آیا صرافی FTX تمام غرامت کاربران خود را بازپرداخت می کند؟

  • 00:02 1403-02-30
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال FTX قصد دارد تمام غرامت کاربران خودش را بازپرداخت کند! FTX یکی از پلتفرم های معاملاتی مشهوری بود که در سال 2022 اعلام ورشکستگی کرد. کاربران زیادی در این پلتفرم فعالیت می کردند که تمام یا بخشی از دارایی های خودشان را از دست دادند.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی است که با توسعه و گسترش این بازار، پلتفرم ها و صرافی های مختلفی راه اندازی شدند که یکی از این پلتفرم ها، صرافی FTX است. این صرافی خیلی نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد و اعلام ورشکستگی کرد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ورشکستگی صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی بازپرداخت تمام غرامت کاربران صرافی FTX بپردازیم.

چرا صرافی FTX سقوط کرد؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا صرافی FTX سقوط کرد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که صرافی ارز دیجیتال FTX بعد از بایننس و کوین بیس، سومین صرافی بزرگ رمز ارزها از نظر حجم معاملات بود. این صرافی امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و حجم معاملات زیادی داشت، ولی همه چیز بعد از انتشار مطلبی در تاریخ 2 نوامبر 2022 برای این صرافی تغییر کرد و در آخر صرافی FTX سقوط کرد. کاربران این صرافی تمام یا قسمتی از ارزهای دیجیتال خودشان را از دست دادند.
جالب است بدانید، سقوط صرافی FTX تنها در طی 10 روز اتفاق افتاد. این اتفاق غیرقابل اجتناب بود. ولی یک مقاله در سایت خبری کوین دسک باعث شد فرایند ورشکستگی این صرافی سرعت بگیرد. اگر این مقاله هم نبود، بالاخره بعد از یک یا دو ماه کلاهبرداری FTX رو می شد و همه مردم شروع به برداشت سرمایه خود می کردند. سک بنکمن فرید نیز که به عنوان مدیر عامل صرافی FTX شناخته می شد، بعد از سقوط این صرافی دستگیر شد. آشنایی با بلاک چین به شما کمک می کند تا انواع شبکه های انتقال ارز دیجیتال را بشناسید.

FTX می خواهد تمام غرامت کاربران خود با بازپرداخت کند!

توجه داشته باشید، آخرین پیشنهاد FTX می تواند 16.3 میلیارد دلار به طلبکاران بازپرداخت کند، ولی برخی از افراد استدلال می کنند که این طرح هنوز عادلانه نیست. جدیدترین پیشنهاد FTX برای بازپرداخت قربانیان بعد از فروپاشی آن در سال 2022 اکنون وعده بازپرداخت همه مطالبات طلبکاران به اضافی میلیاردها غرامت برای ارزش زمانی سرمایه گذاری آنها را می دهد. هرچند بعضی از افراد استدلال می کنند که هنوز ممکن است کافی نباشد.
در بیانیه 7 می صرافی ارز دیجیتال ورشکسته اعلام کرد که این طرح مشروط به نهایی شدن و تایید توسط دادگاه ورشکستگی دلاور است. تنها طلبکارانی که ادعاهایی در مبلغ مجاز کمتر از 50 هزار دلار دارند، واجد شرایط بازیابی 118 درصدی خواهند بود که FTX پیش بینی کرده بود 98 درصد از طلبکاران FTX بر اساس تعداد باشد. با این حال، طرح FTX همچنان ارزش دارایی های طلبکاران را در زمان ورشکستگی در نوامبر 2022 بازپرداخت می کند که برخی از طلبکاران برای آن استدلال می کردند. از آن تاریخ، بازارهای کریپتو با بیت کوین شاهد رونق مجدد بوده اند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ورشکستگی صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی بازپرداخت تمام غرامت کاربران صرافی FTX بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی FTX یکی از پلتفرم های معاملاتی مشهور بود که در سال 2022 اعلام ورشکستگی کرد. این صرافی اکنون قصد دارد تمام غرامت کاربران و طلبکاران خودش را بازپرداخت کند. این موضوع باعث شده تا طلبکاران اظهاراتی داشته باشند.

لینک مقاله: B2n.ir/y24288

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا صرافی FTX تمام غرامت کاربران خود را بازپرداخت می کند؟

در مورد آیا صرافی FTX تمام غرامت کاربران خود را بازپرداخت می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+95 = ?