علت افزایش قیمت Boden چیست؟

  • 21:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت میم کوین Boden بعد از اظهارات دونالد ترامپ تقریبا 20 درصد افزایش یافت! Boden یکی از میم کوین هایی است که اخیرا عرضه بازار شده است و توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها را به سمت خود جلب کند. شما می توانید با خرید و فروش این میم کوین سود زیادی به دست آورید.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار با کمک سیگنال ارز دیجیتال معاملات پرسودی انجام داده و سود زیادی به دست آورید. همچنان ارزهای جدیدی ساخته می شوند و بعضی از آنها محبوبیت زیادی به دست می آورند. میم کوین Boden یکی از این ارزهاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد میم کوین Boden برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 20 درصدی Boden بعد اظهارات ترامپ بپردازیم.

آشنایی با میم کوین Boden

احتمالا این سوال را از خودتان نیز پرسیده باشید که میم کوین Boden چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Boden یکی از میم کوین های محبوب در بازار ارز دیجیتال است که اخیرا توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها را به سمت خود جلب کرده است. میم کوین Boden از یک شوخی غلط املایی اسم جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا ساخته شده است. شما می توانید توکن Boden را در صرافی های غیرمتمرکز معامله کنید. محبوب ترین صرافی برای خرید و فروش BODEN، صرافی رایدیوم است. شما باید به بررسی عوامل موثر بر دقت سیگنال های ارز دیجیتال بپردازید.
جالب است بدانید، حجم معاملات میم کوین Boden در 24 ساعت گذشته، 6446339 دلار است که نشان دهنده کاهش 28.4 درصدی نسبت به روز گذشته است و نشان دهنده کاهش اخیر در فعالیت بازار است. بعد از اینکه دونالد ترامپ اظهارات خودش را ارائه کرد، قیمت این میم کوین بیش از 20 درصد افزایش یافت. البته توجه داشته باشید که قیمت این ارز دوباره ریزش کرده و اکنون با قیمت های پایین ترین معامله می شود.

افزایش 20 درصدی Boden بعد اظهارات ترامپ

توجه داشته باشید که میم کوین Boden با استفاده از اظهار نظر سرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دنیای ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است. بعد از اینکه ترامپ در یک رویداد NFT در فلوریدا به آن اشاره کرد، این ارز عجیب، یک غلط املایی بازیگوشانه نام رئیس جمهور جو بایدن افزایش زیادی را تجربه کرد. چیزی که زمانی موضوع سرگرمی بود، اکنون به یک سرمایه گذاری جدی تبدیل شده است، چون Boden بعد از اظهارات نادرست ترامپ 20 درصد افزایش یافت.
جامعه ارزهای دیجیتال بر سر تاثیر نام بردن از Boden توسط ترامپ اختلاف نظر دارد. برخی از تحلیلگران، مانند سامانتا ویلکینز، بر این باورند که هرگونه نام بردن از شخصیت برجسته ای مانند ترامپ برای Memecoin مثبت است. آنها ادعا می کنند که Boden نشان داده است که سرمایه گذاری سرسخت و زیرکانه ای است و هیجان پیرامون آن تنها در نتیجه سخنان ترامپ افزایش یافته است. 
با این حال، برخی از کارشناسان همچنان شک دارند. آنها هشدار می دهند که ارزش Boden به جای سودمندی مبتنی بر تبلیغات است و آن را مستعد تغییرات سریع بازار می کند. تنها یک توییت منفی از سمت ترامپ یا تغییر در احساسات بازار می تواند باعث شود تا Boden به همان سرعتی که رشد کرد، ریزش قیمتی را تجربه کند. پلتفرم Polymarket با افزودن لایه دیگری از دسیسه به حماسه Boden قراردادی را ایجاد کرده است که در آن احتمال اشاره ترامپ به میم کوین دوباره قبل از ماه جولای حدس می زند. یکی از سوالات در مورد ارزهای دیجیتال این است که آینده ارز های دیجیتال چگونه خواهد بود؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد میم کوین Boden برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 20 درصدی Boden بعد اظهارات ترامپ بپردازیم. همانطور که گفته شد، میم کوین Boden یکی از توکن های محبوبی است که اخیرا ایجاد شده و توانسته توجه بسیاری از تریدرها را به سمت خود جلب کند. قیمت این میم کوین بعد از اظهارات ترامپ تقریبا 20 درصد افزایش یافت و دارندگان آن سود به دست آوردند.

لینک مقاله: coindesk

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد علت افزایش قیمت Boden چیست؟

در مورد علت افزایش قیمت Boden چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 88 = ?