کوین بیس چگونه به شایعات محدودیت برداشت بیت کوین پایان داد؟

  • 17:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

اخیرا شایعاتی مبنی بر محدودیت برداشت بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) پیش آمده است که باعث ترس و نگرانی کاربران شده است. آیا می دانید کوین بیس توانست به این شایعات پایان دهد؟ آیا در آموزش ارز دیجیتال با صرافی کوین بیس آشنا شده اید؟ آیا الان بیت کوین با محدودیت برداشت همراه است؟ چگونه می توان بدون هیچ محدودیتی در صرافی کوین بیس بیت کوین جابجا کرد؟
با توسعه و گسترش بازار کریپتو، صرافی های ارز دیجیتال زیادی ایجاد شدند که شما می توانید با استفاده از این صرافی ها معاملات ارز دیجیتال را انجام دهید. صرافی کوین بیس یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال است که شما می توانید با استفاده از این صرافی معاملات خودتان را انجام دهید. اخیرا شایعاتی پیش آمده است که کاربران با محدودیت برداشت بیت کوین در این صرافی ارز دیجیتال روبرو هستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی کوین بیس(Coinbase) برای شما ارائه کنیم و به بررسی محدودیت برداشت بیت کوین در صرافی کوین بیس بپردازیم و برای شما بگیم که کوین بیس چگونه توانست به این شایعه پایان دهد.

آشنایی با صرافی کوین بیس(Coinbase)

صرافی کوین بیس

نگهداری ارزها در صرافی های ارز دیجیتال یکی از بهترین روش نگهداری ارز دیجیتال میباشد. صرافی کوین بیس(Coinbase) یکی از بزرگ ترین و معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال در بازار کریپتو است که کاربران می توانند در این صرافی اقدام به خرید و فروش رمز ارزهای زیادی کنند. این صرافی در سال 2012 راه اندازی شد و از زمان راه اندازی تا الان توانسته موفقیت های زیادی را به دست آورد. این صرافی توسط 34 کشور پشتیبانی می شود و کاربران ایرانی نیز می توانند به راحتی معاملات خودشان را در این صرافی انجام دهند. علاوه بر این، صرافی کوین بیس بخش بزرگی از سایت خودش را به زبان های مختلفی ترجمه کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی از قابلیت ها و امکانات این صرافی استفاده کنند.
توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال کوین بیس یک کیف پول نرم افزاری یکپارچه و امنی را برای تمامی رمز ارزها ارائه داده است که کاربران می توانند رمز ارزهای خودشان را در این ولت ذخیره و نگهداری کنند. بنابراین، شما دیگر به ولت دیگری نیاز نخواهید داشت. کارمزد صرافی کوین بیس(Coinbase) در حال حاضر خیلی زیاد است و به عنوان صرافی گران قیمت شناخته می شود.

شایعه محدودیت برداشت بیت کوین در صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس

شاید شما نیز شایعاتی مبنی بر محدودیت برداشت بیت کوین از صرافی کوین بیس(Coinbase) را شنیده اید و خواستید تا اطلاعات زیادی درباره این محدودیت به دست آورید. در این شایعات گفته شده است که بعضی از کاربران در برداشت ارز دیجیتال بیت کوین در صرافی کوین بیس با مشکلات و چالش هایی روبرو شده اند. صرافی کوین بیس این شایعات را رد کرده کرد، ولی انتشار این شایعات گوشزد می کند که هیچ وقت نباید ارزهای دیجیتال خودمان را در صرافی های ارز دیجیتال نگه داریم.
شایعه محدودیت برداشت بیت کوین در صرافی کوین بیس توسط یکی از کاربران این پلتفرم در تاریخ 24 اکتبر در پلتفرم X منتشر شد و نزدیک به 250 هزار نفر این پست را دیدند. همین مسئله باعث شد تا ترس و وحشتی در بین کاربران این صرافی ایجاد شود. ولی این صرافی توانست کمتر از یک ساعت، بروزرسانی را ارائه کند و اعلام کرد که این مشکل برطرف شده است و تیم در حال نظارت بر فعالیت های معاملاتی برای هرگونه مشکل جاری است. معاملات صرافی کوین بیس برای نزدیک به یک ساعت در 23 اکتبر با مشکل مواجه شد.
تاخیرهای موجود در معاملات ارز دیجیتال در صرافی کوین بیس در بحبوحه فعالیت های تجاری در سرتاسر بازار رخ داد، چون قیمت بیت کوین تا 35 هزار دلار افزایش پیدا کرد، سطحی که از ماه می سال گذشته دیده نشده بود. در حال حاضر هیچ محدودیتی در برداشت بیت کوین از صرافی کوین بیس وجود ندارد، ولی اگر می خواهید خیال خودتان را راحت کنید، رمز ارزهای خودتان را در صرافی کوین بیس نگه ندارید و آنها را به کیف پول انتقال دهید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی کوین بیس(Coinbase) برای شما ارائه کنیم و به بررسی محدودیت برداشت بیت کوین در صرافی کوین بیس بپردازیم و برای شما بگیم که کوین بیس چگونه توانست به این شایعه پایان دهد. همانطور که گفته شد، صرافی کوین بیس یکی از بزرگ ترین و معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال در بازار کریپتو است که کاربران می توانند در این صرافی اقدام به خرید و فروش رمز ارزهای زیادی کنند اخیرا شایعاتی مبنی بر محدودیت برداشت بیت کوین از صرافی کوین بیس منتشر شده است که صرافی کوین بیس تنها کمتر از یک ساعت توانست به این شایعات پایان دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کوین بیس چگونه به شایعات محدودیت برداشت بیت کوین پایان داد؟

در مورد کوین بیس چگونه به شایعات محدودیت برداشت بیت کوین پایان داد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+96 = ?