چرا نیجریه باید موضع خود نسبت به کریپتو را روشن کند؟

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ناتانیل لوز، یکی از بنیانگذاران Flincap توصیه می کند تا نیجریه باید موضع خود نسبت به ارزهای دیجیتال را هرچه سریع تر روشن کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ قانون گذاری ارزهای دیجیتال در کشور نیجریه چگونه است؟ آیا خرید و فروش رمز ارزها در نیجریه قانونی است؟ چرا نیجریه باید هرچه سریع تر موضع خود نسبت به بازار کریپتو را روشن کند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که هر کشوری قوانین و مقررات خاص خود برای فعالیت در بازار رمز ارزها را دارد. بنابراین، شما در در کشورها باید بر اساس قوانین مربوطه به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید. نیجریه باید هرچه سریع تر موضع خود نسبت به کریپتو را روشن کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قانون گذاری ارزهای دیجیتال در نیجریه برای شما ارائه کنیم و به بررسی روشن شدن موضع نیجریه نسبت به رمز ارزها بپردازیم.

وضعیت قانون گذاری ارزهای دیجیتال در نیجریه

بیت کوین(BTC) و سایر ارزهای دیجیتال در کشور نیجریه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. مردم کشور نیجریه از بین تمامی کسانی که کلمه بیت کوین را در گوگل سرچ کرده اند، رتبه دوم را در اختیار دارند. در ژانویه 2017 بانک مرکزی نیجریه خرید و فروش رمز ارزها به ویژه بیت کوین را غیرقانونی اعلام کرد. قبل از این نیز معاون رئیس بانک مرکزی گفته بود که بانک مرکزی نمی تواند ارز دیجیتال بیت کوین را قانون گذاری و یا مدیریت کند، درست همانطور که کسی نمی تواند اینترنت را کنترل کند. شما باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
جالب است بدانید، بانک ها و سایر موسسه های مالی در نیجریه از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال منع شده اند. در یک بخشنامه گفته شده است که بانک ها باید از انطباق صرافی های ارز دیجیتال با سیاست های ضدپولشویی و KYC مطمئن شوند. کسب و کارهایی که به شکل خاصی با پلتفرم های ارز دیجیتال سروکار دارند، زیر نظر قوانین عمومی با توجه به اینکه درآمدشان چگونه به دست می آید و تراکنش ها و پرداخت های آنها به چه شکلی است، قرار می گیرند. هنوز بحث هایی بر سر این موضوع است که ایا ارزهای دیجیتال باید به عنوان یک کالا در نظر گرفته شوند و شامل مالیات شوند؟!

روشن شدن موضع نیجریه نسبت به رمز ارزها

توجه داشته باشید که یکی از بنیانگذاران Flancap به کشور نیجریه توصیه کرده است تا به جای مقصر دانستن اکوسیستم ارزهای دیجیتال برای مشکلات فارکس، به مسائل مربوط به اخذ مجوز برای صرافی های ارز دیجیتال محلی به طور کامل رسیدگی کند. طبق گفته این شخص، یک صرافی ارز دیجیتال محلی، دولت نیجریه باید موضع خود در مورد صنعت ارزهای دیجیتال را هرچه سریع تر باید روشن کند، چون اقدامات اخیر سیگنال های مختلفی را به جامعه بزرگ تر ارسال کرده کرده است.
این مسئله بعد از گزارش های اخیر از سمت کاربران محلی ارز دیجیتال مبنی بر عدم توانایی آنها در دسترسی به سایت های صرافی های ارز دیجیتال مختلف مانند OctaFX و بایننس با استفاده از ارائه دهندگان سنتی مخابراتی انجام می شود. این موضوع در 21 فوریه آشکار شد و گمانه زنی هایی در مورد ممنوعیت احتمالی پروتکل های ارز دیجیتال توسط دولت نیجریه را ایجاد کرد. علاوه بر این، لوز در صنعت با کوین تلگراف گفت که به نظر می رسد دولت نیجریه علاقه ای به داشتن یک رابطه خوب با افراد در فضای ارزهای دیجیتال ندارد. یکی از ارزهای دیجیتال مهم در ارز دیجیتال ارز دیجیتال بانک مرکزی میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قانون گذاری ارزهای دیجیتال در نیجریه برای شما ارائه کنیم و به بررسی روشن شدن موضع نیجریه نسبت به رمز ارزها بپردازیم. همانطور که گفته شد، ناتانیل لوز یکی از بنیانگذاران Flancap گفت که دولت نیجریه باید هرچه زودتر موضع خود نسبت به ارزهای دیجیتال را روشن کند تا سرمایه گذاران و معامله گران در این کشور بتوانند به راحتی به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نیجریه باید موضع خود نسبت به کریپتو را روشن کند؟

در مورد چرا نیجریه باید موضع خود نسبت به کریپتو را روشن کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+45 = ?