آیا بیت کوین می تواند از ناحیه 69 هزار دلار عبور کند؟

  • 19:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین اکنون در بالای ناحیه 65 هزار دلار معامله می شود و سطح 70 هزار دلار می تواند مانع حرکت بیت کوین شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا بیت کوین می تواند از سطح 69 هزار دلار عبور کند؟ حرکت بعدی بیت کوین چه می تواند باشد؟
بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال مشهور در بازار است که نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین سود به دست آورید. برای این کار باید وضعیت ارز بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نواحی خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید. بیت کوین در حال حرکت به سمت مقاومت های بعدی خود است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز دیجیتال بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رد شدن بیت کوین از 69 هزار دلار بپردازیم.

چه آینده ای در انتظار بیت کوین است؟

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در حال حاضر در یک روند صعودی خیلی قوی قرار دارد و پیش بینی می شود که در آینده نیز بتواند به رشد خود ادامه دهد. بنابراین، این رمز ارز می تواند یک سرمایه گذاری خوب محسوب شود. با این حال، قبل از سرمایه گذاری روی بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری باید خطرات آن را به دقت زیر نظر داشته باشید. پیش بینی قیمت بیت کوین واقعا امکان پذیر نیست و تمامی پیش بینی ها صرفا تحلیل و بررسی و حدس و گمان است. شما باید قبل از سرمایه گذاری روی بیت کوین و یا هر ارز دیگری تمامی عوامل را بررسی کنید.
آینده ارز دیجیتال بیت کوین به افرادی وابسته است که در بازار آن را معامله می کنند و افرادی که مشغول استخراج آن هستند. آینده بیت کوین(BTC) رو به رشد است و دلیل این مسئله نیز این است که بیت کوین مانند یک پول امن دیجیتال که دارای ارز زیادی نیز است، عمل می کند. عوامل مختلفی روی قیمت و آینده بیت کوین تاثیر می گذارند. از مهم ترین عوامل می تواند به افزایش نرخ بهره و اخبار و رسانه ها اشاره کرد. بسیاری از تحلیلگرات نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند.

احتمال رد شدن بیت کوین از 69 هزار دلار

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین به خوبی بالای منطقه حمایت 65 هزار دلار باقی می ماند. یک پایه حمایتی جدید نشکیل شد و قیمت رالی دیگری را بالاتر از سطح 66 هزار دلار شروع کرد. افزایش ثابتی به سمت سطح 67500 دلار وجود داشت. مقاومت فوری در نزدیکی سطح 68800 دلار تشکیل شده است که اگر بیت کوین بتواند از این ناحیه عبور کند، می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. در غیر این صورت یک اصلاح قیمتی در قیمت بیت کوین به وجود می آید.
اولین حمایت اصلی 66 هزار دلار یا خط روند است. اگر بسته شدن به زیر 66 هزار دلار باشد، قیمت می تواند یک عقب نشینی مناسب به سمت سطح 50 درصد فیب اصلاحی حرکت رو به بالا از 61400 دلار به سمت بالاترین 68700 دلار یا 65 هزار دلار شروع کند. هر ضرر بیشر ممکن است قیمت را به سمت منطقه پشتیبانی 63200 دلاری سوق دهد. به نظر می رسد بیت کوین در این نواحی با دیوار فروش بزرگی روبرو است که این دیوار فروش می تواند قیمت بیت کوین را کاهش دهد. قدرت خریداران بیت کوین نسبت به فروشندگان بیشتر است. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز دیجیتال بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رد شدن بیت کوین از 69 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. بیت کوین اخیرا توانسته به بالای سطح 65 هزار دلار برسد و انتظار می رود همچنان روند صعودی خودش را حفظ کند و به سطوح بالاتری برسد.


 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند از ناحیه 69 هزار دلار عبور کند؟

در مورد آیا بیت کوین می تواند از ناحیه 69 هزار دلار عبور کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+93 = ?