آیا بیت کوین 2 میلیارد دلار ورودی داشته است؟

  • 00:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، بیت کوین بیش از 2 میلیارد دلار ورودی دارد! سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که با استفاده از آن می توان قیمت بیت کوین را بررسی کرده و بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کرد و معاملات پرسودی را انجام داد. بازار معاملات رمز ارزها در چند سال گذشته فراگیر شده، با این حال یکی از پیچیده ترین و سخت ترین سرمایه گذاری های مالی است، چون خیلی پرنوسان است. بازار ارزهای دیجیتال بازاری است که با جذابیت های خود سرمایه گذاران جدیدی را به طرف خود کشانده. در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) تحلیل شده و به بررسی ورودی 2 میلیارد دلاری بیت کوین پرداخته شده است.

 تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین اولین ارز غیرمتمرکزی است که بدون دخالت و نظارت واسطه هایی مانند بانک و دولت عمل می کند. ساختار ارز بیت کوین طوری ایجاد شده از نرم افزار و رمزنگاری همتا به همتا بهره می گیرد. ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بعد از لیکوییدی سنگین پوزیشن های معاملاتی و کاهش شاخص اپن اینترست، در حال حاضر حرکت نزولی خودش را متوقف کرده و در این میان، موجودی هولدرهای بزرگ این ارز کاهش یافته است. یکی از مهم ترین دلایل کاهش اخیر قیمت رمز ارزها، انتشار شاخص مشاغل آمریکا بود.
بر اساس داده های منتشر شده توسط سایت کوین مارکت کپ، ارز بیت کوین در سطح 69300 دلار در بازارها معامله می شود و نسبت به 24 ساعت گذشته تغییر زیادی نداشته است. بیت کوین در زمان باز شدن معاملات در بازار وال استریت و به دنبال انتشار شاخص مشاغل آمریکا نوسانات نزولی شدیدی را تجربه کرد که این مسئله با توجه به جلسه بعدی تعیین نرخ بهره فدرال رزرو در دیدگاه تحلیلگران غیرعادی بود. شما باید با مهم ترین اندیکاتورها برای نوسانگیری ارز دیجیتال آشنا شوید تا بهترین تصمیم را برای خرید و فروش رمز ارزها بگیرید.

ورودی 2 میلیارد دلاری بیت کوین

توجه داشته باشید که یک معامله گر انتظار دارد که قیمت اتریوم در سال 2024 به 10 هزار دلار برسد که افزایشی نزدیک به 200 درصد از سطوح فعلی 3600 دلار است. بیت کوین با بیش از 1.9 میلیارد دلار ورودی، فعالیت سرمایه گذاری را رهبری کرد، در حالی که اتریوم بهترین هفته خودش را از ماه مارس با نزدیک به 70 میلیون دلار ورودی دید. برخی از تریدرها انتظار دارند که فعالیت خرید در محصولات ردیابی اتر ادامه یابد و انتظار می رود این دارایی در سال 2024 به سطح قیمت 10 هزار دلار برسد.
CoinShares در گزارشی روز دوشنبه گفت که محصولات سرمایه گذاری ارز دیجیتال در هفته گذشته نزدیک به 2 میلیارد دلار ورودی دریافت کردند تا به افزایش دوره پنج هفته ای به بیش از 4.3 میلیارد دلار کمک کنند. حجم معاملات محصولات قابل معامله در بورس در هفته به 12.8 میلیارد دلار رسید که 55 درصد نسبت به هفته قبل افزایش داشت. بیت کوین با بیش از 1.97 میلیارد دلار جریان ورودی در هفته باعث فعالیت سرمایه گذاری شد، در حالی که اتریوم با نزدیک به 70 میلیون دلار بهترین هفته ورودی خودش را از ماه مارس تجربه کرد.
فعالیت خرید برای صندوق های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده از اواسط ماه مه بعد از چند هفته تاسف بار در آوریل که روزها شاهد ورود خالص صفر به همه محصولات و حتی خروج از محصولات اصلی مانند IBIT BlackRock بود، افزایش یافت. با این حال، جریان ورودی از آن زمان افزایش یافته است. سوالی که اخیرات در مورد بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که چرا طمع به بازار ارزهای دیجیتال بازگشته است؟ یکی از مسائل قابل توجه در مورد بیت کوین افزایش قابل توجه دارایی های صندوق بیت کوین میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) تحلیل شده و به بررسی ورودی 2 میلیارد دلاری بیت کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. بیت کوین یک ورودی 2 میلیارد دلاری داشته است که این مسئله می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین در طی چند روز اخیر شود.

لینک مقاله: coinpedia

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین 2 میلیارد دلار ورودی داشته است؟

در مورد آیا بیت کوین 2 میلیارد دلار ورودی داشته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 88 = ?