شکست الگوی مگافون صعودی بیت کوین چه پیامدهایی دارد؟

  • 02:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

شکست الگوی مگافون صعودی بیت کوین؛ شکست این الگو چه پیامدهایی دارد؟ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ بیت کوین به چه دلایلی الگوی صعودی خودش را شکسته است؟ چرا الگوی مگافون صعودی برای بیت کوین مهم است؟ آیا شکست این الگو می تواند به معنی پایان روند صعودی بیت کوین باشد؟
بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال بازار شناخته می شود که در سال 2009 عرضه بازار کریپتو شده است. این رمز ارز نوسانات قیمتی زیادی دارد که شما می توانید از این نوسانات قیمتی سود زیادی کسب کنید. شما باید قیمت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش این رمز ارز را تشخیص دهید. همچنین باید الگوهای صعودی و نزولی بیت کوین را پیدا کنید. اخیرا بیت کوین الگوی مگافون صعودی را شکسته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند صعودی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکست الگوی مگافون صعودی بیت کوین بپردازیم.

آیا روند صعودی بیت کوین همچنان ادامه دارد؟

روند صعودی بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) به عنوان یکی از رمز ارزهای برتر بازار شناخته می شود و مدتی است وارد یک روند صعودی قوی شده است. بیت کوین در این روند صعودی توانسته است از سطح 28 هزار دلار به 44 هزار دلار برسد و تحلیلگران انتظار دارند که همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. بیت کوین هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 44200 دلار معامله می شود. اگر بیت کوین بتواند قدرت خودش را حفظ کند، می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و رکورد جدیدی را در سال 2023 ثبت کند.
جالب است بدانید، روند صعودی بیت کوین از زمانی شروع شد که خبر تایید اولین ETF بیت کوین در بازار منتشر شد. با افزایش محبوبیت ETF بیت کوین، شرکت ها و موسسه های زیادی اقدام به راه اندازی ETF بیت کوین کردند و اکنون کمیسیون SEC باید این ETF ها را بپذیرد. با افزایش احتمال پذیرش ETF بیت کوین و با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، روند صعودی بیت کوین تقویت می شود و این ارز می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد.

شکست الگوی مگافون صعودی بیت کوین

شکست الگوی صعودی بیت کوین

توجه داشته باشید، بیت کوین الگوی مگافون صعودی خودش را شکسته است و که به این معنی می تواند باشد که بیت کوین همچنان به رشد قیمتی خود ادامه خواهد داد. بیت کوین(BTC) حتی بعد از برخی اصلاحات بعد از نقض بالای 44 هزار دلار، به حرکت صعودی خود ادامه می دهد. با وجود افزایش تقریبا 15 هزار دلاری در 30 روز گذشته، احساسات صعودی همچنان کاهش یافته است، به ویژه در میان تحلیلگران ارز دیجیتال که همچنان انتظار پیشرفت های صعودی بیشتری را از ارز دیجیتال دارند.
تارگت بعدی بیت کوین در حال حاضر، رد شدن از مقاومت 45 هزار دلاری است که هنوز مبهم باقی مانده است و مشخص نیست که می تواند این مقاومت را بشکند یا نه. با این حال، این ممکن است به زودی یک مشکل گذشته باشد که تجزیه و تحلیل TradingShot نشان می دهد که یک شکست در انتظار است.
مگافون قبلی صعودی سپتامبر تا اکتبر از نظر تکنیکلی به عنوان یک کمربند تثبیت کننده قبل از شکستن قیمت به سمت بالا عمل می کرد تا حداکثر 31.68 درصد از آخرین کف بالاتر باشد. خارج شدن از الگوی مگافون نشان می دهد که چیزهای مثبت بیشتری در انتظار بیت کوین است. اگر طبق انتظار پیش برود، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که قیمت بین کوین همچنان می تواند حرکت دیگری به سمت هدف قیمت 48 هزار دلار انجام دهد. با وقوع ابن تغییرات و شکسته شدن این الگو این سوال پیش می آید که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند صعودی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکست الگوی مگافون صعودی بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، الگوی مگافون صعودی یکی از الگوهای مهم در نمودار بیت کوین(BTC) است که بیت کوین اخیرا این الگوی صعودی را شکسته است. شکست از این الگو می تواند به این معنی باشد که چیزهای خوب و مثبتی در انتظار بیت کوین است. به نظر می رسد بیت کوین می تواند روند صعودی خودش را حفظ کرده و به رشد قیمت خود ادامه دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد شکست الگوی مگافون صعودی بیت کوین چه پیامدهایی دارد؟

در مورد شکست الگوی مگافون صعودی بیت کوین چه پیامدهایی دارد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+30 = ?