تاثیر باج افزارهای بیت کوین سنگاپور در بازار کریپتو

  • 23:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

سنگاپور در مورد باج افزار بیت کوین به کاربران هشدار می دهد! معاملات ارزهای دیجیتال یکی از پرسودترین معاملات در بازارهای جهانی می باشد. قیمت رمز ارزها مدام بالا و پایین می شود که سیگنال ارز دیجیتال می تواند به عنوان یک ابزار معاملاتی به تریدرها کمک کند.
بیت کوین که در سال 2009 راه اندازی شد، نوعی ارز رمزنگاری شده است که مبتنی بر فناوری بلاک چین می باشد. از آن زمان تاکنون تقاضا برای خرید بیت کوین افزایش یافته و در حال حاضر بسیاری از افراد این ارز را با طلا مقایسه می کنند. بیت کوین در تمام صرافی ها به عنوان ارزی با بیشترین ارزش بازار معامله می شود. در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد آینده بیت کوین ارائه شده و به بررسی هشدار سنگاپور درباره باج افزار بیت کوین پرداخته شده است.

آینده بیت کوین چگونه است؟

از زمان راه اندازی ارز بیت کوین در سال 2009، این ارز هر روز بیشتر روی زبان ها افتاده و توجه بسیاری از تریدرها و سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده است. شهرت بیت کوین طوری است که حتی بسیاری از مردم  که با مفهوم ارزهای دیجیتال آشنا نیستند، اسم بیت کوین را شنیده اند. تعدادی از افراد با این پرسش روبرو هستند که آینده بیت کوین چگونه است و قیمت این ارز به چه سمتی می رود!
هنوز برخی از افراد به یک دارایی یا ارز که کاملا دیجیتال و غیرقابل لمس باشد، اعتماد کافی ندارند، با این حال می بینند که بساری از سرمایه گذاران در ارز بیت کوین(BTC) سود زیادی به دست آورده اند. قیمت بیت کوین در پایان سال 2024 در بهترین سناریو ممکن است به 85 هزار دلار برسد، اگرچه برخی از تحلیلگران معقتد هستند که ارز بیت کوین به زودی دچار اصلاح قیمت می شود. بدترین سناریو برای این ارز این است که به سطح حمایت خود یعنی 35 هزار دلار برگردد. بیت کوین سال 2024 را با رشد خوبی شروع کرده و انتظار می رود همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال یکی از نکات مهم در زمان انجام معامله است. یکی از راه های موصون مادن از کلاهبرداری های ارز دیجیتال شناخت بزرگترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال است.

هشدار سنگاپور درباره باج افزار بیت کوین

توجه داشته باشید که سنگاپور به کسب و کارها درباره خطر باج افزار بیت کوین هشدار می دهد. پلیس سنگاپور به کسب و کارها توصیه کرد تا در صورت مصالحه به باج افزارها نپردازند و از آنها خواست تا خیلی سریع این حادثه را به مقامات گزارش دهند. آکیرا(Akira) باج افزاری که طی یک سال 42 میلیون دلار از بیش از 250 سازمان در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا به سرقت برد، اکنون به طور فعال مشاغل در سنگاپور را هدف قرار داده است.
مقامات سنگاپور با صدور یک توصیه مشترک به مشاغل محلی در مورد تهدید فزاینده نوع باج افزار Akira هشدار دادند. تحقیقات قبلی انجام شده توسط اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده نشان داد که باج افزار Akira کسب و کارها و نهادهای زیرساختی حیاتی را هدف قرار داده است. مقامات سنگاپور روش هایی را برای شناسایی، بازدارندگی و خنثی کردن حملات آکیرا توضیح دادند. به مشاغلی که در معرض خطر قرار گرفته اند توصیه می شود تا از پرداخت باج به مهاجمان خودداری کنند. برخی از تکنیک های پیشنهاد کاهش تهدید عبارت هستند از اجرای طرح بازاریابی و احراز هویت چند عاملی، فیلتر کردن ترافیک شبکه و غیرفعال کردن پورت ها و لینک های استفاده نشده. یکی از سوالات مهمی که اخیرا در مورد بیت کوین مطرح است این است که چرا کارمزد تراکنش های بیت کوین افزایش می یابد؟ یکی از سوالاتی که اخیرا در مورد بازار کریپتو مطرح است این است که آیا بزرگ ترین فاجعه کریپتو در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده بیت کوین ارائه شده و به بررسی هشدار سنگاپور درباره باج افزار بیت کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین در سال 2009 راه اندازی شده در آن زمان تاکنون محبوبیت زیادی به دست آورده است. کشور سنگاپور یک هشدار به کاربران در مورد باج افزار بیت کوین داده است. توصیه شده تا از باج افزار Akira استفاده نشود.

لینک مقاله: globallegalinsights

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد تاثیر باج افزارهای بیت کوین سنگاپور در بازار کریپتو

در مورد تاثیر باج افزارهای بیت کوین سنگاپور در بازار کریپتو نظر دهید
سوال امنیتی :1 + 65 = ?