کدام ارزهای دیجیتال با احتمال افزایش قیمت در 2024 روبرو هستند؟

  • 02:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

دو ارز دیجیتال در بازار با احتمال افزایش قابل توجه قیمت در سال 2024 روبرو هستند! آیا می خواهید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ به نظر شما کدام ارزهای دیجیتال می توانند در سال 2024 یک رشد چشمگیری را تجربه کنند؟ آیا بیت کوین و اتریوم همچنان می توانند به روند صعودی خود ادامه دهند؟ از کجا تشخیص دهیم که دو رمز ارز اتریوم و بیت کوین می توانند سودآور باشند؟
ارزهای دیجیتال دارایی های جدیدی در بازار کریپتو هستند که شما می توانید با خرید و فروش این رمز ارزها از نوسانات قیمتی آنها سود زیادی کسب کنید. شما برای اینکه بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید، باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و یا بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کنید. دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش قیمت در سال 2024 روبرو هستند که بهتر است با آنها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند کلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به معرفی دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش قیمت در 2024 بپردازیم.

روند کلی بازار ارزهای دیجیتال چگونه است؟

بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیا است که عوامل مختلفی روی قیمت رمز ارزها تاثیر می گذارند که باید این عوامل را تشخیص دهید. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، ابتدا باید روند کلی بازار رمز ارزها را تشخیص دهید و بدانید که چه زمانی نسبت به خرید و فروش این دارایی ها اقدام کنید تا سود زیادی کسب کنید. مدتی است که بیت کوین وارد یک روند صعودی شده و می توان پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. قیمت سایر رمز ارزها نیز می تواند به همراه قیمت بیت کوین بالا رود. به همین دلیل می توان گفت روند کلی بازار ارزهای دیجیتال صعودی یا مثبت است.
بازار کریپتو تحت تاثیر عوامل و شرایط مختلفی قرار می گیرند. برای مثال، وضعیت اقتصادی کشورها می توانند قیمت ارزهای دیجیتال را بالا و پایین کنند. همچنین نهنگ های کریپتو نیز می توانند با انجام تراکنش های بزرگ، قیمت رمز ارزها را با نوساناتی روبرو کنند. در حال حاضر احساسات سرمایه گذاران و تریدرها نسبت به بازار ارزهای دیجیتال صعودی است و می توان انتظار داشت که حجم بازار کریپتو بالا رود.

معرفی دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش قیمت در 2024

توجه داشته باشید، بازار ارزهای دیجیتال در حال آزمایش یک اصلاح در 26 دسامبر است که بیت کوین باعث افت شدید شد. این اصلاح در حالی انجام می شود که شایعاتی مبنی بر پرداخت جریمه Mt.Gox به طلبکاران 10 ساله خود از سقوط مبادله در سال 2014 انجام شده است. با تشدید احساسات نزولی، فروشندگان کوتاه مدت بیت کوین از نظر پولی با سودهای معنی داری پاداش می گیرند. روند کلی ارزهای دیجیتال صعودی است و رمز ارزهای مختلفی می توانند در سال 2024 یک رشد چشمگیری را تجربه کنند. در ادامه دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش قیمت در 2024 را برای شما معرفی می کنیم:

•    بیت کوین(BTC)

یکی از رمز ارزهایی که می تواند در سال 2024 یک رشد چشمگیری را تجربه کند، ارز دیجیتال بیت کوین است که بسیاری از تحلیلگران ادامه رشد قیمت بیت کوین در ژانویه 2024 را پیش بینی کرده اند. قابل توجه است که بیت کوین در بازه زمانی هفتگی نقدینگی های سنگینی دارد. به ویژه قیمت 44640 دلاری می تواند خیلی سریع به هدفی برای بازارسازان تبدیل شود.

•    اتریوم(ETH)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که پیش بینی می شود قیمت آن در سال 2024 افزایش پیدا می کند، رمز ارز اتریوم یا ETH است. این روزها خبرهای مثبتی درباره ارز دیجیتال اتریوم منتشر می شود که این خبرها احساسات سرمایه گذاران را نسبت به قیمت اتریوم صعودی می کنند. اتریوم با مقاومت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از این مقاومت ها عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد و در سال 2024 یک رشد قابل توجهی را تجربه کند. کسب سودهای کوتاه مدت یکی از مزایای ترید ارزهای دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند کلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به معرفی دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش قیمت در 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. دو ارز بیت کوین و اتریوم می توانند در سال 2024 رشد قابل توجهی را تجربه کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کدام ارزهای دیجیتال با احتمال افزایش قیمت در 2024 روبرو هستند؟

در مورد کدام ارزهای دیجیتال با احتمال افزایش قیمت در 2024 روبرو هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+76 = ?