آیا بیت کوین(BTC) می تواند حمایت های اصلی خودش را حفظ کند؟

  • 15:02 1403-02-19
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین حمایت های اصلی خودش را حفظ می کند و مانع ریزش بیشتر می شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ اصلی ترین حمایت های بیت کوین در حال حاضر کدامند؟ آیا ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) دوباره می تواند افزایش پیدا کند؟ بیت کوین به کدام سطوح واکنش نشان می دهد؟ بیت کوین برای ادامه روند صعودی خودش باید کدام مقاومت ها را بشکند؟
ارز دیجیتال بیت کوین یکی از دارایی های بازار کریپتو است که توجه خیلی از سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار را به سمت خود جلب کرده است. بیت کوین همواره نوسانات قیمتی زیادی دارد و شما برای کسب سود از این نوسانات، باید تحلیل تکنیکال بلد باشید و وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید. قیمت بیت کوین اخیرا ریزش کرده است و حمایت های آن از ریزش بیشتر جلوگیری کردند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ریزش اخیر بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی واکنش بیت کوین به حمایت های کلیدی بپردازیم.

ریزش اخیر بیت کوین(BTC)

ریزش اخیر بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) یکی از دارایی های برتر در بازار کریپتو است که در سال 2009 به بازار معرفی شد. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 41200 دلار معامله می شود که نسبت به یه هفته گذشته بیش از 5 درصد کاهش پیدا کرده است. همانطور که در جریان هستید، هیچ خبر منفی منتشر نشده و این ریزش ذات بازارهای مالی را نشان می دهد. در واقع، ریزش اخیر بیت کوین یک اصلاح قیمتی می تواند باشد که برای ادامه روند صعودی بیت کوین ضروری است. بیت کوین این اصلاح قیمتی را انجام داد تا گاوهای بیت کوین بتوانند دوباره بیت کوین بخرند و بیت کوین قدرت بالایی را به دست آورد.
جالب است بدانید، بیت کوین مدتی است که در یک روند صعودی قرار دارد و قیمت آن روز به روز در حال افزایش است. بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که این مقاومت ها از افزایش قیمت بیت کوین جلوگیری می کنند. بیت کوین با داشتن قدرت بالای خریداران، این مقاومت ها را به سمت بالا می شکند و می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. زمانی هم که قدرت پایینی داشت، یک اصلاح قیمتی مانند ریزش اخیر انجام می دهد تا با قدرت بالایی به سمت مقاومت های خودش حمله کند.

واکنش بیت کوین به حمایت های کلیدی

حمایت های کلیدی بیت کوین

توجه داشته باشید، بیت کوین اخیرا یک ریزشی را تجربه کرده و قیمت آن از 44500 دلار به نزدیک 40 هزار دلار رسیده است. بیت کوین به حمایت 40 هزار دلار واکنش خوبی نشان داده و به نظر می رسد از این ناحیه به سمت بالا برمی گردد. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 41200 دلار خرید و فروش می شود و می توان به آینده ارز دیجیتال بیت کوین امیدوار بود.
طبق تحلیل های انجام شده، اگر ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) نتواند به بالای منطقه مقاومت 42350 دلاری صعود کند، ممکن است کاهش دیگری را شروع کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 41200 دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به 40550 دلار است که قیمت کمتر از آن ممکن است منطقه 40 هزار دلار را تست کند. اگر حرکتی به زیر 40 هزار دلار انجام شود، خطر کاهش شدید وجود دارد. در واقع، بیت کوین در صورت از دست دادن حمایت اصلی خود می تواند در کوتاه مدت به سمت حمایت 38500 دلار کاهش یابد. با مقاومت بیت کوین در محدوده حمایتی خود این سوال پیش می آید که آیا افزایش قیمت بیت کوین(BTC) در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ریزش اخیر بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی واکنش بیت کوین به حمایت های کلیدی بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین اخیرا یک ریزش قیمتی را انجام داده است و قیمت آن از 44 هزار دلار به 41200 دلار ریزش کرده. تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند حمایت های اصلی خودش را حفظ کند و دوباره افزایش قیمتی را تجربه کند. حمایت اصلی بیت کوین ناحیه 40550 دلار است که نباید این سطح را از دست بدهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند حمایت های اصلی خودش را حفظ کند؟

در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند حمایت های اصلی خودش را حفظ کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+85 = ?