بزرگ ترین استاد اقتصاد چه تهدیدی را برای آینده بیت کوین تشخیص داد؟

  • 02:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

شناسایی یک تهدید برای آینده بیت کوین(BTC)؛ برجسته ترین استاد اقتصاد چه تهدیدی را برای آینده ارز بیت کوین تشخیص داد؟ این تهدید چه تاثیری می تواند روی قیمت بیت کوین بگذارد؟ نظر لارنس وایت درباره آینده ارز دیجیتال بیت کوین چیست؟ به نظر شما آیا بیت کوین می تواند در آینده بدرخشد؟ آیا بیت کوین به عنوان یک دارایی ضد هک و ضد سرقت شناخته می شود؟
ارز دیجیتال بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که در سال 2009 توسط شخص یا گروه ناشناسی با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو عرضه بازار شد. بیت کوین از زمان راه اندازی تا الان موفقیت های زیادی را پشت سر گذاشته است و توانسته با لقب پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته شود. کارشناسان و افراد تاثیرگذار زیادی درباره آینده بیت کوین بحث کردند که یکی از این افراد شخصی به اسم لارنس وایت، استاد اقتصاد دنشگاه جورج میسون است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره آینده بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی تهدیدی برای آینده بیت کوین از نظر لارنس وایت بپردازیم.

نگاهی بر آینده بیت کوین(Bitcoin)

آینده بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب و شناخته شده در بازار کریپتو است که آینده این رمز ارز توسط افراد سرشناس درخشان پیش بینی شده است. البته بعضی از افراد آینده بیت کوین را با تهدیداتی همراه می دانند که همین مسئله باعث می شود تا سرمایه گذاران و معامله گران نگران آینده بیت کوین و سایر رمز ارزها باشند. اگر شما نیز قصد خرید و سرمایه گذاری روی بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا ابتدا نظرات افراد سرشناس درباره آینده بیت کوین را بررسی کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.
ارز دیجیتال بیت کوین توانست در سال 2020 و 2021 رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند و سقف قیمتی جدیدی را ثبت کند. به دنبال همین افزایش قیمت، بیت کوین مورد توجه خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران سایر بازارهای مالی نیز قرار گرفت. باید بدانید که آینده بیت کوین به افرادی بستگی دارد که در بازار کریپتو فعالیت می کنند. همچنین افرادی که در صنعت ماینینگ یا استخراج بیت کوین مشغول به فعالیت هستند، آینده بیت کوین را رقم می زنند. آینده بیت کوین رو به رشد است، چون هر روز به قابلیت های آن اضافی می شود.

تهدیدی برای آینده بیت کوین از نظر لارنس وایت

آینده بیت کوین

اخیرا یک خبری منتشر شده که در آن گفته شده لارنس وایت که یکی از برجسته ترین اساتید اقتصاد در دانشگاه جورج میسون است، آینده بیت کوین را ارزیابی کرده است و یک تهدید خیلی بزرگی را تشخیص داده است. این شخص در طی مصاحبه ای با دیوید لین که در 22 اکتبر منتشر شد، نگرانی های خودش را درباره پایداری بلند مدت امنیت ارز دیجیتال بیت کوین به خصوص درباره مدل پاداش در حال تکامل برای استخراج کننده های بیت کوین عنوان کرد. لارنس وایت اشاره کرد که بیت کوین یک دارایی ضد هک است، با این حال می تواند هک شود. سوال این است که با وجود این پیش بینی اقتصاد دان سر شناس دنیا، آیا بیت کوین به قیمت 56 هزار دلار حرکت می کند یا نه؟

نقش بیت کوین به عنوان پول

توجه داشته باشید که لارنس وایت درباره امکان استفاده از بیت کوین به عنوان پول حتی زمانی که طرفداران، ارز دیجیتال را به عنوان ابزاری برای معامله در آینده تبلیغ می کنند، اظهار نظر کرد. طبق گفته لارنس وایت، شانس ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان پول خیلی پایین است. با این وجود، این شخص معتقد است که سایر ارزهای دیجیتال برتر مانند اتریوم، لایت کوین و.... نیز می توانند وارد شوند و این نقش را ایفا کنند.
کاربران فعال در بازار کریپتو پیشنهاد کردند که بیت کوین روزی به پول رایج دنیا تبدیل می شود و این احتمال وجود دارد که از بیت کوین برای تمامی پرداخت ها استفاده شود. سایر رمز ارزها با طراحی متفاوتی که به آنها قدرت خرید پایدارتری می دهد، احتمالا نقش گسترده تری را ایفا می کنند و البته استیبل کوین ها نقش خیلی مهمی را ایفا کردند. در این میان بیت کوین همچنان برای رسیدن به مرز 30 هزار دلار تلاش می کند. در زمان انتشار این مطلب، بیت کوین 11 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است و در بالای 30 هزار دلار قرار دارد!

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره آینده بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی تهدیدی برای آینده بیت کوین از نظر لارنس وایت بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال پایه است که خیلی از کارشناسان و افراد سرشناس آینده روشنی را برای این رمز ارز پیش بینی کردند. لارنس وایت نیز که یکی از برجسته ترین اساتید اقتصاد در دانشگاه جورج میسون است، یک تهدید را برای آینده بیت کوین تشخیص داده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بزرگ ترین استاد اقتصاد چه تهدیدی را برای آینده بیت کوین تشخیص داد؟

در مورد بزرگ ترین استاد اقتصاد چه تهدیدی را برای آینده بیت کوین تشخیص داد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+36 = ?