارسال حداقل 200 درصد وثیقه به قرارداد هوشمند ونوس در عرض چند ثانیه استیبل کوین های VAI را برحسب تقاضا ضرب کنند.
نکته قابل توجه این است که توکن های VAI دارایی های توکن BEP-20 مصنوعی هستند که به ارزش یک دلار آمریکا متصل می شوند. در حالی که توکن های XVS نیز مبتنی بر شبکه BEP-20 هستند، ولی در عوض برای نظارت بر پروتکل ونوس مورد استفاده قرار بگیرند و می توان از آنها برای رای گیری مانند اضافی کردند انواع وثیقه جدید، تغییر پارامترها و سازماندهی و بهبود محصول استفاده کرد. یکی دیگر از مسائل مهم در ارزهای دیجیتال شناخت اصطلاحات کاربردی در ارز های دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم ونوس Venus برای شما ارائه کنیم و عملکرد پروتکل ونوس را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، پروتکل ونوس Venus یکی از پلتفرم های کاربردی در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید از این پلتفرم استفاده کرده و کارهای مختلفی با آن انجام دهید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی پلتفرم Venus و آموزش کار با آن

در مورد معرفی پلتفرم Venus و آموزش کار با آن نظر دهید
سوال امنیتی :3+50 = ?