چرا کشور آمریکا نگران توسعه هوش مصنوعی است؟

  • 10:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نگرانی آمریکا درباره آینده هوش مصنوعی در اقتصاد؛ توسعه هوش مصنوعی تاثیر بدی روی اقتصاد این کشور می گذارد! برای متوجه شدن این موضوع می توانید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید. هوش مصنوعی نیز یکی از حوزه های مرتبط با بازار کریپتو است که توسعه این فناوری باعث شده است تا کشور آمریکا نگران وضعیت اقتصادی خود باشد!
با توسعه و گسترش بازار ارزهای دیجیتال، فناروی بلاک چین و هوش مصنوعی نیز توسعه پیدا کردند که کاربرد زیادی در حوزه کریپتوکارنسی دارند. تریدرها و کاربران بازار ارزهای دیجیتال می توانند از این فناوری ها استفاده کنند و فعالیت های معاملاتی خودشان را بهبود دهند. هوش مصنوعی یکی از فناوری هایی است که امروزه توجه خیلی از کاربران را به سمت خود جذب کرده است. به همین دلیل در ادامه می خواهیم تا توضیحاتی درباره هوش مصنوعی برای شما ارائه کنیم و به بررسی نگرانی آمریکا از گسترش هوش مصنوعی بپردازیم. 

آشنایی با فناوری هوش مصنوعی(AI)

آینده هوش مصنوعی در اقتصاد

قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال برای کنترل این نوع از پول الزامیست. به نظر میرسد که در کنار این قانون گذاری برای کنترل ارز دیجیتال لازم باشد اینبار کشورها به فکر کنترل و قانون مند کردن هوش مصنوعی باشند. هوش مصنوعی(AI) یکی از تکنولوژی های جدید در حوزه فناوری است که وارد صنایع مختلفی شده است و افراد می توانند از خدمات و قابلیت های این فناوری استفاده کنند و مبادلات و فعالیت های خودشان را به شکل بهتری انجام دهند. اگر برای اولین بار اسم هوش مصنوعی را می شنوید، احتمالا فکرتان به سمت ربات های بی احساس برود. در حالی که هوش مصنوعی تکنولوژی نوظهوری است که قابلیت تفکر دارد و می تواند فعالیت های انسانی را انجام دهد. البته این تفکر با تفکر انسانی تفاوت دارد، ولی به نحوه سعی می کند تا از تفکر انسانی تقلید کند.
توجه داشته باشید که هوش مصنوعی نوعی فناوری است که فعالیت های انسانی و تفکرات افراد را شبیه سازی می کند و سعی می کند تا کاربردی به نظر برسد. کاربردهای هوش مصنوعی امروزه در حال افزایش است و خیلی از صنایع کارهای خودشان را با هوش مصنوعی انجام می دهند. هوش مصنوعی در بازار ارزهای دیجیتال نیز کاربرد دارد و می تواند معاملات رمز ارزها را به صورت خودکار انجام دهد.

نگرانی آمریکا از گسترش هوش مصنوعی

آینده هوش مصنوعی در اقتصاد

به نظر میرسد در کنار این سوال که تاثیر ارزهای دیجیتال در اقتصاد کشورهای مختلف چگونه است؟ باید به این سوال نیز پاسخ داد که هوش مصنوعی چه تاثیر بر اقتصاد جهان خواهد گذاشت. همانطور که در جریان هستید، امروزه خبرهای زیادی درباره توسعه و گسترش هوش مصنوعی منتشر می شود و همین مسئله نگرانی برخی از کشورها را افزایش داده است. آمریکا یکی از اصلی ترین کشورهایی است که نگران این مسئله است که توسعه هوش مصنوعی می تواند تاثیر خیلی بدی روی اقتصاد کشور بگذارد. به همین دلیل از کشورهای دنیا درخواست کرد تا قوانین و مقرراتی را برای فناوری هوش مصنوعی تعیین کنند تا هوش مصنوعی بر فعالیت های انسان حکومت نکند. اگر این قوانین وضع نشوند، اوضاع اقتصادی کشورها به هم می ریزد.
کشور آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که فناوری های نوظهور مانند ارزهای دیجیتال، بلاک چین و هوش مصنوعی پتانسیل ها و خطرات زیادی به همراه دارند.  همچنین این کشور گفت که ما باید سعی کنیم تا در چارچوب قوانین، از این فناوری ها به عنوان فرصت استفاده کنیم، نه به عنوان سلاحی برای مبارزه با اقتصاد!
رئیس جمهور آمریکا نیز در رابطه با این مسئله گفت که من سعی می کنم تا کشورهای دنیا را متقاعد کنم تا از فناوری هوش مصنوعی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. ولی به این مسئله تاکید کرد که توسعه هوش مصنوعی می تواند روی اقتصاد کشورها تاثیر بدی بگذارد. البته در صورتی که قوانینی مربوط به هوش مصنوعی تعیین شوند، هیچ گونه نگرانی و تهدیدی وجود نخواهد داشت.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره آینده هوش مصنوعی در اقتصاد برای شما ارائه کنیم و به بررسی نگرانی آمریکا از گسترش هوش مصنوعی بپردازیم. همانطور که گفته شد، هوش مصنوعی(AI) یکی از تکنولوژی های جدید در حوزه فناوری است که وارد صنایع مختلفی شده است و افراد می توانند از خدمات و قابلیت های این فناوری استفاده کنند و مبادلات و فعالیت های خودشان را به شکل بهتری انجام دهند. کشور آمریکا در حال حاضر نگران توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن روی اقتصاد کشور است. به همین دلیل بیانیه ای صادر کرده است که کشورهای دنیا باید قوانین و مقرراتی را برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی تدوین کنند.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا کشور آمریکا نگران توسعه هوش مصنوعی است؟

در مورد چرا کشور آمریکا نگران توسعه هوش مصنوعی است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+86 = ?