چرا برداشت روزانه بیت کوین رکوردها را جابجا می کند؟

  • 23:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

برداشت های روزانه بیت کوین رکوردها را جابجا می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا قیمت بیت کوین اخیرا وارد روند صعودی قوی شده است؟ بیت کوین تا چه سطحی می تواند به افزایش قیمت خود ادامه دهد؟ بیت کوین با چه مقاومت هایی روبرو است؟
امروزه افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام می کنند. بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده شناخته می شود که شما می توانید با معامله آن سود به دست آورید. قیمت بیت کوین نوسانات زیادی دارد که شما باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید. اخیرا برداشت های روزانه بیت کوین رکورد جدیدی را ثبت کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رکورد جدید برداشت روزانه بیت کوین بپردازیم.

ارز بیت کوین(BTC) چه آینده ای دارد؟

ارز بیت کوین یکی از رمزارزهای مشهور در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 61900 دلار خرید و فروش می شود. بسیاری از تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند و باور دارند که بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. در این میان افرادی نیز وجود دارند که هیچ نشانه صعودی در بیت کوین نمی بینند و تصور می کنند که بیت کوین نابود می شود.
جالب است بدانید، ارز بیت کوین به عنوان یکی از روش های پرداخت غیرمتمرکز شناخته می شود که شما می توانید با استفاده از این ارز تراکنش ها و مبادلات مالی خودتان را انجام دهید و هزینه خدمات و کالاهای خریداری شده خودتان را با این ارز پرداخت کنید. بیت کوین از زمان راه اندازی تاکنون به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است که این موفقیت ها باعث شدند تا بیت کوین مورد استقبال کشورها و موسسه های مالی زیادی قرار بگیرد. هرچقدر استقبال از بیت کوین افزایش پیدا کند، قیمت بیت کوین نیز بالا می رود. عوامل زیادی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که از جمله از این عوامل می توان به اخبار و رسانه ها، وضعیت اقتصادی کشورها، میزان عرضه و تقاضا و.... اشاره کرد. رویداد هاوینگ بیت کوین نیز می تواند قیمت این ارز را بالا ببرد.

رکورد جدید برداشت روزانه ارز بیت کوین(BTC)

توجه داشته باشید که بیت کوین صرافی های ارز دیجیتال را با سریع ترین نرخ در سال های اخیر ترک می کند، چون اقدام قیمت بیت کوین برای رسیدن به بالاترین سطح تاریخ رقابت می کند. جیمز ون استراتن، پژوهشگر و تحلیلگر داده در شرکت بینش ارزهای دیجیتال CryptoSlate در پستی در X در 3 مارس، برداشت های چند میلیارد دلاری بیت کوین را علامت گذاری کرد. برداشت های صرافی بیت کوین اکو 2021 سرمایه گذاران اصلی ممکن است هنوز به ارزهای دیجیتال بازنگشته باشند، ولی در پس زمینه، صرافی های بیت کوین از ذخایر بیت کوین خالی می شوند.
ون استراتن با آپلود داده های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode نشان داد که تنها در اول مارس، برداشت ها تقریبا 2 ملیارد دلار بوده است. ون استراتن به نقش وجوه قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده اشاره کرد که تقریبا 200 میلیون دلار برای متولی Coinbase Pro ارسال شده است. او ادامه داد که بایننس حدود 400 میلیون دلار دید و در چند روز گذشته شاهد خروجی نسبتا بزرگی بود. گلس نود مجموع دارایی های بیت کوین موجود در پلتفرم تجاری اصلی را که نظارت می کند، تا 2 مارس 2286347 بیت کوین قرار می دهد که این کمترین مقدار از مارس 2018 است. در اینجا این سوال پیش می آید که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رکورد جدید برداشت روزانه بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که اخیرا برداشت های روزانه این ارز رکورد جدیدی را ثبت کرده است. این مسئله نشان دهنده افزایش تمایلات تریدرها و معامله گران نسبت به خرید و فروش بیت کوین است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا برداشت روزانه بیت کوین رکوردها را جابجا می کند؟

در مورد چرا برداشت روزانه بیت کوین رکوردها را جابجا می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+60 = ?