آخرین شانس تایید ETF بیت کوین در Grayscale

  • 11:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

آمادگی شرکت Grayscale برای تایید ETF بیت کوین؛ آخرین شانس تایید ETF بیت کوین در ایالا متحده آمریکا! تایید شدن صندوق قابل معامله بیت کوین در آمریکا چه تاثیری روی قیمت بیت کوین خواهد گذاشت؟ به نظر شما سازمان SEC درخواست گری اسکیل درباره تایید ETF بیت کوین را می پذیرد؟ مدیر عامل شرکت گری اسکیل درباره تایید ETF بیت کوین چه چیزی گفته است؟
شرکت گری اسکیل یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذار در بازار ارزهای دیجیتال که مدیر عامل آن شخصی به اسم Michael Sonnenshein است. این شرکت اخیرا تصمیم گرفته است که صندوق قابل معامله بیت کوین یا ETF را راه اندازی کرده و از این طریق سرمایه جذاب کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار باید تصمیم این شرکت را تایید کند. به نظر می رسد، ETF بیت کوین گری اسکیل تایید شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی آخرین شانس تایید ETF بیت کوین شرکت گری اسکیل بپردازیم.

تاثیر تایید ETF بیت کوین در ایالات متحده بر بازار

ETF بیت کوین

همانطور که می دانید، تایید شدن ETFهای بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، مدتی است بیت کوین را وارد یک روند صعودی کرده است و انتظار می رود بیت کوین بتواند همچنان به رشد خود ادامه دهد و مقاومت های پیش روی خودش را با قدرت بالایی بشکند. یکی از شرکت هایی که ETF آن تایید شده است، شرکت بلک راک است که این خبر باعث شد بیت کوین یک رشد قیمتی خوبی را تجربه کند. اگر ETFهای شرکت های سرمایه گذاری دیگر نیز تایید شوند، می توان به آینده بیت کوین امیدوار بود.
جالب است بدانید ETF بیت کوین همان صندوق سرمایه گذاری بیت کوین در بورس است که سرمایه گذاران و معامله گرانی که تحمل ریسک پایینی دارند، می توانند به صورت غیرمستقیم اقدام به خرید بیت کوین و سرمایه گذاری روی آن کنند. معامله گران در ETF بیت کوین مالک واقعی بیت کوین نیستند، بلکه در واقع سهمی از بیت کوین را خریداری می کنند که در صورت افزایش قیمت بیت کوین سود زیادی کسب خواهند کرد. در این حالت، سرمایه گذاران هیچ ترسی درباره از دست رفتن دارایی های خود ندارند.

آمادگی شرکت Grayscale برای تایید ETF بیت کوین

بیت کوین ETF

توجه داشته باشید که مدیر عامل شرکت گری اسکیل یا Michael Sonnenshein در پستی که در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) منتشر کرد گفت، ما آماده رویداد اصلی یعنی تایید ETF بیت کوین هستیم. شرکت گری اسکیل در سال 2022 از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) در خصوص نقد کردن ETF های بیت کوین شکایت کرد و در دادگاه پیروز شد. به همین دلیل انتظار می رود کمیسیون SEC صندوق قابل معامله بیت کوین را تایید کرده و به معامله گران اجازه فعالیت در این بخش را بدهد.
بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت نزدیک 37 هزار دلار معامله می شود و تحلیلگران و سرمایه گذاران برتر معقتد هستند که اگر ETF بیت کوین تایید شود، بیت کوین می تواند یک رالی قیمتی جدیدی را شروع کرده و به رشد قیمت خود ادامه دهد. همچنین تایید شدن ETF بیت کوین برای شرکت گری اسکیل نیز مزیت های زیادی به همراه دارد. به همین دلیل این شرکت تمام سعی و تلاش خود را می کند تا ETF بیت کوین تایید شود. در بحبوحه تایید ETF بیت کوین شاهد افزایش دارایی های صندوق بیت کوین هستم.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی آخرین شانس تایید ETF بیت کوین شرکت گری اسکیل بپردازیم. همانطور که گفته شد، مدیر عامل شرکت Grayscale اعلام کرد که آماده رویداد اصلی یعنی پذیرش صندوق قابل معامله بیت کوین هستند. انتظار می رود کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) درخواست شرکت گری اسکیل را بپذیرد. اگر ETF شرکت گری اسکیل تایید شود، می توان به آینده بیت کوین امیدوار بود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آخرین شانس تایید ETF بیت کوین در Grayscale

در مورد آخرین شانس تایید ETF بیت کوین در Grayscale نظر دهید
سوال امنیتی :9+66 = ?