کاهش موجودی بیت کوین در صرافی ها نشانه چیست؟

  • 06:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاهش موجودی بیت کوین در صرافی ها؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا عرضه بیت کوین(BTC) در صرافی ها در حال کاهش است؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ بیت کوین چگونه می تواند روند صعودی خودش را حفظ کند؟ آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ چرا گاوهای بیت کوین مشغول جمع آوری این رمز ارز هستند؟
ارز دیجیتال بیت کوین یکی از محبوب ترین رمز ارزهای موجود در بازار است که شما می توانید با سرمایه گذاری روی این ارز سودهای میلیونی کسب کنید. ارز بیت کوین نوسانات قیمتی زیادی دارد که شما باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش BTC را کشف کنید. یا هم می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. بررسی های اخیر نشان می دهند که موجود بیت کوین در صرافی ها کاهش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره افزایش قدرت خریداران بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش موجودی بیت کوین در صرافی ها بپردازیم.

افزایش قدرت خریداران بیت کوین(BTC)

افزایش قدرت خریداران بیت کوین

بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال برتر در بازار کریپتو است که هم اکنون در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 43200 دلار معامله می شود. این رمز ارز مدتی است که وارد یک روند صعودی شده و می توان انتظار داشت که بیت کوین همچنان می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که برای افزایش صعود خود باید بتواند مقاومت های خودش را به سمت بالا بشکند. الان که می بینید بیت کوین مقاومت های خودش را مانند آب خوردن به سمت بالا می شکند، نشان دهنده افزایش قدرت خریداران بیت کوین است. افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال هستند.
جالب است بدانید، ارز دیجیتال بیت کوین نوسانات قیمتی شدیدی دارد و اخبار مثبتی پیرامون این رمز ارز منتشر می شوند. رویدادهایی مانند هاوینگ بیت کوین(BTC) و احتمال تایید شدن ETF بیت کوین دو خبر مثبتی هستند که باعث شدند تا قدرت خریداران و گاوهای بیت کوین افزایش پیدا کند. برخی از معامله گران تصور می کنند که بیت کوین در حال جبران دو سال ریزش خود است، برخی از تریدرها و تحلیلگران نیز ادعا می کنند که بیت کوین یک اصلاح سنگین قیمتی انجام خواهد داد و بعد از آن می تواند به سقف قیمتی خود برسد.

کاهش قابل توجه موجودی بیت کوین در صرافی ها

کاهش موجودی بیت کوین در صرافی ها

توجه داشته باشید، داده های درون زنجیره ای یا آنچین نشان می دهند که موجودی بیت کوین(BTC) در صرافی ها کاهش یافته و به کمترین سطح خود از سال 2017 تاکنون رسیده است. سایت CryptoQuant نشان می دهد که این رمز ارز ممکن است خودش را برای یک روند صعودی قوی آماده می کند و می تواند یک جهش بزرگ قیمتی انجام دهد. بر اساس پلتفرم تحلیل زنجیره ای، مقدار موجود بیت کوین برای خرید در صرافی ها به پایین ترین سطح خود کاهش یافته است و نشان می دهد که قدرت خریداران بیت کوین در حال افزایش است.
موجودی بیت کوین در صرافی های متمرکز از سال 2017 تاکنون در حال کاهش بوده است. در زمان نوشتن این مطلب، ذخایر ارز بیت کوین از 2 میلیون واحد BTC عبور کرده است. سطحی که هنوز از دسامبر 2017 به آن نرسیده است. پایین ترین سطح 6 ساله این معیار بسیار جالب است، با توجه به اینکه مجموع عرضه در گردش بیت کوین از سال 2017 افزایش یافته است. مجموع بیت کوین عرضه در حال حاضر 19564812 بیت کوین است که 16 درصد افزایش نسبت به عرضه 16.78 میلیون بیت کوین در دسامبر 2017 نشان می دهد. یکی از اساسی ترین اقدامات در بازار ارزهای دیجیتال مدیریت سرمایه در معاملات ارز دیجیتال است که باید معامله گران توجه زیادی به این موضوع داشته باشند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره افزایش قدرت خریداران بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش موجودی بیت کوین در صرافی ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، موجودی ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در صرافی های متمرکز مانند بایننس در حال کاهش است و به پایین ترین سطح خود از دسامبر سال 2017 رسیده است. این مسئله نشان دهنده افزایش قدرت خریداران نسبت به فروشندگان است. زمانی که خروج بیت کوین از صرافی ها افزایش پیدا کند، قیمت آن بالا می رود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کاهش موجودی بیت کوین در صرافی ها نشانه چیست؟

در مورد کاهش موجودی بیت کوین در صرافی ها نشانه چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+66 = ?