3 ارز دیجیتالی که باید از معامله آنها در این هفته خودداری کنید

  • 14:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

شما در هفته آینده باید از خرید و فروش 3 ارز دیجیتال خودداری کنید. آیا می خواهید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ به نظر روند کلی بازار رمز ارزها چگونه است؟ آیا ارزهای دیجیتال می توانند روند صعودی خودشان را حفظ کنند؟ چه عواملی باعث می شوند تا 3 ارز دیجیتال کاهش یابد؟ چگونه می توان رمز ارزهای مستعد رشد را پیدا کرد؟ چرا معامله این ارزها خطراتی به دنبال دارد؟
بازار کریپتو یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما باید وضعیت رمز ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. با این کار می توانید بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز دیجیتال را تشخیص دهید و معاملات پرسودی داشته باشید. شما در هفته آینده باید از خرید و فروش 3 ارز دیجیتال جلوگیری کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره نوسانات بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 ارز دیجیتالی که نباید آنها را معامله کنیم، بپردازیم.

چرا بازار کریپتو نوسانات زیادی دارد؟

نوسانات بازار کریپتو

بازار کریپتو یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که نوسانات زیادی دارد و عواملی مختلفی قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهند. اگر قصد معامله یا خرید و فروش رمز ارزها را دارید، باید وضعیت ارزهای دیجیتال مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز دیجیتال را تشخیص دهید. با این کار می توانید سود زیادی از نوسانات بازار کسب کرده و میزان سرمایه خودتان را افزایش دهید. بیت کوین یکی از ارزهای پایه در بازار است که قیمت سایر ارزهای دیجیتال به آن وابسته است. برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، باید نوسانات بازار کریپتو را زیر نظر بگیرید.
بازار ارزهای دیجیتال به عوامل مختلفی واکنش نشان می دهد. از جمله عواملی که اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند، می توان به هاوینگ بیت کوین و احتمال تایید شدن ETF بیت کوین اشاره کرد. هر خبر مثبتی که درباره این رویدادها منتشر شود، بازار ارزهای دیجیتال را وارد یک روند صعودی می کند. اکنون در زمان نوشتن این مطلب، بازار کریپتو در یک روند صعودی قرار دارد و قیمت ارزهای دیجیتال در حال افزایش هستند. بیت کوین الان با قیمت 44200 دلار معامله می شود و آلت کوین ها نیز به دنبال بیت کوین صعود کرده اند.

از معامله کدام ارزهای دیجیتال در این هفته خودداری کنیم؟

3 ارز دیجیتال خطرناک

توجه داشته باشید، بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید با رعایت اصول و نکات مهم، سود زیادی از نوسانات رمز ارزها کسب کنید. زمانی که بازار در روند صعودی قرار دارد، تمامی رمز ارزها رشد نمی کنند، بلکه شما باید ارزهای دیجیتال مستعد رشد را شناسایی کرده و آنها را معامله کنید. تحلیلگران و کارشناسان بازار، اخیرا 3 ارز دیجیتال را شناسایی کردند و به سرمایه گذاران توصیه کردند تا از معامله آنها در هفته آینده خودداری کنند. این رمز ارزها عبارت هستند از:

•    ارز دیجیتال هلو(HOT)

یکی از رمز ارزهایی که باید از معامله آنها در هفته آینده جلوگیری کنید، ارز دیجیتال هلو یا HOT است.  Holo پلتفرمی است که برای میزبانی برنامه های غیرمتمرکز هولوچین ایجاد شده است. با این حال، ارز دیجیتال HOT دارایی حسابداری بومی هولوچین نیست. این یک توکن ERC-20 است که بعد از راه اندازی توکن بومی قابل بازخرید خواهد بود. بنابراین، تریدرها باید در زمان معامله این رمز ارز احتیاط کنند.

•    ارز دیجیتال Bonk

ارز دیجیتال Bonk نیز یکی دیگر از رمز ارزهایی است که نباید آن را در هفته آینده خرید و فروش کنید. این رمز ارز دارای 60 تریلیون توکن در گردش است که برای سکه های میم استاندارد است. این ارز در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.0123 دلار معامله می شود. تحلیلگران و کارشناسان بازار کریپتو توصیه کردند تا از خرید و فروش این رمز ارز در هفته آینده خودداری کنید.

•    ارز دیجیتال JOE

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که باید از معامله آن در هفته آینده خودداری کنید، رمز ارز JOE است. ارز دیجیتال JOE با رشد مرتبط با اکوسیستم دیفای شاهد افزایش تقاضا بوده است. TraderJOE یک صرافی غیرمتمرکز و یکی از پرطرفدارترین و بزرگ ترین پروتکل های آوالانچ است که باید از معامله آن خودداری کنید.

در پایان لازم به ذکر است یکی از سوالاتی که همه معامله گران در ابتدا از خود میپرسند این است که حداقل سرمایه لازم برای ارزهای دیجیتال چقدر است؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره نوسانات بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 ارز دیجیتالی که نباید آنها را معامله کنیم، بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی شدیدی دارد و شما باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و سپس معاملات خودتان را انجام دهید. 3 ارز دیجیتالی که باید از معامله آنها خودداری کنید، عبارت هستند از ارز دیجیتال هولو، ارز JOE و ارز دیجیتال BONK.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد 3 ارز دیجیتالی که باید از معامله آنها در این هفته خودداری کنید

در مورد 3 ارز دیجیتالی که باید از معامله آنها در این هفته خودداری کنید نظر دهید
سوال امنیتی :1+61 = ?