چرا سرمایه گذاران 906 میلیون دلار اتریوم را از صرافی ها خارج کردند؟

  • 16:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرمایه گذاران 906 میلیون دلار اتریوم را از صرافی ها خارج کردند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند؟ به نظر شما اتریوم می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد؟ آیا اتریوم می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟
بازار کریپتو یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیا است که اتریوم به عنوان دومین ارز برتر بازار از نظر ارزش بازار شناخته می شود. اتریوم نوسانات قیمت زیادی دارد که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت این ارز به دست آورید. اخیرا سرمایه گذاران مقدار زیادی اتریوم را از صرافی ها خارج کردند که نشان دهنده احساسات صعودی معامله گران است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی خروج 906 میلیون دلار اتریوم از صرافی ها بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال اتریوم(ETH)

اتریوم(ETH) یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که به نظر می رسد اتریوم می تواند همچنان به افزایش قیمت خود ادامه دهد. اتریوم در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3450 دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته بیش از 14 درصد افزایش یافته است. اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری دست یابد. ولی اگر نتواند حمایت های خودش را حفظ کند، وارد یک روند نزولی می شود و قیمت آن دوباره کاهش می یابد. شما می توانید با استفاده از انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال، از تغییرات قیمت اتریوم سود زیادی به دست آورید.
جالب است بدانید، با افزایش قیمت اتریوم و تعداد تراکنش های روزانه این رمز ارز، امروز مجموع 12634 عدد اتریوم(ETH) به ارزش 43 میلیون دلار سوزانده شد. این میزان یک رکورد برای ماه فوریه محسوب می شود. سوزاندن زمانی اتفاق می افتد که یک کوین به یک کیف پول ارز دیجیتال غیرقابل استفاده فرستاده می شود تا آن را از گردش خارج کند. هرچقدر اتریوم های بیشتری سوزانده شود، قیمت اتریوم بالا می رود.

خروج 906 میلیون دلار اتریوم از صرافی ها 

توجه داشته باشید که داده های صرافی نشان دهنده تمایلات صعودی تداوم معامله گران اتریوم(ETH) است. با توجه به گزارش IntoTheBlock هفته گذشته 906 میلیون دلار اتریوم از صرافی های ارز دیجیتال خارج شد که نشان دهنده ذهنیت صعودی در بین سرمایه گذاران است. این خروج گسترده اتریوم از صرافی ها می تواند نشان دهد که معامله گران قیمت های بالاتر را پیش بینی می کنند و دارایی های خودشان را به کیف پول های خصوصی برای ذخیره سازی سولانی مدت منتقل می کنند.
در این راستا داده های مبادله از IntoTheBlock در مورد ارز اتریوم نشان می دهد که پویایی به سمت تقاضا رو به افزایش است، چون سرمایه گذاران تجمع خود را در دومین ارز دیجیتال بزرگ صنعت از ابتدای سال افزایش داده اند. مهم تر از همه خروجی اتریوم از صرافی ها در هفته گذشته به 906 میلیون دلار رسید تا هشت هفته متوالی خروجی را نشان دهد. این الگوی خروجی دوباره توسط یک معیار مبادله قابل مقایسه تایید شده است. یکی از اصطلاحات مهم در سیگنال ارزهای دیجیتال این است که بدانیم سیگنال بلند مدت در ارز دیجیتال چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی خروج 906 میلیون دلار اتریوم از صرافی ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که معامله گران و سرمایه گذاران احساسات صعودی دارند. به همین دلیل در این هفته بیش از 906 میلیون دلار اتریوم از صرافی های ارز دیجیتال خارج شود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا سرمایه گذاران 906 میلیون دلار اتریوم را از صرافی ها خارج کردند؟

در مورد چرا سرمایه گذاران 906 میلیون دلار اتریوم را از صرافی ها خارج کردند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+34 = ?