نهنگ ها چگونه قیمت ریپل(XRP) را بالا می برند؟

  • 06:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش قیمت ریپل(XRP) توسط نهنگ های بازار! آیا می خواهید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ نهنگ ها چگونه می توانند قیمت ریپل را بالا ببرند؟ دلیل رشد قیمتی اخیر ریپل چه بود؟ اخیرا خبری منتشر شده است که در آن اعلام شده نهنگ ها عامل اصلی افزایش قیمت ریپل هستند. به نظر شما آیا می توان این خبر را به عنوان سیگنال ارز دیجیتال محسوب کرد؟ چرا باید از تاثیر نهنگ ها در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و انواع آن غافل نشد؟
بازار کریپتوکارنسی ها یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که رمز ارزهای زیادی در این بازار وجود دارند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. ریپل(XRP) نیز یکی دیگر از رمز ارزهای موجود در بازار است که نوسانات قیمتی زیادی دارد و اخیرا توانسته است 10 درصد رشد قیمتی را تجربه کند و به 0.53 دلار برسد. عامل اصلی این افزایش قیمت ها نیز نهنگ ها هستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره افزایش قیمت ریپل برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر نهنگ ها روی قیمت ریپل(XRP) بپردازیم.

چرا قیمت ارز دیجیتال ریپل افزایش پیدا کرده است؟

قیمت ارز دیجیتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل(XRP) یکی از رمز ارزهای در ترید ارزهای دیجیتال است که افراد زیادی روی این رمز ارز سرمایه گذاری کردند. در حال حاضر همه چیز برای ارز دیجیتال ریپل خوب پیش می رود و سرمایه گذاران عملکرد خوبی را انجام می دهند. همچنین به نظر می رسد ارز دیجیتال ریپل در موقعیت مناسبی برای کسب سود در بازار قرار دارد و می توان به افزایش قیمت ریپل امیدوار بود. قیمت ریپل در روز گذشته با انتشار خبری مبنی بر انصراف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، از پرونده خود رشد قیمتی قابل توجهی رو تجربه کرد. همچنین داده های زنجیره ای نشان می دهند که سرمایه گذاران ریپل را در انتشار ادامه روند صعودی خریداری می کنند.
توجه داشته باشید که قیمت ارز دیجیتال ریپل(XRP) به عوامل مختلفی بستگی دارد. این رمز ارز در حال حاضر درگیر پرونده های قانونی است که انتشار هرگونه خبری در رابطه با شکایت ریپل، می تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت ریپل داشته باشد. رمز ارز ریپل طی انتشار خبر مثبتی درباره پرونده خود، توانست بیش از 10 درصد رشد کند و به قیمت 0.52 دلار برسد. در حال حاضر نیز که در حال نوشتن این مطلب هستیم، ریپل با قیمت 0.52 دلار معامله می شود و انتظار می رود با افزایش فعالیت نهنگ ها، قیمت ریپل همچنان بالا برود.

نهنگ ها چگونه قیمت ریپل را بالا می برند؟

قیمت ارز دیجیتال ریپل

نهنگ ها نیز تاثیر زیادی روی قیمت ارز دیجیتال ریپل دارند. نهنگ های رمز ارز ریپل، مجموعه ای از معامله گرانی هستند که بین 10 هزار تا 10 میلیون رمز ارز XRP را در کیف پول خودشان نگهداری می کنند و 29.5 درصد از کل عرضه ارز دیجیتال ریپل را در اختیار دارند. این نهنگ های معمولی شما نیستند که می توانند فشار خرید را فقط با یک معامله بالا یا پایین بیاورند، ولی معاملات بزرگی را انجام می دهند که روی قیمت ریپل تاثیر می گذارند. ترید با زیر نظر گرفتن رفتار نهنگ های ارز دیجیتال یکی از انواع ترید در بازار ارزهای دیجیتال میباشد.
از طرف دیگر، ردیاب نهنگ زنجیره ای یا همان Whale Alerts نقل و انتقالات پراکنده نهنگ های ارز دیجیتال را در طول هفته به صرافی های ارز دیجیتال نشان داده است. در روز پنجشنبه 19 اکتبر داده های ردیاب نهنگ دو انتقال نهنگ ریپل را چند ساعت قبل از انتشار اخبار SEC نشان داد. اولین انتقال 31.100.000 ریپل به ارزش 15.212.146 دلار به صرافی ارز دیجیتال بیت استمپ بود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره افزایش قیمت ریپل برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر نهنگ ها روی قیمت ریپل(XRP) بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال ریپل یکی دیگه از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتوکارنسی است که روز گذشته توانست رشد قیمت 10 درصدی رو تجربه کند و به قیمت 0.52 دلار برسد. طبق خبری که منتشر شده، معلوم شد که این افزایش قیمت تحت تاثیر نقل و انتقالات بزرگ نهنگ های کریپتو است. همچنین خبر مثبتی درباره پرونده ارز دیجیتال ریپل منتشر شد که همین خبر نیز تاثیر قابل توجهی روی قیمت ریپل داشت.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد نهنگ ها چگونه قیمت ریپل(XRP) را بالا می برند؟

در مورد نهنگ ها چگونه قیمت ریپل(XRP) را بالا می برند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+97 = ?