چرا جک دورسی از هیئت مدیره Bluesky خارج می شود؟

  • 18:02 1403-02-30
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

جک دورسی از هیئت مدیره Bluesky خارج می شود! جک دورسی یکی از بزرگان بازار ارز دیجیتال است که شما باید نظرات و انتقادات این شخص را دنبال کنید تا از هرگونه نوسان احتمالی در بازار کریپتو سود به دست آورید. اگر جک دورسی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، می توانید در جریان اقدامات این شخص قرار بگیرید.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت آنها مدام بالا و پایین می شود. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از تغییرات قیمتی رمز ارزها سود به دست آورید. همچنین شما باید اخبار مهم بازار را دنبال کنید و بزرگان ارز دیجیتال را در شبکه های اجتماعی زیر نظر داشته باشید.به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با جک دورسی آشنا کنیم و به بررسی خارج شدن جک دورسی از هیئت مدیره Bluesky بپردازیم.

آشنایی با جک دورسی

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که جک دورسی چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که جک دورسی مدیر عامل سابق و بنیانگذار توییتر است. این شخص توانست در سال 2012 جایزه بهترین نوآوری فناوری را بگیرد و به واسطه شغل پدر خود، قسمت زیادی از دوران کودکی خودش را در سفر بوده است. جک دورسی به دلیل علاقه خود به رایانه، مدت زمان زیادی از عمر خودش را پای زبان های برنامه نویسی گذاشته است. این شخص ارتبط قوی با بازار رمز ارزها پیدا کرد، ولی توییتر در اکتبر 2022 توسط ایلان ماسک خریداری شد.
جالب است بدانید، جک دورسی به عنوان بنیانگذار Square نیز شناخته می شود که یک شرکت پرداخت موبایلی است که چندین محصول پراخت نرم افزاری و سخت افزاری را به بازار عرضه می کند. این شخص اکنون به عنوان یکی از بزرگان بازار ارز دیجیتال محسوب می شود که نظرات و انتقادات او می تواند قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد. توصیه می کنیم تا آشنایی با بلاک چین را جدی بگیرید تا بتوانید در بازار کریپتو تراکنش ها و مبادلات مختلفی انجام دهید.

خارج شدن جک دورسی از هیئت مدیره Bluesky

توجه داشته باشید که جک دورسی یکی از بنیانگذاران توییتر، هیئت مدیره Bluesky را ترک کرد. پلتفرم غیرمتمرکز اجتماعی که او در سال 2019 زمانی که مدیر عامل توییتر بود، طراحی و تامین مالی کرد. بلواسکی خروج دورسی را در پستی در 5 می در پلتفرم تایید کرد و نوشت که در حال جستجو برای عضو هیئت مدیره جدید است و از دورسی برای کمک او در شروع و تامین مالی پروژه تشکر کرد. ساعاتی قبل دورسی با یک جواب نه به کسی که در X از او پرسیده بود که آیا هنوز در هیئت مدیره Bluesky است یا نه به این مسئله خاتمه داد.
نه شبکه اجتماعی Bluesky و نه جک دورسی توضیح ندادند که چرا تصمیم به ترک گرفته است. یک سخنگوی Bluesky زمانی که از او نظر خواسته شد به پست پلتفرم اشاره کرد. در همین حال، حامی اولیه Bluesky در X مشغول وصل کردن کمک های مالی خود برای پروتکل های بهره باز بود و شبکه اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک را فناوری آزادی نامید. دورسی که ماسک را در لیست فالوورهای خود نگه می دارد و تایید X نشان می دهد که این دو ممکن است جبران کرده باشند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، شما را با جک دورسی آشنا کنیم و به بررسی خارج شدن جک دورسی از هیئت مدیره Bluesky بپردازیم. همانطور که گفته شد، جک دورسی مدیر عامل سابق توییتر است که یکی از بزرگان بازار ارز دیجیتال نیز محسوب می شود. این شخص اخیرا از هیئت مدیره شبکه اجتماعی Bluesky خارج شده است و هیچ توضیحی درباره دلیل ترک خود نداده است. این مسئله باعث نگرانی کاربران شده است.
لینک مقاله: B2n.ir/p06753

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا جک دورسی از هیئت مدیره Bluesky خارج می شود؟

در مورد چرا جک دورسی از هیئت مدیره Bluesky خارج می شود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+56 = ?