راه اندازی صرافی جدید توسط مشاور عمومی سابق FTX

  • 00:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

راه اندازی صرافی ارز دیجیتال جدید توسط مشاور عمومی سابق FTX؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید صرافی FTX چگونه سقوط کرد؟ شاهدان اصلی فاجعه صرافی FTX چه کسانی بودند؟ چرا مشاور عمومی سابق FTX اقدام به راه اندازی صرافی ارز دیجیتال جدیدی می کند؟ به نظر شما این صرافی می تواند اعتماد مشتریان و کاربران را جلب کند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا با صرافی FTX آشنا هستید و می دانید که در سال گذشته این صرافی سقوط کرد و کاربران دارایی ها و سرمایه خودشان را از دست دادند. اکنون نیز شاهد پیگری قانونی سقوط صرافی FTX هستیم. پرونده رسیدگی به سقوط صرافی FTX به روند خود ادامه می دهد و معلوم شده است که مشاور عمومی سابق FTX که شاهد اصلی سقوط صرافی اف تی ایکس بود، در حال راه اندازی یک صرافی جدیدی است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره فاجعه صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی راه اندازی صرافی جدید توسط مشاور عمومی سابق FTX بپردازیم.

فاجعه سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX

صرافی ارز دیجیتال FTX

سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX از روز 2 نوامبر 2022 شروع شد. از این تاریخ ارزش بازار این صرافی کاهش پیدا کرد و رفته رفته دارایی های این صرافی فروپاشیده شدند و در نهایت در نوامبر 2022 به طور رسمی اعلام ورشکستگی کرد و دارایی های کاربران از دست رفت. تیم توسعه دهنده این صرافی به خصوص مدیر عامل صرافی FTX سم بنکمن فرید دستگیر شدند و تا کنون رسیدگی به پرونده ورشکستگی صرافی اف تی ایکس ادامه داد. دادگاه سعی می کند تا تکلیف دارایی ها و رمز ارزهای کاربران را مشخص کند.
جالب است بدانید، صرافی ارز دیجیتال FTX قبل از اینکه اعلام ورشکستگی کند، سرمایه گذاری های زیادی انجام می داد که نشان دهنده وضعیت خوب این صرافی بود. در ادامه معلوم شد که این صرافی با دارایی ها و رمز ارزهای کاربران و مشتریان خود سرمایه گذاری ها را انجام داده است و در نهایت اعلام ورشکستگی کرد و جیب کاربران خودش را خالی کرد. افراد زیادی شاهد سقوط صرافی FTX بودند که یکی از این افراد مشاور عمومی سابق FTX بود که در حال حاضر تصمیم گرفته است تا صرافی ارز دیجیتال جدیدی را راه اندازی کند.

راه اندازی صرافی جدید توسط مشاور عمومی سابق FTX

صرافی FTX

کن سان که مشاور عمومی سابق صرافی ارز دیجیتال اف تی ایکس(FTX) بود، در بحبوحه ورشکستگی صرافی FTX تصمیم گرفته است تا صرافی ارز دیجیتال جدیدی را راه اندازی کند. ولی به نظر نمی رسد که این صرافی بتواند اعتماد کاربران را به خود جلب کند و پیشرفت زیادی کند. با این حال، این شخص در تصمیم خود جدی است و برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری های خود را شروع کرده است. کن سان اعلام کرده است که در آینده ای نزدیک صرافی جدیدی برای خرید و فروش رمز ارزها راه اندازی می کند که خدمات منحصر به فردی را برای کاربران ارائه کند.
مشاور عمومی سابق صرافی FTX شاهد اصلی سقوط FTX بود و در محاکمه این صرافی حضور داشت و از این صرافی دفاع کرد. کن سان اعلام کرد که صرافی جدید قصد دارد فناوری Backpack را پیاده سازی کند و به کاربران این امکان را می دهد که وجوه خود را در کیف پول های رمزنگاری خود نگه دارند. با استفاده از تکنیک های محاسباتی چند جانبه، این کیف پول ها برای هر تراکنش نیاز به تایید از طرف های مختلف دارند. ویژگی های منحصر به فرد اکسچنج این است که کاربران می توانند دارایی ها و رمز ارزهای خودشان را در هر زمان مشخص کنند. در نهایت برای دوستانی که علاقه مند به حوزه راه اندازی صرافی ارز دیجیتال هستند باید بگوییم که یکی از پیشنیازهای راه اندازی صرافی ارزدیجیتال این است که بدانید قوانین راه اندازی صرافی در ایران چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره فاجعه صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی راه اندازی صرافی جدید توسط مشاور عمومی سابق FTX بپردازیم. همانطور که گفته شد، کن سان که مشاور عمومی سابق صرافی اف تی ایکس است، قصد دارد صرافی ارز دیجیتال جدیدی را راه اندازی کند. این شخص شاهد اصلی سقوط صرافی FTX بود و در محاکمه این صرافی حضور داشت. توجه داشته باشید که صرافی جدید قرار است از فناوری ارز دیجیتال منحصر به فردی استفاده کند که کاربران بتوانند دارایی های خودشان را در ولت های خودشان نگه دارند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد راه اندازی صرافی جدید توسط مشاور عمومی سابق FTX

در مورد راه اندازی صرافی جدید توسط مشاور عمومی سابق FTX نظر دهید
سوال امنیتی :6+40 = ?