چرا خرس های بیت کوین به فشار خود ادامه می دهند؟

  • 03:02 1403-02-29
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، خرس های بیت کوین به فشار خود ادامه می دهند! بیت کوین یکی از ارزهای پرنوسانی است که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت این ارز به دست آورید. این ارز اکنون با فشار فروشی روبرو شده است که قیمت آن را پایین می آورد.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید معاملات متعددی در این بازار انجام دهید. برای این کار ابتدا باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تحلیل کرده و جهت روند قیمت ارزهای دیجیتال را مشخص کنید تا بتوانید معاملات پرسوی انجام دهید. خرس های بیت کوین به فشار خود ادامه می دهند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ادامه فشار خرس های بیت کوین بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 61500 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.72 درصد کاهش یافته است. اگر به چارت بیت کوین نگاه کنید، می بینید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که نسبت به این سطوح واکنش نشان می دهد. اولین مقاومت بیت کوین، سطح 62500 است. بیت کوین چند بار به این نکته برخورد کرده و به آن واکنش نشان داده است، به نظر می آید اینبار می تواند از آن عبور کند. شما می توانید با کمک ربات ها و الگوریتم های معاملاتی، معاملات پرسودی در بازار رمز ارزها انجام دهید.
در روزهای قبل بیت کوین درست در مقاومت 38.2 درصدی فیبوناچی اصلاحی با فشار فروش جدیدی روبرو شد. اخبار و اتفاقات مختلف هم به این فشار فروش و کاهش قیمت بیت کوین کمک کرد. برای مثال، بعد از انتشار خبر مربوط به اخطار کمیسیون بورس آمریکا به پلتفرم رابین هود، بیت کوین از محدوده 65 هزار دلار به محدوده 63 هزار دلار رسید و هنوز موفق نشده است حرکت صعودی جدیدی را شروع کند. علاوه بر این، اخبار مربوط به نرخ بهره آمریکا هم چندان امیدوارکننده نیست.

خرس های بیت کوین به فشار ادامه می دهند!

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین تلاش کرد تا بالای منطقه 63500 دلار باقی بماند و ضررهای بیشتری را تجربه کرد. حرکتی به زیر سطوح 63 هزار دلار و 62500 دلاری وجود داشت. خرس ها حتی آن را به زیر 61200 دلار رساندند. پایین ترین قیمت در 60888 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت ضرر است. اگر موج بهبودی وجود داشته باشد، قیمت ممکن است برای پاک کردن مقاومت 62 هزار دلاری یا سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی کاهش اخیر از نوسان 65500 دلار به پایین 60888 دلار تلاش کند.
یک خط روند نزولی مرتبط با مقاومت 62 هزار دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD شکل می گیرد. مقاومت فوری نزدیک به سطح 61800 دلار است.اولین مقاومت اصلی می تواند 62 هزار دلار باشد. مانع اصلی اکنون 63800 دلار است. حرکت واضح به بالای مقاومت 63800 دلار ممکن است قیمت را بالاتر ببرد. مقاومت بعدی اکنون روی 64500 دلار است. اگر یک بسته بالاتر از منطقه وجود داشته باشد، قیمت می تواند به حرکت خود ادامه دهد. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند تا 65500 دلار نیز افزایش یابد. اگر بیت کوین نتواند به بالای منطقه مقاومت 62 هزار دلار صعود کند، می تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 60850 دلار است. اولین حمایت اصلی بیت کوین نیز سطح 60 هزار دلار است. یکی از مقایسه های جذاب در بازار ارز دیجیتال، مقایسه طلا و بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ادامه فشار خرس های بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین در حال حاضر در یک روند نزولی قرار دارد و خرس های بیت کوین همچنان به فشار خود ادامه می دهند. اگر قدرت خرس های بیت کوین از قدرت گاوهای بیت کوین بالاتر رود، ممکن است بیت کوین همچنان به ریزش قیمت خود ادامه دهد. به این ترتیب، باید میزان عرضه و تقاضای بیت کوین را زیر نظر بگیرید.

لینک مقاله: https://www.investopedia.com/tech/what-determines-value-1-bitcoin/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا خرس های بیت کوین به فشار خود ادامه می دهند؟

در مورد چرا خرس های بیت کوین به فشار خود ادامه می دهند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+58 = ?