آیا سولانا می تواند حمایت های از دست داده خود را پس بگیرد؟

  • 15:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال سولانا(SOL) سعی می کند تا سطح 170 دلار را پس بگیرد! سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی به شمار می رود که می توان با استفاده از آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد. سولانا اخیرا نوسانات زیادی را تجربه کرده است.
سولانا با توکن بومی SOL یکی از محبوب ترین شبکه های بلاک چینی است که کارایی بالایی را برای کاربران بازار کریپتو ارائه می دهد. سولانا از نظر ارزش بازار در رتبه های برتر کریپتوکارنسی ها قرار دارد و توانسته توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کند. این ارز در حال پس گیری سطوح قیمت قبلی خود است. در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده سولانا(SOL) ارائه شده و به بررسی احتمال پس گرفتن 170 دلار توسط سولانا در این مقاله از آموزش ارز دیجیتال پرداخته شده است.

آینده ارز دیجیتال سولانا(SOL)

سولانا(SOL) یکی از محبوب ترین پروژه های ارز دیجیتال است. این امر باعث شد تا بعد از زمستان ارزهای دیجیتال در سال 2022، خیلی سریع بتواند در انتهای سال 2023، روند صعودی را در پیش بگیرد. این مسئله اهمیت بررسی آینده سولانا را نشان می دهد. تحلیلگران طبق تحلیل تکنیکال معتقد هستند که در سال 2024، حداکثر و حداقل قیمت سولانا به ترتیب اعداد 97 دلار و 119 دلار باشد که اکنون بالاتر از این قیمت ها معامله می شود.
ارز دیجیتال سولانا مانند هر رمز ارز دیگری همبستگی مثبتی با عملکرد قیمت بیت کوین(BTC) دارد و در طی بازارهای گاوی سرمایه مناسبی به سمت ارزش بازار آن هجوم می آورد. با ذکر اینکه پیش بینی دقیق میزان ورودی سرمایه به هر بلاک چین در طول سال های آینده کمی سخت است، ولی بسیاری از تحلیلگران انتظار رشد شدید ارزش بازار سولانا و قیمت آن را در طول سال های بعدی دارند. در زمان نوشتن این مطلب، ارز دیجیتال سولانا با قیمت 152 دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته بیش از 12 درصد کاهش یافته است. این ارز اکنون در حال پس گرفتن سطوح قیمت قبلی خود یعنی اعداد بالاتر است. می توان با مهم ترین اندیکاتورها برای نوسانگیری ارز دیجیتال وضعیت ارز سولانا(SOL) را به طور دقیق بررسی کرد. 

آیا سولانا می تواند 170 دلار را پس بگیرد؟

طبق بررسی های انجام شده، مشتقات SOL و شبکه سولانا ثابت مانده اند که نشان می دهد معامله گران و کاربران آماده تسلیم شدن نیستند. ارز دیجیتال سولانا در 11 ژوئن به پایین ترین حد چهار هفته ای خود رسید که سطححمایت 145 دلار را آزمایش کرد. در عرض چهار روز، سولانا با کاهش شدید 15.8 درصدی روبرو شد که عملکرد کمتری در بازار رمز ارزها داشت که شاهد کاهش 10 درصدی در کل سرمایه همان دوره بود. با وجود این، بر اساس دو شاخص مهم بی ثباتی اقتصاد کلان مممن است فرصت خرید برای سولانا ایجاد کرده باشد.
رویدادهای کلان اقتصادی تاثیر منفی روی قیمت سولانا(SOL) دارند. سرمایه گذاران نگران هستند که بازار سهام ممکن است خودش را به دنبال سیگنال های اقتصادی متفاوت اصلاح کند و فدرال رزرو ایالات متحده را وادار کند تا کاهش نرخ بهره را به تاخیر بیندازد. ابزار CME FedWatch نشان می دهد که تریدرها اکنون 48 درصد شانس ثابت ماندن نرخ ها تا سپتامبر را می بینند که افزایش قابل توجهی نسبت به 39 درصد در ماه قبل است. بعد از رسیدن به رکورد در 7 ژوئن شاخص S&P 500 سقوط کرد و سرمایه گذاران و تریدرها منتظر اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در 12 ژوئن هستند. یکی از سوالاتی که اخیرا در مورد بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که چرا طمع دوباره به بازار ارزهای دیجیتال بازگشته است؟  یکی از روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال شناخت ربات معامله گر ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده سولانا(SOL) ارائه شده و به بررسی احتمال پس گرفتن 170 دلار توسط سولانا پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، سولانا یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتوکارنسی است که قیمت این ارز مدام بالا و پایین می شود. سولانا اکنون با قیمت 152 دلار معامله می شود که در حال پس گرفتن اعداد بالاتری است. به نظر می رسد سولانا می تواند دوباره به سطح 170 دلار برسد.

لینک مقاله: forbes

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا سولانا می تواند حمایت های از دست داده خود را پس بگیرد؟

در مورد آیا سولانا می تواند حمایت های از دست داده خود را پس بگیرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 90 = ?