چرا نهنگ های دوج کوین 71 میلیون DOGE را به رابین هود انتقال دادند؟

  • 00:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نهنگ های دوج کوین 71 میلیون توکن DOGE را به صرافی رابین هود انتقال دادند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا نهنگ های دوج کوین در حال جابجایی دارایی های خود هستند؟ انتقال عظیم نهنگ های دوج کوین چه تاثیری بر قیمت DOGE می گذارد؟ به نظر شما آیا هولدرهای بزرگ دوج کوین قصد فروش دارایی های خودشان را دارند؟
بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شامل ارزهای دیجیتال زیادی است. این بازار نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید از نوسانات آن در کنار سیگنال ارز دیجیتال سود زیادی کسب کنید. دوج کوین نیز یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که نهنگ های زیادی روی آن سرمایه گذاری کرده اند. نهنگ های دوج کوین اخیرا مقدار زیادی از توکن های DOGE را به صرافی رابین هود انتقال دادند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تاثیر نهنگ ها بر قیمت دوج کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال 71 میلیون DOGE توسط نهنگ های دوج کوین بپردازیم.

تاثیر نهنگ ها بر قیمت دوج کوین چیست؟

دوج کوین(Dogecoin) یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با خرید فروش دوج کوین از نوسانات آن سود کسب کنید. دوج کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.091 دلار معامله می شود و تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت این ارز می تواند در آینده افزایش قابل توجهی را تجربه کند و قیمت آن به سطوح بالاتری برسد. از آنجایی که دوج کوین در سال های گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است، توجه نهنگ ها به این ارز جلب شده است و نسبت به خرید دوج کوین اقدام کرده اند. در واقع، دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب نهنگ های کریپتو است.
نهنگ های دوج کوین مقدار زیادی توکن DOGE در اختیار دارند که شما می توانند با انجام معاملاتی، قیمت دوج کوین را تحت تاثیر قرار دهند. شما می توانید با زیر نظر گرفتن تحرکات نهنگ ها، بهترین موقعیت های خرید و فروش دوج کوین را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید. توجه داشته باشید که نهنگ ها می توانند با فروش گسترده دوج کوین، قیمت DOGE را پایین بیاورند. بنابراین، اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا تحرکات نهنگ های بازار را زیر نظر بگیرید و از داده های آن چین استفاده کنید.

انتقال 71 میلیون DOGE به صرافی رابین هود

با تجزیه و تحلیل آن چین می توان متوجه شد که نهنگ های دوج کوین تقریبا 71 میلیون واحد DOGE را به صرافی ارز دیجیتال رابین هود انتقال دادند. به نظر می رسد، نهنگ های دوج کوین قصد فروش دارایی های خودشان را دارند و این مسئله باعث می شود تا قیمت دوج کوین پایین بیاید. این جابجایی نهنگ ها باعث شده است تا جامعه ارزهای دیجیتال نگرانی های زیادی داشته باشند.
توجه داشته باشید، دوج کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.091 دلار خرید و فروش می شود و قیمت این رمز ارز هنوز تحت تاثیر خبر جابجایی نهنگ های کریپتو قرار نگرفته است. زمانی که نهنگ های دوج کوین نقل و انتقالات بزرگی را  توسط توکن DOGE انجام می دهند، معمولا نشان می دهد که آنها در حال انجام یک سفارش خرید یا فروش عمده هستند که می تواند قیمت دوج کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
دوج کوین(DOGE) اخیرا در دسامبر امسال به بالاترین سطح سالانه 0.10 دلار رسیده است. به گفته علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال فعالیت شبکه در این ماه افزایش یافته است. دوج کوین اکنون دارای 5.29 میلیون آدرس با موجودی است که جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین میم کوین و پنجمین تعداد آدرس های بزرگ در بازار کریپتو تکرار می کند. یکی از راه های موفقیت در معاملات ارز دیجیتال داشتن برنامه ترید یا برنامه معاملاتی میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تاثیر نهنگ ها بر قیمت دوج کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال 71 میلیون DOGE توسط نهنگ های دوج کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، دوج کوین یکی از رمز ارزهای محبوب نهنگ های کریپتو است که اخیرا طبق داده های آنچین، این نهنگ ها 71 میلیون واحد دوج کوین را به صرافی رابین هود انتقال دادند که این نقل و انتقال می تواند قیمت دوج کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های دوج کوین 71 میلیون DOGE را به رابین هود انتقال دادند؟

در مورد چرا نهنگ های دوج کوین 71 میلیون DOGE را به رابین هود انتقال دادند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+70 = ?