آیا اتریوم(ETH) می تواند وارد روند صعودی شود؟

  • 21:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بر اساس تحلیل های انجام شده، اتریوم(ETH) می تواند وارد روند صعودی شود! اتریوم یکی از ارزهای محبوب بازار است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. این ارز نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت اتریوم سود به دست آورید.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که نوسانات قیمتی زیادی دارند. اتریوم نیز یکی از این رمز ارزهاست که اخیرا توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کرده است. اتریوم از نظر ارزش بازار در رتبه دوم بازار قرار دارد. این ارز اخیرا در یک روند نزولی قرار دارد، ولی می تواند در آینده وارد روند صعودی شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال صعودی شدن ارز اتریوم بپردازیم.

آینده ارز اتریوم(ETH)

ارز دیجیتال اتریوم(ETH) یکی از مشهورترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار است که لقب ملکه ارزهای دیجیتال را از آن خود کرده است. با توجه به پیش بینی های منتشر شده، حداقل قیمت اتریوم در سال 2024 تقریبا 3900 دلار و حداکثر قیمت آن 4700 دلار است. آنها همچنین میانگین قیمت اتریوم در این سال را تقریبا 4 هزار دلار پیش بینی می کنند. پیش بینی ها نشان می دهد که اتریوم بیشترین میانگین قیمت را در آوریل 2024 خواهد داشت. بر اساس نظر آنها، میانگین قیمت اتریوم در این ماه به 2780 دلار خواهد رسید. شما می توانید با کمک ربات ها و الگوریتم های معاملاتی، سود زیادی از معاملات خود به دست آورید.
برخی از تحلیلگران معقتد هستند که ارز دیجیتال اتریوم(ETH) با توجه به کاربردهای گسترده و پتانسیل بالا، در مسیر رشد بلند مدت قرار دارد. از طرف دیگر، برخی از افراد نیز بر این باور هستند که رقابت فزاینده و چالش های فنی پیش رو ممکن است مانع از رشد چشمگیر قیمت اتریوم شود. با این حال، بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اتریوم جایگاه خودش را به عنوان یکی از برترین رمز ارزها حفظ می کند. اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که اتریوم با مقاومت های مهمی روبرو است که برای افزایش قیمت، باید از این مقاومت ها عبور کند.

آیا اتریوم(ETH) ممکن است صعودی شود؟

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال اتریوم(ETH) بعد از برخورد با مقاومت 3220 دلار، ریزش کرد و اکنون زیر سطح 3100 دلار و میانگین 100 ساعته معامله می شود. اتریوم اکنون با مقاومت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از این مقاومت ها عبور کند، می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. در چات قیمتی اتریوم یک خط روند نزولی مهم با مقاومت 3055 دلار در حال شکل گیری است. این جفت باید بالاتر از حمایت 3 هزار دلاری باقی بماند تا افزایش دیگری به سمت 3220 دلار شروع شود.
قیمت اتریوم با مقاومت 3220 دلار مواجه شد و مانند بیت کوین یک اصلاح نزولی را شروع کرد. ETH به زیر سطوح 3120 دلار و 3080 دلار کاهش یافت. حتی حمایت 3 هزار دلاری را نیز آزمایش کرد. قیمت پایین در 3005 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت ضرر است. اتریوم زیر 3100 دلار و میانگین متحرک 100 ساعته معامله می شود. اگر اتریوم نتواند مقاومت 3055 دلاری را پاک کند، ممکن است کاهش دیگری را شروع کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح 3 هزار دلار است. اولین حمایت اصلی نزدیک به منطقه 2950 دلاری است. پشتیبانی بعدی نزدیک به سطح 3920 دلار است. حرکت واضح به زیر سطح حمایت 2920 دلار ممکن است قیمت را به 2840 دلار برساند. یکی از مقایسه های مهم که همیشه در حوزه ارزهای دیجیتال بوده مقایسه طلا و بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال صعودی شدن ارز اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب در زیر ناحیه 3100 دلار معامله می شود. تحلیلگران پیش بینی کردند که اتریوم ممکن است در آینده ای نزدیک وارد یک روند صعودی شود.

لینک مقاله: https://www.forbes.com/advisor/in/investing/cryptocurrency/ethereum-price-prediction/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا اتریوم(ETH) می تواند وارد روند صعودی شود؟

در مورد آیا اتریوم(ETH) می تواند وارد روند صعودی شود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+72 = ?