قیمت اتریوم سطح روانی 2 هزار دلار را رد کرد!

  • 12:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش قیمت اتریوم؛ قیمت اتریوم سطح روانی 2 هزار دلار را رد کرد و تحلیلگران پیش بینی می کنند که اتریوم می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. چه عاملی باعث رشد اخیر قیمت اتریوم شده است؟ آیا افزایش اتریوم را می توان یک سیگنال ارز دیجیتال خوب در نظر گرفت؟ آیا زمان خرید اتریوم فرا رسیده است؟ اتریوم تا کجا می تواند رشد کند؟
ارز اتریوم که یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است، اخیرا توجه خیلی از معامله گران و سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده است و شاهد افزایش تقاضا برای خرید اتریوم هستیم. افزایش تقاضا برای خرید اتریوم می تواند قیمت اتریوم را بالا ببرد و به سطح قیمتی بالایی برسد. اگر چارت اتریوم را مشاهده کنید، متوجه می شوید که اتریوم در روز پنجشنبه 9 نوامبر یک رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده است و به بالاترین حد خود رسیده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رد شدن قیمت ارز دیجیتال اتریوم از سطح روانی 2000 دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH)

ارز دیجیتال اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم(ETH) که یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است، اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2052 هزار دلار معامله می شود و می توان انتظار داشت که قیمت اتریوم بتواند رشد قیمتی خوبی را تجربه کند. به طور کلی بازار کریپتو وارد یک روند صعودی شده است و می توان یک رالی صعودی جدید را برای بازار پیش بینی کرد. در این رالی قیمتی، اتریوم و سایر رمز ارزها می توانند به رشد خودشان ادامه دهند و دارندگان اتریوم سود زیادی کسب کنند. بنابراین، اگر قصد خرید اتریوم و یا نوسانگیری در ارز دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا ابتدا رمز ارز اتریوم را تجزیه و تحلیل کنید.
جالب است بدانید، اتریوم مدت ها است که در یک روند صعودی قرار دارد و شاهد افزایش قیمت این رمز ارز بوده ایم. خیلی از تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که اتریوم همچنان می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. ما نیز در مقاله های قبلی اشاره کرده بودیم که اگر اتریوم(ETH) بتواند مقاومت های کلیدی خود را رد کند، قیمت آن همچنان افزایش پیدا می کند و می توانیم از بالا رفتن قیمت اتریوم سود کسب کنیم.

قیمت اتریوم از سطح 2000 دلار عبور کرد!

ارز دیجیتال اتریوم

طبق بررسی هایی که انجام شده است، ارز دیجیتال اتریوم اخیرا یک رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده است و توانسته به بالای سطح 2 هزار دلار برسد. در مقاله های قبلی نیز ما اشاره کرده بودیم که اتریوم در یک روند صعودی قرار دارد و برای اینکه بتواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد، باید بتواند مقاومت های پیش روی خودش را بشکند. ناحیه 2000 دلار یک مقاومت مهم برای اتریوم محسوب میشد که روز پنچشنبه 9 نوامبر توانست با یک کندل سبز و پرقدرت این مقاومت را به سمت بالا بشکند.
اگر ارز دیجیتال اتریوم بتواند برای مدتی بالای ناحیه 2 هزار دلار باقی بماند و قیمت آن تثبیت شود، می تواند به قیمت های بالاتری برسد و دارندگان سود زیادی کسب کنند. توجه داشته باشید که افزایش سهم اتریوم در بازار یکی از عواملی است که در رشد قیمتی اتریوم نقش داشته است. بهتر است بدانید، تعداد سهام اتریوم در بازار کریپتو افزایش پیدا کرد و قیمت این رمز ارز به دنبال افزایش تعداد سهام، به بالای سطح 2 هزار دلار رسید. اکنون بیشتر از نصف دارندگان اتریوم در سود هستند و درصدی کمی نیز در وضعیت سر به سر قرار دارند. یکی از مسائل مهم در کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال تشخیص بهترین زمان برای نوسان گیری است که یکی از اصول مهم در نوسانگیری است.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رد شدن قیمت اتریوم از ناحیه 2 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال اتریوم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2050 دلار معامله می شود. اگر به چارت اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که اتریوم در روز پنجشنبه 9 نوامبر توانست یک رشد قیمتی خوبی را تجربه کند و به بالای سطح روانی 2 هزار دلار برسد. اگر اتریوم بتواند مدتی بالای ناحیه 2 هزار دلار باقی بماند، می تواند به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد قیمت اتریوم سطح روانی 2 هزار دلار را رد کرد!

در مورد قیمت اتریوم سطح روانی 2 هزار دلار را رد کرد! نظر دهید
سوال امنیتی :3+74 = ?