دونالد ترامپ چگونه قیمت بیت کوین را بالا می برد؟

  • 03:06 1403-06-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می تواند بزرگ ترین افزایش دهنده قیمت بیت کوین(BTC) باشد! طبق خبرهای منتشر شده، دونالد ترامپ اخیرا از ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین حمایت می کند تا بتواند در انتخابات آمریکا رای بیشتری بیاورد. بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین سود به دست آورید.
ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2009 توسط شخص یا گروه ناشناسی با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو راه اندازی و عرضه بازار شد. بیت کوین از آن زمان تاکنون توانسته به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند و قیمت آن مدام بالا می رود. شما می توانید با انجام معاملات متعدد، سود زیادی از نوسانات این ارز به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش قیمت بیت کوین توسط دونالد ترامپ بپردازیم.

آینده ارز بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 61030 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته 0.3 درصد افزایش یافته است. در حالی که اصلاح قیمتی برای ارز بیت کوین پیش بینی می شود، ولی برخی از تحلیلگران بازار کاهش قیمت بیت کوین به زیر 60 هزار دلار را محتمل نمی دانند. یکی از تحلیلگران مشهور بازار انتظار یک اصلاح جزئی، تثبیت و سپس افزایش قیمتی را دارد. این تحلیلگر محبوب بازار رمز ارزها اخیرا در شبکه اجتماعی X روند قیمت بیت کوین را بررسی کرده است.
طبق تحلیل های مایکل، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) برای شروع حرکت صعودی خود باید مقاومت 61 هزار دلار و سپس 64 هزار دلار را بشکند تا به سمت 78 هزار دلار حرکت کند. همچنین تجزیه و تحلیل او نشان می دهد که حتی در صورت شکل گیری روند نزولی، قیمت بیت کوین به زیر 60 هزار دلار سقوط نمی کند، اتفاقی که می تواند فرصتی را برای بازیابی قیمت در اختیار این دارایی قرار دهد.  شما باید با منابع دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال معتبر آشنا شوید تا سیگنال های معتبری را دریافت کنید. یکی از مسائل مهم در ارزهای دیجیتال بررسی بزرگان ارز دیجیتال و افراد تاثیر گذار این حوزه است.

دونالد ترامپ قیمت بیت کوین را افزایش می دهد! 

توجه داشته باشید که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اخیرا از بیت کوین و ارزهای دیجیتال حمایت شدیدی کرده است. به ویژه که از موضع شک آمیز قبلی خود فاصله گرفته است. این محور مهم که به طور قابل توجهی در ویدیوی اخیری که در بین علاقه مندان و سرمایه گذاران ارز دیجیتال منتشر شده است، به گمانه زنی ها درباره پیامدهای بالقوه بیت کوین و سایر رمز ارزها با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا در نوامبر امسال دامن زده است. ترامپ می تواند قیمت ارز بیت کوین را افزایش دهد.
نظرات مطرح شده توسط ترامپ توسط تحلیلگر MacroScope در X مورد بحث قرار گرفت. این تحلیلگر بر اهمیت اظهارات ترامپ تاکید کرد. MacroScope پیشنهاد کرد که پیامدهای حمایت جدید ترامپ می تواند عمیق باشد، به ویژه به این دلیل که تغییر مثبت در سیاست واشنگتن دی سی در مورد ارزهای دیجیتال در قیمت های فعلی بازار لحاظ نشده است.  MacroScope همچنین توصیه کرد که از نظر تاثیر بالقوه قیمت بر بیت کوین، این موضوع باید در ماه های آینده بسیار دقیق مورد توجه قرار بگیرد. تاثیر ارزهای دیجیتال در اقتصاد کشورهای مختلف یکی از مسائل مهم است که باید از طرف دولت های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش قیمت بیت کوین توسط دونالد ترامپ بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که دونالد ترامپ می تواند بزرگ ترین افزایش دهنده قیمت بیت کوین باشد. دونالد ترامپ اخیرا از بیت کوین حمایت می کند و نظرات مثبتی درباره این رمز ارز منتشر می کند.

لینک مقاله: hinvestopedia

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد دونالد ترامپ چگونه قیمت بیت کوین را بالا می برد؟

در مورد دونالد ترامپ چگونه قیمت بیت کوین را بالا می برد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1 + 66 = ?