در آپدیت اخیر چه امکانات به XRP Ledger اضافی شد؟

  • 15:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی جدید XRP Ledger؛ اضافی شدن امکانات جدید به XRP Ledger! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید XRP Ledger چیست و چه کمکی به معامله گران و کاربران می کند؟ این فناوری ارز دیجیتال چگونه کار می کند؟ چه قابلیت هایی به لجر ریپل در بروزرسانی اخیر اضافی شده است؟ چرا این فناوری ارز دیجیتال منحصر به فرد است؟
در صورتی که آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا با پروژه ارز دیجیتال ریپل آشنا شده اید و می دانید که ریپل یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که از زمان راه اندازی تاکنون توانسته است موفقیت های زیادی را پشت سر بگذارد. یکی از موفقیت های پروژه ارز دیجیتال ریپل، راه اندازی XRP Ledger است که توانست سروصدای زیادی را به پا کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره فناوری ارز دیجیتال XRP Ledger برای شما ارائه کنیم، به بررسی بروزرسانی اخیر لجر ریپل بپردازیم و امکانات و قابلیت های اضافی شده به XRP Ledger را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با فناوری XRP Ledger

ارز دیجیتال ریپل

جالب است بدانید XRP Ledger یک بلاک چین عمومی غیرمتمرکز است که برای تجارت ساخته شده است. شبکه همتا به همتا که دفتر کل را مدیریت می کند، برای همه باز است. XRP Ledger توسط مهندسان نرم افزار، اپراتورهای سرور، کاربران و کسب و کارها نگهداری می شود. جامعه ای جهانی که برای حل مشکلات و ایجاد ارزش در دنیای واقعی کار می کنند. برای حفظ عملکرد، XRPL از یک پروتکل اجماع استفاده می کند. سرورهای تعیین شده به نام اعتبارسنجی که هر کسی می تواند از آنها استفاده کند، هر سه تا 5 ثانیه در مورد ترتیب و نتیجه تراکنش های ریپل به توافق می رسند.
XRP Ledger نوعی فناوری ارز دیجیتال و یک اکوسیستم بلاک چین است که بر پرداخت های فرامرزی، قراردادهای هوشمند و رمز ارزها متمرکز است. در سال 2021 توسط شخصی به اسم کریس لارسن ایجاد شد و در ابتدا شبکه پرداخت ریپل را تامین کرد. XRPL انتقال سریع، کم هزینه و در زمان واقعی ریپل، ارزهای فیات و دارایی های دیجیتال را ارائه می دهد. توکن های ریپل نیز به عنوان یک دارایی دیجیتال و هم به عنوان یک اقدام امنیتی در برابر هرزنامه و فعالیت های مخرب عمل می کنند. XRPL از انواع مختلف تراکنش از جمله پرداخت ها، سپرده ها، مجموعه های اعتماد، تراکنش های دفتر سفارش و تراکنش های کانال پرداخت پشتیبانی می کند.

بروزرسانی اخیر XRP Ledger

ارز دیجیتال ریپل

توجه داشته باشید، XRP Ledger که یکی از بهترین و پرکاربردترین فناوری های ارز دیجیتال، اخیرا یک بروزرسانی انجام داده است و قابلیت ها و امکانات جدیدی به آن اضافی شده است. این مسئله باعث شده است که این فناوری محبوبیت زیادی به دست آورد و مورد توجه خیلی از کاربران قرار بگیرد.
یکی از علاقه مندان به ارز دیجیتال ریپل(XRP) در شبکه اجتماعی X پشتی را منتشر کرده و آخرین جزئیات مربوط به دفتر کل جدید ارتقا یافته ریپل را توضیح داده است. این بروزرسانی چهار تغییر متمایز را در نسخه جدید XRPL معرفی می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، نسخه جدید XRP Ledger تا 13 نوامبر 2023 برای همه اپراتورهای گره در دسترس خواهد بود.
Krippenreiter در حالی که جزئیات بروزرسانی ها را در جدیدترین نسخه XRP Ledger ارائه می کند، مجموعه ای از اصلاحات پیشنهادی را برجسته کرد. این اصلاحات در صورت تصویب توسط جامعه و بعد از آن اجراف ممکن است تاثیر مثبت قابل توجهی بر اکوسیستم XRPL داشته باشد. اولین اصلاحیه که در واقع زنجیره های جانبی فدرال نام داشت، شامل اتصال دو طرفه به دارایی های XRPL است. هدف این پیشنهاد باز کردن مسیرهای جدیدی برای قابلیت همکاری در اکوسیستم XRP با استفاده از سرورهای شاهد مانند CBDCL و Xahau است. یکی از سوالاتی که در مورد فناوری های ارز دیجیتال مطرح است این است که هش تراکنش یا کد TxIDچیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره فناوری ارز دیجیتال XRP Ledger برای شما ارائه کنیم، به بررسی بروزرسانی اخیر لجر ریپل بپردازیم و امکانات و قابلیت های اضافی شده به XRP Ledger را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، Ledger نوعی فناوری ارز دیجیتال ریپل و یک اکوسیستم بلاک چین است که بر پرداخت های فرامرزی، قراردادهای هوشمند و رمز ارزها متمرکز است. در سال 2021 توسط شخصی به اسم کریس لارسن ایجاد شد. XRP Ledger اخیرا یک بروزرسانی داشته است و امکانات و قابلیت های جدیدی به آن اضافی شده اند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد در آپدیت اخیر چه امکانات به XRP Ledger اضافی شد؟

در مورد در آپدیت اخیر چه امکانات به XRP Ledger اضافی شد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+58 = ?