چرا کارمزد تراکنش های بیت کوین افزایش می یابد؟

  • 12:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارمزد تراکنش های بیت کوین افزایش یافت و به 52 دلار رسید! بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات شدیدی دارد. سیگنال ارز دیجیتال به عنوان یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی به تریدرها کمک می کند تا بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهند.
بیت کوین همان دنیای پر رمز و رازی است که دنیا را متحول کرده. در میان تمام هیجان های معامله و سرمایه گذاری در بیت کوین و قیمت بیت کوین یک مفهوم کلیدی وجود دارد که نقش مهمی در موفقیت شما خواهد داشت و آن چیزی نیست جزء کارمزد بیت کوین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کارمزد بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش کارمزد تراکنش بیت کوین به 52 دلار بپردازیم.

منظور از کارمزد بیت کوین چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که کارمزد شبکه بیت کوین یکی از ضروری ترین بخش های ساختار شبکه این ارز است. کارمزد تراکنش بیت کوین مقدا کمی بیت کوین(BTC) است که برای تشویق ماینرها و به منظور تایید و اضافی کردن تراکنش ها به بلاک چین این ارز دیجیتال پرداخت می شود. این مقدار پرداختی در هر تراکنش از کیف پول مبدا تراکنش کسر و به ماینرهای شبکه داده می شود. اگر سابق خرید بیت کوین از صرافی و انتقال آن به کیف پول را داشته باشید، بدون شک با این نوع کارمزد روبرو شده اید.
جالب است بدانید، اگر کارمزد تراکنش وجود نداشت، هر شخصی می توانست بدون هدف خاصی تراکنش های غیرضروری ارسال کند و از این طریق باعث شلوغی بیش از حد شبکه شود. به علاوه کارمزدهای تراکنش، ماینرها را تشویق می کند نتا تراکنش ها را تایید کنند. به این ترتیب، کارمزدها با سودآور نگه داشتن ماینرها به تامین امنیت شبکه بیت کوین کمک می کنند. اگر با انواع روش های خرید ارز دیجیتال آشنا شوید می توانید معاملات متعددی را در بازار کریپتو انجام دهید. در اینجا لازم به ذکر است یکی از مسائل مهم در نوسانگیری ارز دیجیتال این است که مدیریت ریسک در نوسانگیری ارز دیجیتال در نظر بگیریم.

افزایش کارمزد تراکنش بیت کوین به 52 دلار

توجه داشته باشید که کارمزد تراکنش های شبکه بیت کوین به طور موقت به نزدیک 52 دلار افزایش می یابد. این شبکهدر حال حاضر به دلیل بیش از 300 هزار تراکنش تایید نشده که در انتظار پردازش در صبح جمعه هستند، در حال ازدحام موقتی است. شبکه بیت کوین در حال حاضر افزایش شدیدی را در کارمزدهای شبکه تجربه می کند که ناشی از 332 هزار تراکنش تایید نشده در 7 ژوئن است. کارمزدهای شبکه در آن زمان به 514 برای تراکنش های با اولویت بالا و 513 برای تراکنش های با اولویت پایین رسید.
به گفته کالین وو، گزارشگر بلاک چین 332 هزار تراکنش تایید نشده گمان می رود نتیجه جمع آوری و مرتب سازی صرافی متمرکز OKX از طریق کیف پول ها باشد، اگرچه این موضوع تا زمان انتشار تایید نشده بود. نگرانی های پیرامون دشواری ماینرها، هزینه های بالای شبکه و سودآوری ماینرها در شبکه بیت کوین بعد از نصف شدن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. کاهش پاداش بلاک از 6.25 به 3.125 بیت کوین در پایان ماه آوریل به طور چشمگیری بر سود ماینرها تاثیر گذاشته است. Bitfarms کاهش 42 درصدی درآمد ماینینگ را برای ماه مه گزارش کرد. یکی از مسائلمهم در مورد بیت کوین بررسی مهمترین عوامل موثر بر کاهش بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کارمزد بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش کارمزد تراکنش بیت کوین به 52 دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، کارمزد تراکنش های بیت کوین افزایش یافته و به 52 دلار رسیده است. این مسئله باعث می شود تا ماینرهای بیت کوین حمایت شوند. البته توجه داشته باشید که این افزایش کارمزد موقتی است و دوباره کاهش می یابد.

لینک مقاله: bitcoin

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا کارمزد تراکنش های بیت کوین افزایش می یابد؟

در مورد چرا کارمزد تراکنش های بیت کوین افزایش می یابد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 32 = ?