چرا با وجود اصلاحات قیمتی اخیر، احساسات بازار همچنان صعودی است؟

  • 10:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال اخیرا یک اصلاح قیمتی انجام داده است، با این حال شاخص احساسات در بازار همچنان صعودی است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ شاخص احساسات چه کمکی به تحلیلگران و تریدرها می کند؟ صعودی شدن شاخص احساسات بازار نشان دهنده چیست؟ چرا بازار کریپتو اصلاح قیمتی انجام داده است؟ به نظر شما آیا قیمت ها دوباره می توانند افزایش یابند؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا است که توجه خیلی از سرمایه گذاران و تریدرها به این بازار جلب شده است. از آنجایی که رمز ارزها دارایی های نوظهوری هستند، نوسانات قیمتی زیادی دارند و می توان از بالا یا پایین شدن قیمت ارزهای دیجیتال سود کسب کرد. برای این کار شما می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و یا خودتان بازار را تجزیه و تحلیل کنید. اخیرا بازار یک اصلاح قیمتی انجام داده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند کلی بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی صعودی شدن احساسات بازار با وجود اصلاحات قیمتی اخیر بپردازیم.

روند کلی بازار ارزهای دیجیتال چگونه است؟

روند کلی بازار ارزهای دیجیتال

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که روند کلی بازار ارزهای دیجیتال چگونه است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی دارد و تحلیلگران و تریدرهای برتر بازار انتظار دارند که قیمت رمز ارزها همچنان به رشد خود ادامه دهند و به سطوح بالاتری برسند. با وجود افزایش قیمت های اخیر، ارزهای دیجیتال هنوز جا برای رشد قیمتی دارند و روند صعودی همچنان می تواند ادامه داشته باشد. ولی مقاومت هایی که در چارت قیمت ارزهای دیجیتال دیده می شوند، مانع افزایش سریع قیمت رمز ارزها می شوند.
جالب است بدانید، بازار ارزهای دیجیتال در بین سال های 2021 تا اواخر 2022 روند نزولی داشت و قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال ریزش قابل توجهی را تجربه کردند. از اوایل سال 2023 بازار کریپتو وارد یک روند صعودی شده است. احتمال پذیرش ETF بیت کوین و نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، عواملی هستند که قیمت ارزهای دیجیتال را افزایش می دهند. به طور کلی می توان گفت، روند کلی ارزهای دیجیتال صعودی است و می توان انتظار داشت قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها افزایش چشمگیری را تجربه کنند. شما می توانید با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال اقدام به کسب سود بدون دانش تخصصی تحلیل ارزهای دیجیتال کنید.

صعودی شدن احساسات بازار با وجود اصلاحات قیمتی

صعودی شدن احساسات بازار

اگر به شاخص ترس و طمع بازار کریپتو نگاه کنید، متوجه می شوید که شاخص احساسات سرمایه گذاران و تحلیل احساسات بازار ارزهای دیجیتال با وجود اصلاحات قیمتی اخیر، صعودی شده است و سرمایه گذاران همچنان نسبت به خرید ارزهای دیجیتال اقدام می کنند. بازار در یک محیط سود قوی باقی می ماند و درصد قابل توجهی از آدرس های بیت کوین و اتریوم در سود هستند. به گفته دراگوش، با نزدیک شدن بیت کوین به بالاترین حد اخیر، فعالیت سودآوری به ویژه در میان دارندگان کوتاه مدت افزایش یافته است که باعث ایجاد فشار فروش بیشتر می شود.
آندره دراگوش اخیرا وضعیت بازار ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کرده و به فعالیت های سودآور و روند صعودی قیمت آلت کوین ها اشاره می کند. در این تحلیل آمده است که عملکرد بهتر آلت کوین ها در این دوره شتاب بیشتری گرفته است. به طوری که رمز ارزهای آوالانچ(AVAX)، کاردانو(ADA) و پولکادات(DOT) عملکرد خوبی نسبت به بیت کوین داشتند و به عنوان دارایی های برتر شناخته می شوند.
به گفته دراگوش، این افزایش عملکرد آلت کوین ها در مقایسه با ارز دیجیتال بیت کوین نشان دهنده اشهای پرخطر در بازار کریپتو است. از طرف دیگر، داده های آن چین بیت کوین نشان می دهند که سرمایه گذاران به طور قابل توجهی از افزایش قیمت رمز ارزها سود می برند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند کلی ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی صعودی شدن شاخص احساسات بازار با وجود اصلاحات اخیر قیمتی بپردازیم. همانطور که گفته شد، روند کلی ارزهای دیجیتال صعودی است و انتظار می رود قیمت رمز ارزها همچنان افزایش پیدا کند. آندره دراگوش اخیرا یک تحلیلی انجام داده و در آن تحلیل گفته شده که آلت کوین های آوالانچ، پولکادات و کاردانو بهترین عملکرد را داشته اند. 
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا با وجود اصلاحات قیمتی اخیر، احساسات بازار همچنان صعودی است؟

در مورد چرا با وجود اصلاحات قیمتی اخیر، احساسات بازار همچنان صعودی است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+89 = ?