آیا اصلاح 20 درصدی قیمت بیت کوین موقتی است؟

  • 21:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

رائول پال که یکی از کارشناسان امور مالی است، می گوید اصلاح 20 درصدی قیمت بیت کوین موقتی است! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که نوسانات زیادی دارد و اکنون در زمان نوشتن این مطلب در زیر ناحیه 60 هزار دلار قرار گرفته و ممکن است همچنان به ریزش قیمتی خود ادامه دهد.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد. بازار ارز دیجیتال همیشه صعود نمی کند، برخی از مواقع نیز ممکن است وارد یک اصلاح قیمتی شده و ریزش کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی اصلاح 20 درصدی قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین که یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار است، اکنون در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 57400 دلار معامله می شود. این ارز نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 4.42 درصد کاهش یافته و تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین ممکن است همچنان به ریزش خود ادامه دهد. اگر به چارت بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با حمایت ها و مقاومت های مهمی روبرو است. ولی بیت کوین حمایت های خودش را مثل آب خوردن رد می کند و به ریزش گسترده خود ادامه می دهد.
قیمت بیت کوین تقریبا 21 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود پایین آمده است، اگرچه این ریزش قیمت با اصلاحات قبلی بازار صعودی همخوانی دارد، ولی با توجه به الگوهای تاریخی، ممکن است قیمت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در آینده ای نزدیک به 50 هزار دلار برسد. در حال حاضر باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه آینده ای در انتظار ارز دیجیتال بیت کوین است و ریزش تا کجا ادامه خواهد داشت.

اصلاح 20 درصدی قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که رائول پال، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Real Vision وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال و آینده بیت کوین را روشن کرده است. با وجود کاهش بیش از 15 درصدی بیت کوین، این کارشناس مالی الگوی قابل توجهی را کشف کرده است که نشان دهنده وجود پرچم صعودی بعد از اصلاح قیمت بیت کوین است. در یک پست X که در روز سه شنبه 28 آوریل منتشر شد، پال نمودار سالانه ای را به اشتراک گذاشت که حرکت قیمت بیت کوین را از اکتبر 2023 تا آوریل 2024 نشان می دهد.
در زمان نوشتن این مطلب قیمت بیت کوین به زیر 60 هزار دلار رسیده است. طبق داده های کوین مارکت کپ، 18 درصد کاهش قیمت ماهانه را تجربه کرده است. این تحلیلگر ارز دیجیتال پیشنهاد کرده است که اصلاح اخیر قیمت بیت کوین یک شکست موقت بوده است. او پیش بینی می کند که وقتی بازار کاملا تازه شود، آنچه او منطقه موز می نامد، شروع خواهد شد. او همچنین کاهش اخیر قیمت بیت کوین را به عنوان مکثی که تازه سازی می کند، توصیف کرد. به نظر این تحلیلگر، اصلاح بیت کوین پس از هاوینگ بیت کوین به زودی به پایان می رسد و افزایش قیمت بیت کوین شروع می شود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی اصلاح 20 درصدی قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. ارز دیجیتال بیت کوین اخیرا وارد یک اصلاح قیمتی شده است. بیت کوین اکنون در زیر سطح 60 هزار دلار معامله می شود و نسبت به اوج قیمت خود 21 درصد کاهش یافته است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا اصلاح 20 درصدی قیمت بیت کوین موقتی است؟

در مورد آیا اصلاح 20 درصدی قیمت بیت کوین موقتی است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 73 = ?