چرا نهنگ ها 64 میلیون دلار اتریوم را از صرافی ها خارج کردند؟

  • 12:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به داده های منتشر شده، نهنگ ها 64 میلیون دلار ارز اتریوم(ETH) را از صرافی ها خارج کردند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا نهنگ ها به تعداد اتریوم های خودشان اضافی می کنند؟ آیا ارز اتریوم می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟
اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات قیمتی زیادی دارد و شما می توانید با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت اتریوم به دست آورید. اتریوم اخیرا توانسته مورد توجه سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی قرار بگیرد. شما نیز می توانید اتریوم را به سبد سرمایه گذاری خودتان اضافی کرده و سود زیادی به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خارج کردن 64 میلیون دلار ETH از صرافی توسط نهنگ ها بپردازیم.

وضعیت فعلی اتریوم(ETH) چگونه است؟

ارز اتریوم(ETH) یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3200 دلار خرید و فروش می شود که نسبت به یک هفته گذشته بیش از 11 درصد افزایش یافته است. تریدرها و تحلیلگران برتر بازار نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند. اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. مقاومت اصلی اتریوم، ناحیه 3300 دلار است که به نظر می رسد می تواند این مقاومت را به سمت بالا بشکند.
حمایت اصلی اتریوم نیز ناحیه 3000 دلار است که یک ناحیه مهم روانی نیز است. اگر اتریوم بتواند این ناحیه حمایتی خودش را حفظ کند، می تواند همچنان در روند صعودی باقی بماند. در غیر این صورت، یک اصلاح قیمتی را تجربه می کند و قیمت آن کاهش می یابد. 3200 دلار بالاترین قیمت ثبت شده برای اتریوم در 22 ماه گذشته است. آخرین باری که اتریوم چنین سطح قیمتی را تجربه کرد، در ماه آوریل 2022 بوده است. تعداد زیادی از هولدرها و دارندگان اتریوم اکنون در وضعیت سود به سر می برند. به همین دلیل، ارز اتریوم اخیرا توانسته مورد توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران بازار کریپتو قرار بگیرد.

خارج کردن 64 میلیون دلار ETH از صرافی توسط نهنگ ها

توجه داشته باشید که بر اساس داده های Lookonchain یک پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای، اتریوم نهنگ ها تقریبا 64.2 میلیون دلار اتریوم(ETH) را از صرافی های بزرگ برداشت کرده اند. این حرکت قابل توجه وجوه همزمان با افزایش قابل توجه قیمت اتریوم است که نشان دهنده افزایش علاقه به دارایی است. حرکت نهنگ های اتریوم نشان دهنده اعتماد است. با توجه به یافته های Lookonchain بسیاری از عرضه اتریوم از کیف پول های صرافی به کیف پول های شخصی منتقل شده است.
پلتفرم تحلیل زنجیره ای گزارش داد که یک آدرس اتریوم مبلغ ETH 14632 به ارزش تقریبی 45.5 میلیون دلار را از بایننس برداشت کرده است. Lookonchain بیان می کند که این سرمایه ها به طور فعال ظرف شش روز به اشتراک گذاشته شده اند که نشان دهنده یک حرکت عمدی به سمت اتخاذ استراتژی های سرمایه گذاری بلند مدت است. تجزیه و تحلیل این پلتفرم همچنین نشان می دهد که دو کیف پول نهنگ جدید دیگر ETH 6000 به مبلغ 18.7 میلیون دلار از صرافی کراکن به آدرس های کیف پول فاش نشده در دو روز گذشته منتقل کرده اند. این روند حاکی از افزایش سرمایه گذاران عمده برای ایمن سازی مقادیر قابل توجهی از اتریوم به دور از پلتفرم های مبادلاتی است که به طور بالقوه به عنوان وسیله ای برای موقعیت یابی برای قدردانی بلند مدت دارایی است. استفاده از یک استراتژی های مدیریت سرمایه در معاملات بهنیه برای انجام معاملات یکی از مهمترین اقدامات در معاملات ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خارج کردن 64 میلیون دلار ETH از صرافی توسط نهنگ ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا توجه بسیاری از نهنگ های بازار را به خود جلب کرده است. نهنگ های اتریوم اخیرا 64.2 میلیون دلار اتریوم را از صرافی ها خارج کرده اند.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ ها 64 میلیون دلار اتریوم را از صرافی ها خارج کردند؟

در مورد چرا نهنگ ها 64 میلیون دلار اتریوم را از صرافی ها خارج کردند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+75 = ?