چرا قیمت توکن های NFT سقوط کرده است؟

  • 16:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت توکن های NFT به دلیل سرمایه گذاری روی ETFها کاهش می یابد! NFT یکی از دارایی های منحصر به فرد در بازار ارز دیجیتال است که در سال های گذشته توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده بود، ولی امروزه با پیدایش ETFها از تب و تاب افتادند.
بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا محسوب می شود که می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام داد. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها وجود دارد که یکی از این روش ها، خرید و فروش توکن های NFT است. در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی درباره وضعیت فعلی توکن های NFT ارائه شده و به بررسی سقوط قیمت NFT ها به دلیل سرمایه گذاری روی ETFها پرداخته شده است.

وضعیت فعلی توکن های NFT

زمانی که بازار خرسی می شود، نمی توان انتظار داشت کسی جان سالم به در ببرد. توکن های ان اف تی NFT نیز بعد از تجربه بازار خرسی سال گذشته در بلاتکلیفی قرار گرفته اند. ولی مارکت پلیس ها موفق به جلب رضایت معامله گران در بازار نزولی شدند. کلید اصلی این موفقیت نیز کاهش کارمزد حق امتیاز توکن های NFT بود. توکن های NFT از جمله دارایی هایی هستند که سریع ترین رشد را در صنعت کریپتو دارند. روندها ممکن است فقط هفته ها یا ماه ها طول بکشند.
از آنجایی که توکن های NFT با سرعت پایینی در حال رشد و توسعه هستند، استفاده از آنها شامل هزینه های بالایی می باشد و افراد تلاش می کنند تا از فناوری هایی با هزینه های پایین تر استفاده کنند و کمتر به سراغ این سندهای مالکیت دیجیتالی بروند. چیزی که در سال های گذشته شاهد آن بودیم، این است که شیفتگی نسبت به متاورس و توکن های NFT روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر با پیدایش ETFها، تمایل سرمایه گذاران نسبت به این صندوق ها افزایش یافته و توکن های NFT از تب و تاب افتاده اند. مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال یکی از نکات مهم در زمان خرید و فروش رمز ارزها می باشد.

سقوط قیمت NFT ها به دلیل سرمایه گذاری روی ETFها

در بازاری که تحت سلطه خوش بینی پیرامون افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم است، محبوبیت بازار توکن غیرقابل تعویض کاهش یافته است. NFTها که شامل آثار هنری دیجیتال و کلکسیون های ضبط شده بر روی بلاک چین هستند، اخیرا جذابیت چشمگیری را از دست داده اند. طبق گزارش بلومبرگ، جستجوهای گوگل برای NFT به پایین ترین سطح خود از سال 2021 رسیده است، زمانی که این توکن ها برای اولین بار توجه جریان اصلی را به خود جلب کردند.
مجموعه های محبوب NFT کاهش شدید قیمت را تجربه می کنند. کاهش چشمگیر در فروش، چالش های بازار NFT را بیشتر نشان می دهد. محقق DappRadar نشان می دهد که فروش NFT در پنج ماه اول سال جاری بیش از شش درصد کاهش یافته و به 8.5 میلیارد دلار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رسیده است. این گزارش همچنین خاطرنشان می کند که احساسات پیرامون NFTها در ماه گذشته زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اقداماتی را برای تایید صندوق های قابل معامله در بورس سرمایه گذاری می کنند، شروع کرد. چیزی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال در مورد بیت کوین مطرح است این است که چرا کارمزد تراکنش های بیت کوین افزایش می یابد؟ یکی از روش های کسب سود از توکن های NFT توجه به عرضه اولیه NFT است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی درباره وضعیت فعلی توکن های NFT ارائه شده و به بررسی سقوط قیمت NFT ها به دلیل سرمایه گذاری روی ETFها پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، با ورود صندوق های ETF به بازار رمز ارزها، توکن های NFT از تب و تاب افتادند و سرمایه گذاران به سمت ETFها روی آوردند. به نظر می رسد سرمایه گذاری در صندوق های ETF سود بالایی نسبت به توکن های NFT دارد.

لینک مقاله: rejolut

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت توکن های NFT سقوط کرده است؟

در مورد چرا قیمت توکن های NFT سقوط کرده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4 + 34 = ?