چرا احساس طمع دوباره به بازار ارزهای دیجیتال برگشته است؟

  • 04:01 1403-01-31
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازگشت طمع به بازار ارزهای دیجیتال؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا سرمایه گذاران در بازار رمزارزها درگیر طمع شده اند؟ آیا طمع در سرمایه گذاری خوب است؟ آیا طمع سرمایه گذاران، بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار می دهد؟ چه زمانی تریدرها احساس طمع می کنند؟ آیا شما تا الان طمع کرده اید؟ چه زمانی بازار کریپتو وارد وضعیت ترس می شود؟
بازار کریپتو یکی از پرنوسان ترین و هیجان انگیزترین بازارهای مالی در دنیا است که امروزه سرمایه گذاران زیادی در این بازار فعالیت دارند. شما قبل از فعالیت در بازار کریپتو، باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید تا بتوانید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. اگر بازار رمز ارزها را تحلیل نکنید، نمی توانید فرصت های کسب سود را شناسایی کنید و در معامله های خود دچار ضرر می شوید. اخیرا بازار رمز ارزها وارد محدوده طمع شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره افزایش قیمت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی بازگشت طمع به بازار ارزهای دیجیتال بپردازیم.

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

همانطور که می بینید، روند کلی بازار ارز دیجیتال صعودی است و قیمت رمز ارزها هر روز در حال افزایش است. البته در این میان اصلاحات جزئی نیز انجام می دهند که برای تداوم روند صعودی ضروری است. اگر قیمت ارزهای دیجیتال بدون هیچ ریزشی، فقط بالا روند، قضیه کمی مشکوک می شود. بنابراین، هر ریزشی به معنی پایان روند صعودی نیست. البته اصلاح قیمتی باید خیلی زود متوقف شود و قیمت دوباره صعود کند. اصلاح قیمتی با این هدف انجام می شود تا در سرمایه گذاران انگیزه ای برای خرید ایجاد کند.
در حال حاضر میزان همبستگی ارزهای دیجیتال بر بیت کوین زیاد است. در واقع، قیمت سایر رمز ارزها به بیت کوین وابسته هستند. اگر قیمت بیت کوین افزایش پیدا کند، قیمت ارزهای دیجیتال دیگر نیز بالا می روند و تریدرها می توانند از این افزایش قیمت سود زیادی کسب کنند. ارزهای دیجیتال همچنان می توانند به رشد قیمتی خود ادامه دهند. البته زمانی که چند خبر منفی درباره رمز ارزها منتشر شود، رشد قیمتی ارزهای دیجیتال متوقف خواهد شد و این دارایی های وارد یک روند نزولی می شوند.

بازگشت طمع به بازار ارزهای دیجیتال

طمع در بازار ارزهای دیجیتال

توجه داشته باشید، طمع یکی از احساسات سرمایه گذاران است که دوباره به بازار ارزهای دیجیتال برگشته است. زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال به صورت مداوم افزایش پیدا می کند، سرمایه گذاران دچار احساس طمع می شوند و دوست ندارند تا رمز ارزهای خودشان را بفروشند. به طور کلی، شاخص های ترس و طمع بر اساس شاخص های تکنیکالی، بینش های ارزشمندی را درباره احساسات کلی در یک بازار مشخص ارائه می دهند.
جالب است بدانید، همین سطح از طمع قبلا در بازار گاوی سال 2021 دیده شده بود. قبل از آن، شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال به صورت مداوم این سطوح را در اوایل آگوست 2020 به دست آورد. با در نظر گرفتن همه موارد، این اوج چند ساله منعکس کننده احساس بسیاری از سرمایه گذاران ارز دیجیتال در این مرحله است. علاوه بر این، بر اساس شاخص تریدینگ ویو، ارزش کل بازار رمز ارزها در حال حاضر به 1.60 تریلیون دلار می رسد. برخی از معامله گران نیز منتظر آتش گرفتن AltSeason هستند و انتظار دارند قیمت آلت کوین ها افزایش قابل توجهی را تجربه کنند.
در نهایت، اگر جریان سرمایه بتواند ثبات و حرکت قوی را حفظ کند، قیمت ها می توانند در روزهای بعدی افزایش یابند. پس از آن، در صورتی که حرس و طمع بیش از حد و خیلی سریع افزایش یابد، ممکن است بازار شاهد یک اصلاح قیمتی قابل توجهی باشد. در این دوره از بازار ارز دیجیتال شناسایی ارزهای دیجیتال آینده دار برای کسب یود بیشتر یکی از مهمترین مواردی است که باید معامله گران در نظر بگیرند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره افزایش قیمت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی بازگشت طمع به بازار ارزهای دیجیتال بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار رمز ارزها مدتی است که وارد روند صعودی شده و قیمت ارزهای دیجیتال به طور چشمگیری بالا می رود. افزایش قیمت ارزهای دیجیتال باعث شده است تا احساس طمع بعد از سال ها به بازار کریپتو برگردد و سرمایه گذاران دوباره احساس طمع کرده و دارایی های خودشان را نفروشند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا احساس طمع دوباره به بازار ارزهای دیجیتال برگشته است؟

در مورد چرا احساس طمع دوباره به بازار ارزهای دیجیتال برگشته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+86 = ?