بررسی عوامل مهم در کاهش قیمت اتریوم

  • 21:06 1403-06-16
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

فشار بازار باعث می شود تا قیمت اتریوم(ETH) به صورت آهسته کاهش یابد! اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار در دنیای کریپتوکارنسی هاست که می توان با سرمایه گذاری روی آن سود به دست آورد. البته باید بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را تشخیص داد که سیگنال ارز دیجیتال می تواند در این زمینه کمک کند.
اتریوم برنامه ها و اهداف بلند مدتی داشته و با هدف تسهیل فعالیت های مرتبط با پول دیجیال راه اندازی شده است. اتریوم یک ارز پرنوسان است و شرایط لازم برای سرمایه گذاری و کسب سود را برای تریدرها و معامله گران فراهم می کند. باید تجزیه و تحلیل اتریوم را به خوبی فرا گرفت. در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، به تحلیل ارز اتریوم(ETH) پرداخته شده و کاهش آهسته قیمت اتریوم مورد بررسی قرار گرفته است.

تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH)

ارز دیجیتال اتریوم به خوبی نسبت به نواحی مشخص شده در تحلیل ها واکنش نشان داده است. در این موج حرکتی اتریوم اول با شکست ناحیه اول و در ادامه با پرایس کردن ناحیه حمایتی دوم همراه بود. بعد از آن به ناحیه اول پولبک زده و این ناحیه در حال حاضر ناحیه مقاومتی را برای ارز اتریوم پیدا کرده است. اتریوم در حال حاضر با قیمت 3511 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.54 درصد کاهش یافته است. انتظار می رود این ارز در بلند مدت بتواند رشد کند.
ارز دیجیتال اتریوم(ETH) نیز مانند بیت کوین بعد از افزایش غیرمنتظره نرخ اشتغال در آمریکا که امیدها برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر را کاهش داد، از روند صعودی خود بازماند. اگر به نمودار قیمتی اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که این ارز با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که نسبت به این نواحی عکس العمل نشان می دهد. سطح 3500 دلار به عنوان یک ناحیه حمایتی مهم شناخته می شود که قیمت اتریوم در این ناحیه حمایت می شود و به سمت بالا برمی گردد. در حال حاضر اتریوم با این ناحیه درگیر است و به نظر می رسد می تواند به خوبی حمایت شود. مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا قیمت اتریوم کاهش می یابد؟

نکته قابل توجه این است که قیمت اتریوم بالا می رود. قیمت اتریوم(ETH) سعی کرد موج بهبودی داشته باشد، ولی حرکت صعودی وجود نداشت. اتریوم نتوانست بالاتر از سطح 3650 دلار قرار گیرد و کاهش دیگری را شروع کرد. کاهش مداوم زیر سطح 3600 دلار وجود داشت. قیمت به زیر سطح حمایت 3550 دلار کاهش یافت. قیمت پایین نزدیک به 3400 دلار تشکیل شد و قیمت در حال حاضر در حال تثبیت ضرر است.
یک اصلاح جزئی در بالای سطح 3480 دلار وجود داشت. قیمت به بالای سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از 3710 دلار به پایین 3430 دلار صعود کرد. در صورت افزایش بیشتر، قیمت ممکن است در نزدیکی سطح 3550 دلار با مقاومت روبرو شود. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3570 دلار است. این نزدیک به سطح 50 درصدی فیب اصلاحی حرکت نزولی از 3710 دلار به سمت پایین 3430 دلار است. همچنین یک خط روند نزولی مهم با مقاومت نزدیک به 3650 دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است. شکست صعودی بالای مقاومت 3650 دلار ممکن است قیمت را بالاتر ببرد.
مقاومت مهم بعدی روی 3720 دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است کشش پیدا کند و تا سطح 3820 دلار افزایش یابد. اگر اتریوم نتواند مقاومت 3550 دلاری را رد کند، می تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت اولیه در جهت نزولی نزدیک به 3475 دلار است. حمایت بعدی نزدیک به منطقه 3430 دلار است. یکی از سوالاتی که اخیرا در مورد بازار توکن های غیر مثلی مطرح است این است که چرا قیمت توکن های NFT سقوط کرده است؟ یکی از مسائل بسیار مهم در مورد بازار ارز دیجیتال توانایی بررسی ارزهای دیجیتال آینده دار است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، به تحلیل ارز اتریوم(ETH) پرداخته شده و کاهش آهسته قیمت اتریوم مورد بررسی قرار گرفته است. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب و آینده داری است که اهداف زیادی برای بلند مدت دارد. فشار بازار باعث کاهش آهسته قیمت اتریوم می شود. اگر اتریوم نتواند از محدوده های مشخص شده حمایت شود، همچنان به ریزش قیمت خود ادامه خواهد داد.

لینک مقاله: forbes

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بررسی عوامل مهم در کاهش قیمت اتریوم

در مورد بررسی عوامل مهم در کاهش قیمت اتریوم نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 93 = ?